Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
haha
![]() k zit nu al bijna 7 jaar in de vooropleiding bij Lucia. ik doe daarbij havo (eerst vwo) en dat is op zich wel goed te doen. ook al moet ik wel zeggen dat ik in het weekend weinig tijd heb voor huiswerk en ik nogal kapot ben. waarschijnlijk kom je bij mij in de klas als je t haalt (maar dan ben k alweer úit die klas, want je komt er dan pas volgend schooljaar bij, of niet?). voeg me toe op msn, k vertel je alles ![]() oh, lucia marthas is echt een onwijs goede school die super hoog staat aangeschreven bij musicalproducenten, tvbazen e.d. ![]() Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 15:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je later auditie gaat doen bij een musical en je vertelt dat je je opleiding bij lucia marthas hebt afgerond, dan hebben ze direct al een hoge dunk van je. handig ![]() ![]() Kiss Pookie: waarom ga je naar amsterdam als je in leeuwarden woont? of is je mbo opleiding daar in de buurt? Lucia is namelijk samengegaan met een school in Groningen. dat is toch dichter bij jou in de buurt? of heb ik dat nu heel erg mis? (ben topografisch niet zo in orde ![]() |
![]() |
|
Ik wil ook volgend jaar heel graag naar een musicalschool. Ik zit nu in 5 havo en wil auditie gaan doen. Maar ik kreeg te horen dat op het lucia.. heel slecht gelet werd op je houding.. bv. dat het niet uitmaakte hoe je je been omhoog kreeg als hij maar heel hoog kwam.. Ik weet niet of dit op waarheid berust is zou ik wel graag willen weten.
||
![]() |
Citaat:
hoe denk je anders dat het niveau van lucia marthas zo hoog licht ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lucia Marthas iesje95 | 2 | 02-03-2011 06:35 | |
Studeren |