Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2002, 12:58
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Het heeft op zich laten wachten, maar Indiana Jones 4 is bevestigd en zal worden gefilmt voordat ze beginnen met Star Wars: Episode 3. Dit heeft George Lucas bevestigt toen hij de lifetime achievement award van Bafta/La won. George Lucas: "If I finish up with Episode 2 this week I have to begin work on Indy 4 next week." Bron: http://www.theraider.net Dit betekent dus dat Star Wars 3 een tijd vertraagt wordt.
Voor de nieuwe Indiana Jones film is er ook al een script en de film zal dit jaar nog worden gefilmt. Dit zal ongeveer rond de zomer beginnen.
Ook is er al nieuws over de Indiana Jones DVD's. Deze komen eind dit jaar, of nog begin volgend jaar uitkomen. De DVD's zijn eigenlijk allang klaar maar is stop gezet door Paramount omdat hun bezig zijn met een andere 'actie held' (I hope ya all know who I mean by that ). Nu komen d'r nog meer extra's er bij en er wordt verwacht dat elke film 2 cd's krijgt.
Ook is er weer bevestigt dat er een nieuw Indiana Jones spel wordt gemaakt en deze komt eind dit jaar uit. Dit spel zal door Collective worden gemaakt, bekend van de Buffy game.
Voor meer nieuws:
http://www.theindyexperience.com/index.html en http://www.theraider.net
Advertentie
Oud 21-04-2002, 09:33
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ja fuck

Oud 21-04-2002, 10:50
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
veel starwarsfans zijn ook indy-fans... toch? ik iig wel
Oud 21-04-2002, 10:55
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Sommige wel ja, sommige zijn echt geen Indy fans , alhoewel ik toch Indy en Star Wars fan ben (maar da zal wel door Ford komen)
Oud 21-04-2002, 11:24
Verwijderd
yeah!!! ik wist helemaal nie dat er een deel 4 kwam!!

dit is echt leuk nieuws!!
Oud 21-04-2002, 11:52
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
yeah!!! ik wist helemaal nie dat er een deel 4 kwam!!

dit is echt leuk nieuws!!
Ik wist het toen Indiana Jones & the infernal machine uitkwam voor de PC. Stond ergens dat Ford weer als Indy op het witte doek zou komen binnen 4 jaar, maar toen was het nog niet officieel bevestigt. En dat is dus pas geleden gebeurt. Oja, het schijnt dat het over 'The Garden of Eden' zal gaan, oftewel de tuin van Adam en Eva, maar of dat zeker is weet niemand, behalve The Big Three (George Lucas, Steven Spielberg, Harrison Ford).

Er bestaat echter wel al een script over The Garden of Live, geschreven door Chris Columbus ( http://www.theraider.net/films/indy4...monkeyking.zip ) die bijvoorbeeld het script van Home Alone en de Harry Potter films heeft geschreven. Of het echt daadwerkelijk dat script wordt... Geen idee. Wel kan ik je aanraden om op http://www.theraider.net te blijven kijken en dan vooral in het forum ( http://www.theraider.net/theraven ) waar Aaron Higgens zijn informatie publiceert dat hij binnenkrijgt van verschillende 'onbekende' informatie bronnen.
Oud 21-04-2002, 13:34
Kleine A*
Kleine A* is offline

ach boeie, dr komen gnoeg coole films in de bios, eerst star wars deel 2, dan The 2 Towers (LotR), dan indy, en dan nog een keer star wars

ik zit er niet meej, indiana jones is ook cool.
Oud 21-04-2002, 14:41
Verwijderd
maarre die harrisson is nu ook al iets van in de 40 toch? oude indy dan ..
Oud 21-04-2002, 15:06
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
maarre die harrisson is nu ook al iets van in de 40 toch? oude indy dan ..
Uhm.. toen ie Raiders maakte was ie 40 Nu issie in de 60 . En ja zoals ie zelf zegt "No-one wants to see a hero have to pick a cane to hit someone, but I'm still quite fit enough to fake it." En zoals hij er nu uitziet...

Dan ziet ie er eigenlijk dus nog precies hetzelfde uit..

...Als onze oude vertrouwde Indy.

Overigens wordt er verwacht dat het in de jaren '40 afspeelt, en dat het weer met Nazi's wordt.
Oud 21-04-2002, 19:11
Verwijderd
wat een oude lul is ie al zeg..maar ziet er nog jong uit
Oud 21-04-2002, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Tiger_Wolf schreef:

Overigens wordt er verwacht dat het in de jaren '40 afspeelt, en dat het weer met Nazi's wordt.
Oud 22-04-2002, 13:53
Kleine A*
Kleine A* is offline
Oud 22-04-2002, 20:38
The Iceman
The Iceman is offline
Crap en ik zat eigenlijk te wachten op Star Wars 3, Anakin die overstapt naar de Dark Side enz. Nu ja, Indiana Jones waren ook wel leuke films so ... Zo erg vind ik het ook weer niet
Oud 24-04-2002, 11:33
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Hmmm, kut.. Nu wordt het toch een 2004 release wordt er gedacht. Er wordt gefilmt deze winter, volgend jaar lente en zomer. Film komt misschien uit in Juni 2004. Of nog heel misschien volgend jaar. Ik weet het nog niet helemaal precies..
Meer nieuws volgt
Oud 14-09-2005, 12:17
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
maar Star Wars 3 is toch al uit????
Oud 14-09-2005, 12:20
ganralph
ganralph is offline
valt ons niet lastig met je doelloze geblader door de gewelven van dit forum
Oud 14-09-2005, 12:23
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
ganralph schreef op 14-09-2005 @ 13:20 :
valt ons niet lastig met je doelloze geblader door de gewelven van dit forum
ik houd van gewelven. In een hoop te vinden....

en te uppen!
Oud 14-09-2005, 12:23
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 14-09-2005 @ 13:17 :
maar Star Wars 3 is toch al uit????
uppen van een topic uit 2002.

Regels voor berichten