Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ter compensatie wordt de aanvullende beurs in 2006 verhoogd met € 400 per jaar. Dit is structureel € 330 en - incidenteel in 2006 - € 70. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar idd studenten stem d66 dat is goed voor het onderwijs!! Dat studenten dat nog niet hebben ingezien (stelletjes ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik betaal per maand 60euro ongeveer en ben particulier verzekerd. Maar veel kosten zoals tandarts en dokter en medicijnen kan ik daarnaast toch zelf ophoesten omdat mijn verzekering dat niet dekt. Nu zit ik niet elke maand bij de dokter of tandarts om het een of het ander maar het kan wel aardig in de cijfers oplopen kan ik je vertellen. Laatste keer rondje tandarst heeft me bijna 150 euro gekost, en daarnaast dan nog me maandelijkse premie. Dat bedrag dat je dan van de ib krijgt om je verzekering gedeeltelijk van te kunnen dekken, is dan echt een schijntje ![]()
||
Citaat:
Dan nog heb jij niet zo'n goede verzekering qua dekking. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarnaast, particuliere verzekeringen bestaan straks dus niet meer.
||
Citaat:
Studenten krijgen bonus van 47 miljoen DE BASISBEURS wordt op jaarbasis met 150 euro verhoogd. Het voorstel van Boris Dittrich (D66) gisteravond wordt gesteund door CDA, VVD en de oppositie waaronder de SP. Het voorstel dient als compensatie voor de hogere kosten die studenten maken door het nieuwe zorgstelsel. Met de maatregel is jaarlijks 47 miljoen euro gemoeid. “Studenten hebben het toch al niet breed”, aldus Dittrich, de naamgever van de bonus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat bedoelde ik. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Schema
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3 Adore | 500 | 14-12-2008 19:26 | |
Werk, Geld & Recht |
IB groep wilt dat ik deurwaarder kosten betaal. robser | 68 | 06-08-2008 18:22 | |
Algemene schoolzaken |
IB-groep Canine 13 | 1 | 21-03-2007 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
registreren op mijn ib groep? miss x | 14 | 08-03-2005 19:42 | |
Werk, Geld & Recht |
Lenen Verwijderd | 13 | 25-01-2004 22:28 | |
Werk, Geld & Recht |
IB-groep Spongsiebob | 3 | 18-10-2003 14:08 |