Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2005, 13:43
Bloem
Bloem is offline
De titel zegt het al, mijn hond heeft sinds gisteren een snotoog, en komt groenig spul uit. Gisteren was het alleen nog zo'n druppel onder z'n oog, maar net zat het er een beetje omheen gesmeerd, en het zag er dus niet echt fris uit Zijn er huismiddeltjes die helpen om dat over te laten gaan? Heb het net met gekookt (en weer afgekoeld ) water schoongemaakt, maar zijn er nog andere dingetjes die zouden kunnen helpen?

Als het niet over gaat ga ik natuurlijk naar de dierenarts, maar omdat het pas sinds gisteren is en hij verder nergens last van heeft, wil ik het liever eerst zelf proberen schoon te maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2005, 14:28
Verwijderd
Ik zou toch even bij de dierenarts een zalfje gaan halen, binnen twee dagen is het over.
Ik vind dat je je hond niet langer met pijn of iets vervelends door moet laten lopen dan noodzakelijk is.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 15:39
Peacefully
Peacefully is offline
gewoon met gekookt afgekoeld water en steriel gaasje schoon houden. als het nou over een paar dagen (2-3 ) nog niet weg is of in die tijd nog erger word, zou ik naar de dierenarts gaan.
Oud 23-11-2005, 18:23
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 23-11-2005 @ 15:28 :
Ik zou toch even bij de dierenarts een zalfje gaan halen, binnen twee dagen is het over.
Ik vind dat je je hond niet langer met pijn of iets vervelends door moet laten lopen dan noodzakelijk is.
Dat vind ik in principe ook, maar zoals ik al zei, hij heeft er geen last van, zit er ook niet aan te poetsen of te krabben, en de dierenarts kost wel sowieso weer 20 euro ofzo alleen al voor het consult. Als het na 2 dagen zelf schoonhouden ook over kan gaan, probeer ik dat liever eerst.

@Pannekoeketrut, thanx, ga ik even zo verder
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 06:22
AngelLena
AngelLena is offline
Wat je ook nog kan proberen is even naar je dierenspeciaalzaak gaan en een tubetje clean eye kopen, is een vorm van antibiotica maar dan anders zeg maar. Het gaat de ontsteking tegen. Dan zou je binnen 2 a 3 dagen resultaat moeten zien, zo niet, even naar de DA idd, dan wordt het tijd voor echte antibiotica.
Oud 29-11-2005, 12:41
Bloem
Bloem is offline
Ik had van het weekend geen internet, maar zal nu nog even vertellen hoe het is gegaan Heb het een paar keer met gekookt water schoongemaakt, en toen was het na 1,5 dag al een heel stuk minder, nu is het gewoon helemaal weg Thanx voor de tips
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten