Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind dat het juist dat stuk 'liefde' en 'verliefdheid' is dat onderscheid maakt tussen een goede vriend(in) waar je eventueel seks mee hebt; warm mee knuffelt en een echte liefdespartner waar je een relatie mee hebt. Laatst gewijzigd op 03-10-2005 om 11:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch zal het in de praktijk zo zijn dat mensen een relatie met iemand aangaan om de seks, de warmte, het knuffelen en het gezelschap. Soms hebben ze het van zichzelf niet eens door. Ze kunnen iemand krijgen, voelen zich eenzaam en geven er dan aan toe, terwijl er helemaal geen sprake is van verliefdheid of liefde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben het overigens wel met je eens dat verliefdheid een relatie meer maakt dan de som der delen (warmte + seks + aanspraak). Ik zie het zelf ook zo. Maar dat is geenszins absoluut of universeel, genoeg mensen die een relatie puur en alleen voor de bovengenoemde voordelen aangaan. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou je een relatie beginnen als je niet verliefd bent; wat is de toegevoegde waarde dan? Dat je dan een excuus hebt om te seksen? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maargoed, ik begrijo dus dat de meeste zoiets hebben van er is geen liefde, dus begin er ook niet aan. Nou ken ik hem nog niet zo lang, dus wat niet is kan nog komen en niet alles hoeft liefde op het eerste gezicht te zijn, toch?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Schoolkrantstukje: is valentijnsdag leuk? Vogelvrij | 11 | 30-01-2004 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is raar... Marsel | 30 | 19-09-2003 11:56 | |
Verhalen & Gedichten |
geheime liefde joosje | 10 | 29-06-2003 18:02 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 |