Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2005, 23:38
Bluesman
Bluesman is offline
Ik piste bijna in mijn broek toen ik het zag. Hij heeft inmiddels wel formeel excuses aangeboden, maar ja, wat moet je anders...

Citaat:
Hoogervorst betreurt vinger in de keel
DEN HAAG - Minister Hoogervorst (Volksgezondheid) heeft woensdag in de Kamer publiekelijk zijn excuses moeten maken over het maken van een gebaar, alsof hij wilde gaan kokhalzen. De minister was betrapt door de tv-camera, terwijl hij tijdens het debat demonstratief een vinger naar de keel bracht. Dat gebeurde toen oppositieleider Wouter Bos zijn beleid bekritiseerde.

Minister Hoogervorst steekt demonstratief zijn vinger in zijn keel als Wouter Bos zijn beleid bekritiseert.

Helemaal aan het einde van het debat in de Kamer moest de VVD-minister diep door het stof toen hij het woord kreeg van Kamervoorzitter Weisglas: " Vanochtend heb ik een gebaar gemaakt dat niet past bij mijn functie en ik wil daarvoor uw Kamer en in het bijzonder de heer Bos mijn excuses aanbieden" , zei Hoogervorst. "Het was een stommiteit", voegde hij daar na afloop van het debat aan toe.

Van de bewindslieden wordt tijdens de algemene beschouwingen verwacht dat zij zich in het regeringsvak een dag lang stil houden. De aandachtige toeschouwer kan dan menige minister en staatssecretaris zien sms'en.

telegraaf.nl
Oud 21-09-2005, 23:39
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik vind het een beetje domme kinderachtige media-aandachttrekkerij.

Maar goed, dit staat al in het Tiswahtopic
Oud 21-09-2005, 23:45
McCaine
McCaine is offline
zie sticky

Regels voor berichten