Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2001, 17:37
sunshine82
sunshine82 is offline
In december krijgen we ons schoolexamen Frans, maar bij de oefentoets die we vandaag kregen, kwamn ik erachter dat ik zoiets nooit van m'n leven goed kan maken. Hoe doen jullie dat? Ik heb echt 't idee dat ik het hele woordenboek uit m'n kop moet gaan knallen! Hebben jullie nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2001, 20:10
Emilia
Emilia is offline
Vraag misschien wat extra oefeningen. Franse boeken/tijdschriften lezen kan ook veel helpen, zo leer je veel nieuwe woorden bij. Als je een probleem hebt, mail je me maar. ik_emilia@hotmail.com
Oud 31-10-2001, 22:16
BLONDJE16
BLONDJE16 is offline
Heb vorig jaar examen frans gedaan...en de tentamens en proefexamens lijken best moeilijk, maar zelfs ik heb me examen frans gehaald terwijl ik er niet voor had geleerd en zelfs na me tentamens met een krap 6je doorging naar me examens....Succ6!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 07:51
duracelkonijntje
duracelkonijntje is offline
achter iemand gaan zitten die er goed in is, hem van te voren een bigmac menu aanbieden alstie even onopvallend op het einde zijn multiple-choice antwoorden (wat bij ons ongeveer 90% was) naast zich houdt zodat jij het over kunt schrijven. Zo heb ik het gehaald tenminste... net als duits...
Tja je moet toch he...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten