Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 14:54
Sifl
Sifl is offline
Zaterdag was er een feest en begonnen er op een gegeven moment een aantal te bidden, zelf ben ik Sataan en vind het gevaarlijk maar toen diegene die toen de leiding had besloot te stoppen en de rest door wilde gaan. Dacht ik dat ik beter de leiding maar kon nemen (ik weet er wat meer van ben wat rustiger enz.) dus ff glaasje gedraaid om bescherming enzo, met de hoop dat Satan het niet erg zou vinden wat ik deed. (ik wilde tenslotten m'n vrienden niet kwijt en omdat niemand van hun echt de leiding kon nemen leek me dit het beste). Noujah eerste keer ging goed daarna 2 keer een engel, mochten niet stoppen hij had goede bedoelingen met ons enz. Uiteindelijk mochten we stoppen. Waren we wel blij om. Maar toen wilde ze nog 1 laatste keer (iemand wilde z'n pas overleden oom spreken). Dus dacht ik owkej nog 1 poging en dan stop ik! Maar toen kregenw e een boodschapper die beweerde dat het Satanstuig was en het kwam heel overtuigend over, iedereen begon het zo'n beetje te geloven, ik ook bijna tot ik me realiseerde dat het allemaal gewoon gelogen kan zijn en dat is wat ik nu ook geloof dat het allemaal engeltjes zijn. Noujah we hadden er dus redelijk lang mee gepraat enzo maar nu ik geloof dat het gewoon engeltjes allemaal zijn (ik had 1-2dagen erna dingen over gelezen in het grote boek van satan). Bedenk ik me allemaal dingen wat trucjes zouden kunnen zijn van de engeltjes. Maarja allemaal geen probleem verder er is niks gebeurt maar de rest wil nog een keer. Ik heb nu besloten niet mee te doen maar erbij te zitten dingen op te schrijven te glaasje draaien en nog wat in het grote boek van satan te lezen. En zo hoop ik ze te kunnen beschermen. Ik had er het nog over met een paar en die adviseerde het om het op een site ofzo te zetten zodat er meer mensen zouden glaasje draaien. Dit vond ik geen gek idee dusja bij deze en dan ook gelijk de vraag wat jullie in mijn positie zouden doen? (ik hoef trouwens geen reacties dat er ook goede zijn enzo of dat het helemaal niet bestaat want ik weet dat het bestaat en ik geloof heel sterk dat het allemaal engeltjes zijn) Dusja verdere tips zijn welkom alvast bedankt
Oud 28-09-2005, 15:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ga je moeder pesten.

Regels voor berichten