Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je moet zorgen dat het ccfl is en dus niet warm wordt, ik verwijs je door naar www.stuutenbruin.com gewoon mailtje sturen en vragen naar 30cm blacklight ccfl met 12v converter
|
![]() |
|
![]() |
weet er iemand een goede liefst nederlandse tutorial over hoe ik dit alles moet aansluiten, want ik heb er nog niet zo veel ervaring mee en ik zou niet graag iets verkeerd doen.
Ook goed is als het mij iemand een beetje kan uitleggen. Vooral waarik moet voor opletten, want ik heb zowat de speciale gave dat als ik iets verkeerd kan doen dat ik dat dan ook doe (cfr Murphy) -nosferato-
|
![]() |
![]() de ccfl heeft een spanningsconverter waarop de 12 volt van je computer wordt aangesloten, dat zijn 2 draden, een rode en een zwarte. je gaat nu een stukje omleiden uit de stroomkring en er een schakelaar tussen plaatsen. mijn wipschakelaar op de foto heeft 3 aansluitingen zodat je kunt kiezen of je em naar beneden wilt laten schakelen of naar boven. je legt dus vanuit een pool van de voedingskabel (de rode bijv) een draadje naar 1 en dan vanuit 2 gaat het naar de rode draad van de ccfl. slecht uitgelegd maar zo zal het wel lukken. |
![]() |
|
![]() |
Dus al ik het goed begrijp:
Het deel dat naar de voeding gaat in twee knippen en dan elk uiteinde aan 1 van de polen van de schakelaar vastmaken. Is het moeilijk om er voor te zorgen dat wanneer hij niet aan ligt 1 lampje brand en wanneer hij wel aan ligt een ander lampje brandt. Ik dacht dat dat een bay-bus heet ofzoiets??
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Shoppen-vragenlijstje Chocolat_muffin | 12 | 10-05-2012 19:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |