Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2005, 10:10
Wenomic
Wenomic is offline
Hallo

Ik ben op zoek naar een degelijke, niet al te grote, houten tekentafel. Dus gewoon een verschuifbaar blad en geen andere poespas (met een bakje oid voor tekenpotloden e.d. is wel gewenst)

Het probleem is dat ik nergens in de buurt van Heerlen een zaak kan vinden die dit verkoopt. Ik kon er nergens een vinden zelfs. Misschien weet een van jullie waar er een zaak is die deze tafels verkoopt. (ik wil het liever niet via internet doen)

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2005, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Wenomic schreef op 21-09-2005 @ 11:10 :
Hallo

Ik ben op zoek naar een degelijke, niet al te grote, houten tekentafel. Dus gewoon een verschuifbaar blad en geen andere poespas (met een bakje oid voor tekenpotloden e.d. is wel gewenst)

Het probleem is dat ik nergens in de buurt van Heerlen een zaak kan vinden die dit verkoopt. Ik kon er nergens een vinden zelfs. Misschien weet een van jullie waar er een zaak is die deze tafels verkoopt. (ik wil het liever niet via internet doen)

Alvast bedankt!
je kunt op google zoeken waar ze die winkels hebben?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:20
Captain N
Captain N is offline
Anders marktplaats, zitten leuke tafels tussen en scheelt je meestal toch een smak geld.
Oud 21-09-2005, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 21-09-2005 @ 13:20 :
Anders marktplaats, zitten leuke tafels tussen en scheelt je meestal toch een smak geld.
(ik wil het liever niet via internet doen)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:39
Captain N
Captain N is offline
In neem aan dat ze huis aan huis levering bedoelde, je kan altijd afspreken met de persoon van MP dat je eerst wilt kijken voor je besluit het te kopen.
Oud 21-09-2005, 12:52
Wenomic
Wenomic is offline
Dat van markplaats klopt wel. Maar ik vind het altijd prettiger om dingen in de winkel te kopen. Ik kan er makkelijk heen, alles goed bekijken, etc. Ik ben echt op zoek naar een zaak waar ze dat verkopen. Er MOET er toch wel een zijn ... in de buurt T_T
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Wenomic schreef op 21-09-2005 @ 13:52 :
Dat van markplaats klopt wel. Maar ik vind het altijd prettiger om dingen in de winkel te kopen. Ik kan er makkelijk heen, alles goed bekijken, etc. Ik ben echt op zoek naar een zaak waar ze dat verkopen. Er MOET er toch wel een zijn ... in de buurt T_T
Je moet er we wat moeite voor doen >.>
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 13:38
Rooster
Rooster is offline
Je kan mij niet wijsmaken dat er in Maastricht geen winkel te vinden is waar je tekentafels kan kopen.....

zoals al gezegd is, moeite doen helpt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 14:24
Verwijderd
Bij Ikea verkopen ze 'tekentafelpoten' en ook losse bladen (of je koopt gewoon een stuk hout bij een bouwmarkt, dan heb je nog meer keus in de maat ed). Misschien dat je daar iets kunt vinden wat aan je wensen voldoet en het zal waarschijnlijk ook goedkoper zijn dan een echte tekentafel.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:35
Wenomic
Wenomic is offline
Niet zo zitten zwammen over moeite doen. Marktplaats.nl vind ik juist geen moeite doen. Ik wil gewoon een winkel vinden waar ze sowieso meer van dat soort spul verkopen. Vind het veel vertrouwelijker. En idd IKEA was ook een keus van mij, maar kon er zo snel niks vinden. Ik ga er sowieso binnenkort weer heen dus mss dat ik daar wat vind, bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:41
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 21-09-2005 @ 17:35 :
Niet zo zitten zwammen over moeite doen. Marktplaats.nl vind ik juist geen moeite doen . Ik wil gewoon een winkel vinden waar ze sowieso meer van dat soort spul verkopen. Vind het veel vertrouwelijker. En idd IKEA was ook een keus van mij, maar kon er zo snel niks vinden . Ik ga er sowieso binnenkort weer heen dus mss dat ik daar wat vind, bedankt
aargh.....
Dus:
je vindt marktplaats geen moeite doen, maar je vond zo snel niets in de IKEA?
Wil je nou wel of niet moeite doen?

even naar Maastricht fietsen en daar een rondje lopen door de stad is ook teveel moeite zeker....
bah, lopen in een leuke stad.....
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 16:42
\/ince
\/ince is offline
Citaat:
Wenomic schreef op 21-09-2005 @ 17:35 :
Ik wil gewoon een winkel vinden waar ze sowieso meer van dat soort spul verkopen. Vind het veel vertrouwelijker.
Hoezo, in een winkel word je bij voorbaat dat je afgezet word.
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 20:04
brinta
brinta is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 21-09-2005 @ 17:42 :
Hoezo, in een winkel weet je bij voorbaat dat je afgezet wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 10:04
Wenomic
Wenomic is offline
Lol gelukkig laat ik me niet zo snel misleiden. Tuurlijk ga ik geen tkenetafel kopen van meer als 150 euro, maar ik ben best gewild er wat centjes voor opzij te leggen. En op de fiets naar Mstricht is me nou wel iets te ver, en een tekentafel op de snelbinder wilt niet zo graag he T_T

Anyway bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten