Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Met stichting yoff (www.yoff.nl) kun je voor kortere tijd naar Senegal om vrijwilligerswerk te doen. Maar daar zit geen taalcursus bij geloof ik.
|
![]() |
|
De bouworde organiseert projecten (bouw; sociaal; ecologisch) die 3 weken werken inhouden. Ze regelen ook alles voor je en het is in groep. Volgens mij zitten ze ook in Nederland (hier) . Je draagt dan zelf je reiskosten en extra-kosten (visum, reispas, inentingen), kost en inwoon wordt geregeld denk ik. In België kan je wel pas vanaf 21 jaar deelnemen aan niet-europese projecten en voor sommige projecten moet je ervaring hebben, maar ik weet niet of dat in Nederland ook zo is.
|
http://www.projects-abroad.nl/
Minimum 1 maand, voor de rest heel flexibel en goeie reputatie. Maar waar wil je precies heen dan? Bepaalde landen bieden immers specifieke dingen aan.
|
Bedankt voor de links in ieder geval!
@ Cartosa: Ik weet niet precies waar ik heen wil. Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit, als ik maar gewoon even weg kan uit Nederland. Ik heb op Activity International iets gevonden waar je op een camping of boerderij in Noorwegen kunt gaan werken, dat lijkt me op zich wel tof. Maar ik ben nog zoekende! ![]()
|
Verwijderd
|
Je kunt eens bij Travel Active kijken (www.travelactive.nl)
Ik zit nu voor twee maanden in Barcelona voor een talencursus. En ze hebben verschillende programma´s: talencursus, stage, highschool, au pair, work & travel, vrijwilligerswerk etc. En je kunt zo lang gaan als je zelf wil. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een goede tijd om er heen te gaan zou nu overigens zijn: veel mensen zijn teruggegaan naar hun studie ed en er zijn nog steeds wel mensen nodig!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Werken in het buitenland en Engelse taal leren DemiM | 1 | 21-01-2017 21:27 | |
Vrije tijd |
Werken in het buitenland en Engelse taal leren DemiM | 1 | 21-01-2017 21:24 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken in het buitenland en Engelse taal leren DemiM | 1 | 21-01-2017 21:23 | |
Algemene schoolzaken |
Werken in het buitenland en Engelse taal leren DemiM | 1 | 21-01-2017 21:22 | |