![]() |
||
Citaat:
![]() Hebben jullie dat verhaal wel eens gehoord van dat meisje die em 2 weken in had gehouden? ![]() ![]() Maarja, ik zal jullie verder niet bangmaken.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
onder de douche heel rustig gekeken waar die tampon naar toe zou moeten, de weg verkennen dus. Daarna rustig gaan staan en de tampon voor de ingang geduwd, en toen langzaam naar boven, erin. Dat ging vrij makkelijk al meteen, 't voelde wel gek, maar dat went wel. Ik begon met een mini-tampon, dat is natuurlijk makkelijker dan een super-tampon (of normaal). Je moet in het begin een beetje wennen aan hoe ver het ding erin moet, wanneer je van te voren even de weg verkent, is dat wat duidelijker. De tampon moet er net zo ver in als je vinger lang is (en dat kan echt). Bij het uithalen moet ik altijd hééél rustig aan het touwtje trekken, echt heel rustig. Anders doet het te veel pijn. Als ik het rustig doe, is het goed te doen. 't Is geen fijn gevoel, maar omdat ik tampons zoveel fijner vind dan maandverband, heb ik dat gevoel er wel voorover. (Bij comfort-tampons heb ik er wel minder last van, bij mini-comfort voel ik nauwelijks iets bij het verwijderen.) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(alhoewel ik wel iemand ken die dat niet doet ![]() En het is een stuk gemakkelijker ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maandverband voelt gewoon vies, bij mij, liever tampons, dan merk ik nergens iets van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nooit problemen met uit doen. In doen soms wel dan gaat ie scheef ofzo? Ik vind het vooral lastig om ergens anders dan thuis een tampon in te doen, om de een of andere reden wil het dan niet goe, dat is niet echt handig..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Tampon uitdoen: overblijfsel? Dorien666 | 3 | 10-03-2011 17:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Softcup Verwijderd | 40 | 02-05-2005 15:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
softcups bitchie | 29 | 04-10-2004 18:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
tampon (again) fruitvliegje | 7 | 13-01-2004 19:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
voor de meiden; menstruatie-vraagies CoveredEyes | 102 | 20-04-2003 15:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
IETS nieuws!! geen tampons of maandverband maar de softcup ZHAzha | 32 | 05-11-2002 18:24 |