Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 19:53
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
Ik verkoop deze twee boeken die hoorden bij de opleiding Communicatie & Multimedia Design aan de Haagse Hogeschool. Ik ben met de opleiding gestopt. Wellicht ook te gebruiken bij verwante Communicatie-opleidingen? Beiden tegen elk aannemelijk bod.

'Informatief Communiceren'

Informatie:
Dit boek is bestemd voor het hoger onderwijs, voor trainigen en cursussen. Daarnaast kan het gebruikt worden als naslagwerk.

Aan informatisering ontkomt niemand meer in deze tijd en een goede communicatie is daarbij cruciaal. Informatief Communiceren behandelt in aansluiting hierop communicatietechnieken die gebaseerd zijn op een breed scala aan praktijkgevallen waarin organisatieverandering en automatisering centraal staan. Organisatieverandering impliceert organisatieonderzoek. In dit boek wordt daarom veel aandacht besteedt aan interviewen en methoden om de verzamelde informatie efficiënt te verwerken in een rapport.

In deze derde herziene druk van Informatief Communiceren is deel III uitgebreid met een hoofdstuk over informeren via het web, terwijl deel IV volledig is herzien. Het schrijven vna een onderzoeksplan en een plan van aanpak voor een project komen uitvoerig aan bod. Daarnaast wordt aandacht besteed aan projectdocumentatie; niet alleen rapporteren, maar ook het beheren van documentatie komt daarbij aan de orde. Verder leren studenten strategisch informatie te zoeken, onder meer via internet, en de gevonden informatie te evalueren. Met het oog op het onderwijs bevat het boek vele opdrachten en een bijlage Solliciteren.

Titel: Informatief Communiceren
Auteur: Fokkelien von Meyenfeldt
Druk: Derde herziende druk
Uitgever: Academic Service
ISBN: 90 395 1713 4
NUR: 810/123

NIEUWPRIJS: 35,15

-------------------------------------------------------------------

'Communicatie, Theorie en Praktijk'

Informatie:
Communicatie, Theorie en Praktijk is bestemd voor HBO-WO-opleidingen die zijn toegesneden op communicatie of waar communicatie als afzonderlijk vak wordt gedoceerd. Het boek is daarnaast ook geschikt voor professionals die het belang van communcatie inzien.

Dit boek is het eerste complete Nederlandstalige basisboek op het gebied van de communicatie. Het behandelt niet alleen de massacommunicatie, maar gaat ook uitgebreid in op andere vormen van intermenselijke communicatie. Het boek voldoet aan de leerdoelen die het Landelijk Overleg Communicatie Opleidingen (LOCO) heeft opgesteld.
De auteurs hebben uitvoerig geput uit de internationale vakliteratuur op het gebied van zowel de communicatieleer als de gedragswetenschappen. Het resultaat: een uitgesproken internationaal georiënteerd boek waar klassieke en recente theorieën en inzichten worden behandeld.

Titel: Communicatie, Theorie en Praktijk
Auteur: Drs. F.F.O. Holzhauer
Uitgever: Academic Service
ISBN: 90 395 1672 3
NUR: 810

NIEUWPRIJS: 60,00 euro
Oud 18-09-2005, 22:19
Phie.
Phie. is offline
Ik ben ook met deze opleiding gestopt en verkoop het boek:

Computersystemen en embedded systemen

ISBN: 90 395 2132 8
Nieuwprijs: € 37,50
Auteur: Leo J.M. van Moergestel

TEAB, het boek is gloednieuw en nog nooit gebruikt.

Het mag er toch wel bij in dit topic, jij hebt dit boek toch niet in de verkoop en het gaat om precies dezelfde opleiding...
Oud 19-09-2005, 07:30
Hells Ezel
Hells Ezel is offline
ik vind 't goed hoor
Oud 19-09-2005, 10:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hells Ezel schreef op 18-09-2005 @ 20:53 :
'Communicatie, Theorie en Praktijk'

Dit is uberhaupt een mooi boek
Mijn vriend heeft het gekocht omdat hij meer wilde lezen over communicatie en ik vind het ook een leuk boek

Dus: ook een leuk boek voor mensen die geen communicatie studeren maar er meer over willen weten

Laatst gewijzigd op 19-09-2005 om 10:12.
Advertentie

Regels voor berichten