Hallo allemaal,
2 Jaar geleden ben ik tijdens Hoogspringen naar gevallen (of mijn knie gedraait) met als gevolg dat mijn knie helemaal niet beweegbaar was(het deed heel erg pijn) Ik ben naar het ziekenhuis gereden en daar hebben ze geconstateerd dat mijn kniebanden waren gescheurd en dat ik 7 weken in het gips moest lopen. Nadat mijn gips eraf was ben ik nog 2 maanden bij de Fysiotherapeut geweest. In het ziekenhuis is mij verteld dat ik altijd last zou krijgen van mijn knie.
Tijdens het sporten heb ik dan ook soms een hevige steek in mijn knie of kraakt hij heel erg(dit is niet zo de zaak met de anere knie). Ik kan mijn knie ook niet helemaal strekken want dan voel ik gewoon een ''grens'' hij gat gewoon niet verder zeg maar.
Destijds is mij heel weinig verteld over de blessure en heb veel op google gezocht en kon niks vinden(behalve dat je paar dagjes niet je knie mag belasten). Nu is mijn vraag zou ik nu weer na de Doktor gaan of weer naar de Fysiotherapeut, want de steken zijn toch heel irritant tijdens het sporten.
-Alvast bedankt,
Jegor
|