Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bijvoorbeeld als je lift moet zeggen in een mondeling en je noemt het Amerikaanse woord, dan denk ik niet dat het wordt goedgerekend, tenminste, op mijn Middelbare school werd er altijd wel op gelet dat we geen Amerikaans leerden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mij zelf ligt het vooral aan het niveau. Op havo/vwo mag je in ieder geval een zekere accentontwikkeling verwachten, terwijl ik op vmbo-k (om maar wat te noemen) daar niet zo zwaar aan til. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een tip: als je een accent wilt ontwikkelen, kies dan een algemeen geaccepteerd accent als Brits, Amerikaans of Australisch. Ga geen Cockney praten (hoewel ik het erg knap zou vinden als je dat consequent, met de bijbehorende woordenschat, vol zou kunnen houden) en blijf ook weg van Indisch Engels. Jamaicaans-Engels is ook niet echt een goed idee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn Amerikaans is beter dan dat zijn Brits(wordt vaak heel vaut Engels genoemd in deze context) is en heb hem regelmatig verbeterd (Domme fouten die je als docent niet mag maken). Probeer anders Pradenglish eens ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Accent Engels NM1707 | 1 | 15-07-2015 12:03 | |
Films, TV & Radio |
1001 dingen die je leert van films Noedelhap | 144 | 28-03-2011 16:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
hiphop in engels XxcharlottexX | 12 | 30-01-2011 11:53 | |
Lifestyle |
Engels met accent Afwezignummer2 | 4 | 04-04-2010 18:09 | |
Algemene schoolzaken |
Welk Engels uitspraakmodel op de middelbare school? tuttebel | 38 | 05-03-2010 18:28 | |
Muziek |
Zanger Syb verlaat De Kast Verwijderd | 42 | 15-11-2002 18:07 |