Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2003, 17:08
Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Ik ben van plan (als ik de auditie haal) om de vooropleiding in Amsterdam te doen. NU vroeg ik me af of nog andere mensen deze vooropleiding doen en wat ze ervan vinden. En of je dan ook nog je studie er naast hebt.
Ik zit nl nu op mbo en wil het ernaast doen maark weet alleen niet of dat gaat lukken, omdat het toch best veel tijd inneemt. Dus wat vinden jullie ervan?
groetjes
Oud 29-10-2003, 20:21
alpha
alpha is offline
Nou *Rainbow* kom maar op met je verhalen!

sorry, aan mij zul je niet veel hebben
Oud 30-10-2003, 14:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
haha

k zit nu al bijna 7 jaar in de vooropleiding bij Lucia. ik doe daarbij havo (eerst vwo) en dat is op zich wel goed te doen. ook al moet ik wel zeggen dat ik in het weekend weinig tijd heb voor huiswerk en ik nogal kapot ben.

waarschijnlijk kom je bij mij in de klas als je t haalt (maar dan ben k alweer úit die klas, want je komt er dan pas volgend schooljaar bij, of niet?). voeg me toe op msn, k vertel je alles ---> xcharmed86@hotmail.com

oh, lucia marthas is echt een onwijs goede school die super hoog staat aangeschreven bij musicalproducenten, tvbazen e.d.

Laatst gewijzigd op 30-10-2003 om 15:09.
Oud 30-10-2003, 15:30
alpha
alpha is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 30-10-2003 @ 15:56:
oh, lucia marthas is echt een onwijs goede school die super hoog staat aangeschreven bij musicalproducenten, tvbazen e.d.
dat was wel duidelijk, alle Kinderen voor Kinderen-danseresjes, Songfestival-danseressen etc komen er vandaan! Poeh volgens mij heb je al een streepje voor als je een week op die school hebt gezeten!..
Oud 30-10-2003, 16:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
alpha schreef op 30-10-2003 @ 15:30:
dat was wel duidelijk, alle Kinderen voor Kinderen-danseresjes, Songfestival-danseressen etc komen er vandaan! Poeh volgens mij heb je al een streepje voor als je een week op die school hebt gezeten!..
Klopt ja, ik heb zelf ook al met verschillende dingen meegedaan (soundmixshow, miljoenenjacht, e.d.). komt ook omdat Joop van den Ende de hoofdsponsor is en daarom altijd eerst bij Lucia Marthas gaat vragen voor mensen voor shows (= stage voor ons).
als je later auditie gaat doen bij een musical en je vertelt dat je je opleiding bij lucia marthas hebt afgerond, dan hebben ze direct al een hoge dunk van je. handig

Kiss Pookie: waarom ga je naar amsterdam als je in leeuwarden woont? of is je mbo opleiding daar in de buurt? Lucia is namelijk samengegaan met een school in Groningen. dat is toch dichter bij jou in de buurt? of heb ik dat nu heel erg mis? (ben topografisch niet zo in orde )
Oud 08-11-2003, 16:24
dedetje
dedetje is offline
Ik wil ook volgend jaar heel graag naar een musicalschool. Ik zit nu in 5 havo en wil auditie gaan doen. Maar ik kreeg te horen dat op het lucia.. heel slecht gelet werd op je houding.. bv. dat het niet uitmaakte hoe je je been omhoog kreeg als hij maar heel hoog kwam.. Ik weet niet of dit op waarheid berust is zou ik wel graag willen weten.
Oud 08-11-2003, 17:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
dedetje schreef op 08-11-2003 @ 16:24:
Ik wil ook volgend jaar heel graag naar een musicalschool. Ik zit nu in 5 havo en wil auditie gaan doen. Maar ik kreeg te horen dat op het lucia.. heel slecht gelet werd op je houding.. bv. dat het niet uitmaakte hoe je je been omhoog kreeg als hij maar heel hoog kwam.. Ik weet niet of dit op waarheid berust is zou ik wel graag willen weten.
vraag me af waar je dit vandaan hebt? want dat is absoluut niet zo! er wordt juist heel erg gelet op je houding, ieder detailtje wordt eruit gehaald en gecorrigeerd. misschien dat de ene leraar die beter doet dan de ander, maar er zijn om de zoveel tijd vergaderingen waarin wordt besproken waaraan een docent zich moet houden. dus welke oefeningen, welke niveau minimaal, e.d. ze werken dus allemaal ongeveer hetzelfde, en er wordt echt zeker wel op je houding gelet!

hoe denk je anders dat het niveau van lucia marthas zo hoog licht zonder je houding ben je nergens.
Oud 05-03-2006, 12:46
Verwijderd
Volgens mij telt dans idd zwaarder dan zang (je hebt toch allerlei danslessen en maar 2 zangles-soorten zeg maar?), maar als je echt niet kunt zingen, denk ik niet dat dat zo handig is.
Mijn zus doet daar 1e jaar, dus vandaar.
Oud 25-03-2006, 18:57
Roos
Roos is offline
Jezus wat een up
Oud 28-03-2006, 19:21
Verwijderd
Slotje dus.
Advertentie

Regels voor berichten