Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2009, 19:57
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik had dus vorige week een berichtje gezet dat ik op Chlamydia getest moest worden, kreeg vandaag de uitslag maar die was gelukkig negatief Maar ik moet nu wel een echo en kijkoperatie, maar ze heeft niet precies uitgelegd waarvoor Weet 1 van jullie dat misschien? Ik heb gewoon menstruatieklachten, al ruim een half jaar, dan ben ik 2 maand niet ongesteld en dan opeens om de 1,5/2 weken
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 20:38
Verwijderd
Ik weet er niet zoveel over, maar ik denk dat je dokter aan de hand van jouw symptomen en gedane onderzoeken nog niet kan zeggen wat je klachten veroorzaakt, en dat ze daarom een kijkoperatie en een echo gaat doen. Aangezien ze niet echt specifiek heeft uitgelegd waarom ze dit gaat doen, lijkt me dat ze nog niet weet wat je hebt en de kijkoperatie moet daar gewoon duidelijkheid over geven. Ze wil natuurlijk ook niet dat je je onnodig zorgen gaat maken door te zeggen welke ziektes je mogelijk kan hebben, terwijl ze daar nog helemaal geen uitsluitsel over kan geven!

Je kunt natuurlijk altijd aan je dokter vragen of ze nog wat duidelijker wil uitleggen waarom dit nou eigenlijk allemaal nodig is Het is waarschijnlijk fijner om gewoon wat opheldering rechtstreeks van je dokter te krijgen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten