Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik word vrolijk van de lente, van muziek, van foto's inderdaad, van mensen die mij blij gedag zeggen, van opmerkingen, van mijn hond, van pianospelen, van zingen. |
![]() |
||
Citaat:
En nu ik er over nadenk, ik word ook vrolijk van die oude man die altijd voor zijn raam zit en als ik langsloop even naar me zwaait. en die oude man die zijn auto vaak wast, waarvan ik de naam bij god niet zo weten maar met wie ik als ik langskom nog wel eens een praatje maak en van zijn vrouw die altijd vanachter het keukenraam altijd naar me zwaait. En van zingen. En van een schrift dat nog helemaal leeg is. En van een nieuw boek. En van wat zon terwijl het nog koud is. En ook van het eerste beetje zon in de lente. Als het net weer een beetje warm begint te worden. van tekenen. Van de lessen Drama. Van het grootste deel van mijn klasgenootjes. En van de herinnering van het zeilkamp in groep 8. die En van de avond na de musical in groep 8. Ik ben erg vrolijk eigenlijk. ![]()
||
Citaat:
![]() Of als er iets gaat gebeuren waar ik al heel lang naar uitkijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ach, muziek doet veel goed en opmerkingen in de stijl van de eerder aangehaalde Bender laten me ook altijd lachen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Het schijnt een vrouwendinkie te zijn, chocolade-verslaving, maar goed.. misschien dat mijn hormoonhuishouding een beetje overhoop ligt ofzo.. mmmm, chocola!!! w00t!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
ARTistiek |
Een nietsnut... Zotur | 7 | 21-07-2001 17:12 |