Ik heb ruzie met mijn vader en hij wil me nu niet meer als zijn dochter en me dus ook niet meer zien. Nou heeft ie me in die mail ook geeist dat ik zijn spullen die ik in bruikleen van hem heb (oa computer, mobiele telefoon, printer, scanner, allemaal oud enzo) terug breng. Nou heb ik altijd begrepen dat ik het van hem gekregen heb. Hij gebruikt het toch niet meer en hij wil het nu alleen maar terug hebben puur om het feit dat hij me dwars wil zitten en om het hebben. De kans is groot dat als ik het terugbreng dat hij het de dag erna naar de milieustraat brengt.
Nou heeft ie me in die mail 'gesommeerd' om het binnen zeven dagen te komen brengen. Er staat verder niets over op papier ofzo of het leen of krijgen was (wie doet dat nou als je iets leent van je ouders?). Nou ben ik als de dood dat er vandaag of morgen iets of iemand op de stoep staat om die dingen terug te eisen en als ik zeker weet dat ik ze toch terug moet geven dan wil ik ook de tijd hebben om al mijn bestanden over te zetten enzo.
Kan iemand me gerust stellen dat hij dit niet zomaar kan eisen en dat ik zeker niet vandaag of morgen een deurwaarder op mijn stoep aantref? Kan iemand me vertellen hoe dit zit zodat ik weer wat geruster ben?
Alvast bedankt.