Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2005, 18:43
Kabouter
Kabouter is offline
Mijn vraag lijkt me vrij duidelijk, wie of wat vind je een mooi mens. Of wanneer vind je iemand een mooi mens?

TS begint: Ik vind iemand een mooi mens als het vrolijk en spontaan is, positief denkt.
Uiterlijk let ik op mooie handen en tanden.
Oud 09-01-2005, 18:56
zeep007
zeep007 is offline
spontaan, humor en de goedheid zelve zijn. ( natuurlijk niet altijd , maar ik denk dat de boodschap wel overkomt)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:57
Sander Gessel
Sander Gessel is offline
Kunstzinnige mensen, muzikale mensen, of mensen die zeer gepassioneerd zijn. Dat trekt me aan in iemand. Niets is erger dan ieand zonder ambities.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:01
Landslide
Landslide is offline
Een gepassioneerd persoon met principes. Ik hoef echt geen eeuwige eerlijkheid, god nee, maar een beetje trouw blijven aan jezelf enzo, dat heeft het wel
Oud 09-01-2005, 19:17
Custom
Custom is offline
Onafhankelijk, eigen dingen doen, soms beetje tegendraads zijn (nee niet zo'n "alto" die eigenlijk toch mainstream is), lef, artistiek/kunstzinnig (liefst iets met muziek), beetje het "one of a kind" idee. Dit ff naast uiterlijk dan, uiterlijk, tja, het type fotomodel hoeft niet per se, sommige meisjes zijn prachtig en het lijkt alsof niemand het ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:18
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Custom schreef op 09-01-2005 @ 20:17 :
sommige meisjes zijn prachtig en het lijkt alsof niemand het ziet.
Ja, dat vind ik dus ook heel vaak Mooi gezegt!
Oud 09-01-2005, 19:29
Verwijderd
Iemand die gepassioneerd kan vertellen over iets en je een goed gevoel geeft over jezelf.

Qua uiterlijk maakt het me niet zoveel uit, uitstraling is wel heel belangrijk..

Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:32
Custom
Custom is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 09-01-2005 @ 20:18 :
Ja, dat vind ik dus ook heel vaak Mooi gezegt!
Heel speciaal vind ik dat, net alsof jij de enige bent die hun schoonheid ziet, en dat niet de halve stad erop geilt, om het maar ff kort door de bocht te zeggen. Mooi gevoel vind ik dat. Helaas kom je ze vrij weinig tegen, wat het natuurlijk alleen maar specialer maakt ALS je er eentje tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:32
elledc
elledc is offline
Citaat:
Onafhankelijk, eigen dingen doen, soms beetje tegendraads zijn (nee niet zo'n "alto" die eigenlijk toch mainstream is), lef, artistiek/kunstzinnig (liefst iets met muziek), beetje het "one of a kind" idee. Dit ff naast uiterlijk dan, uiterlijk, tja, het type fotomodel hoeft niet per se, sommige meisjes zijn prachtig en het lijkt alsof niemand het ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:33
Kabouter
Kabouter is offline
Ja, precies!
Oud 09-01-2005, 19:49
elledc
elledc is offline
Mooie dingen lees ik hier.
Wat mij aantrekt bij iemand dat is op de eerste plaats dat diegene zeer zelfzeker is in de dingen die hij zegt en doet. Grenzen kunnen trekken, een punt achter de zin kunnen zetten, kunnen zeggen "nu is het genoeg".
Iemand die wispelturig is en wisselvallig daar hou ik eigenlijk niet van.
Trouw zijn, wat een cliché, maar een goede relatie berust op een wederzijds vertrouwen.
Concreetheid. Waar ik een hekel aan heb: als we bijvoorbeeld afspreken elkaar te zien en hij belt op het laatste nippertje af omdat het daar "oh toch zo leuk is". Weten dus wat ik aan iemand heb.
Een heer zijn en respectvol zijn hoort er ook bij. En natuurlijk ook kunstzinnig en oog voor schoonheid en detail!!
Qua uiterlijk heb ik graag iemand die ietsje anders is en geen standaard kledij draagt, die een sterke persoonlijkheid uitstraalt, die het niet erg vindt voor eens een dagje ongeschoren en ongewassen rond te lopen, maar die daarentegen wel een nette houding heeft en gedistingeerd is.

Laatst gewijzigd op 09-01-2005 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:00
Meester
Meester is offline
Ze moet onafhankelijk, vriendelijk, sociaal, zelfverzekerd, oprecht, betrouwbaar en verzorgd zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:02
Verwijderd
Als iemand respect heeft voor mensen.. Niet teveel haat, ook niet zoveel vooroordelen hebben.. Die niet roddelt..
Jammer genoeg ken ik niet zo iemand Wel iemand die er een beetje op lijkt, is een lief meisje (Niet qua verliefd zijn dan he)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:28
Verwijderd
Dat hangt ervan af.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:28
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Iemand die ergens voor staat en dus duidelijk een mening heeft over dingen. Als ie daarnaast ook heel relaxed kan zijn is helemaal Dus niet te serieus. Eerlijkheid en iemand die goed voor zichzelf kan zorgen vind ik ook erg belangrijk. Tot nu toe weinig tegen gekomen En humor, zonder dat is er weinig aan vind ik.
Uiterlijk maakt me vrij weinig uit. Verzorgd zijn is dan wel een pré natuurlijk. Uitstraling maakt iemand altijd wel mooi
Oud 09-01-2005, 20:32
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-01-2005 @ 21:28 :
Dat hangt ervan af.
Waar van af?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 20:59
marrel
marrel is offline
lief, geinteresseert en behulpzaam. Dat ie zeg maar ook voor je klaar staat als je aandacht nodig hebt enzo. Verder beetje humor is wel leuk, maar ook op z''n tijd serieus.
Qua uiterlijk, vind donker haar vaak wel mooi
Oud 09-01-2005, 21:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als een mens duidelijk om iemand geeft, dat vind ik mooi en zoals al vaker is gezegt dat die persoon mijn aandacht weet te trekken
Oud 09-01-2005, 23:13
Verwijderd
Zichzelf is en de dingen die hij doet met overgave doet. Daarbij respect voor mensen heeft en lekker spontaanis.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 23:28
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 09-01-2005 @ 21:59 :
lief, geinteresseert en behulpzaam. Dat ze zeg maar ook voor je klaar staat als je aandacht nodig hebt enzo. Verder beetje humor is wel leuk, maar ook op z''n tijd serieus.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 23:45
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 09-01-2005 @ 21:32 :
Waar van af?
Van zovele omstandigheden. Ik kan ze niet allemaal opnoemen. Het is ook heel moeilijk om precies die eigenschappen aan te wijzen die ik echt heel erg waardeer.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 23:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-01-2005 @ 00:45 :
Van zovele omstandigheden. Ik kan ze niet allemaal opnoemen. Het is ook heel moeilijk om precies die eigenschappen aan te wijzen die ik echt heel erg waardeer.
Okay. Wat doe je dan in dit topic?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 10-01-2005 @ 00:48 :

Okay. Wat doe je dan in dit topic?
Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 00:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-01-2005 @ 01:04 :
Geen idee.
Ach ja.. ik kan dezelfde vraag aan mezelf stellen en ik zal niet met een beter antwoord komen dus ach.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 00:43
masterdj
masterdj is offline
Ik vind iemand een mooi mens als hij/zij:
-respect heeft voor anderen
-sociaal is
-lief is
-humor heeft
-verzorgd is
-staat voor wat hij/zij vind

nono's
-onvolwassenheid
-kortzichtigheid
-egoisme
-moederskindjes

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 00:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2005, 01:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Een mooi mens, betreft in mijn ogen een persoon wie;
In het bezit is van een geheel eigen mening, zich goed in mensen/situaties weet te verplaatsen, in staat is dingen goed te relativeren, ambities heeft, positief in het leven staat, behulpzaam/sociaal/artistiek/kunstzinnig is, iemand met wie ik lol kan hebben, onbevooroordeeld, tegengas durft te geven, trouw/respectvol/eerlijk is, grote zelfstandigheid kent, in staat is andere te laten 'groeien', altijd strevend naar beter, niet egoistisch/agressief, in het bezit is van een zelfverzekerde/spontane uitstraling, niet terug deinst voor een uitdaging, een geheel eigen kijk op de wereld heeft, in staat is tot het voeren van een intelligent/intellectueel gesprek..

Uiterlijk: geheel persoonsafhankelijk.
*zucht*
Oud 10-01-2005, 01:31
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Ik zie een hoop eigenschappen maar GEEN EEN naam!!

ik zelf heb even geen goed voorbeeld van wie ik mooi vind
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 08:08
bracelance
bracelance is offline
CAMERON DIAZ....

Ze moet grappig, ondeugend, schattig zijn. Daarnaast vele stijlen kunnen dragen... EN doorpriemende ogen

Laatst gewijzigd op 10-01-2005 om 08:13.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 08:20
Love & Peace
Love & Peace is offline
Vooral spontaan en eerlijk. En niet omdat ik dat mis, en zij het kan aanvullen, maar ik vind dat gewoon belangrijk, en streef er zelf ook naar.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 12:15
waves
waves is offline
mijn vriendje
Oud 10-01-2005, 13:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-01-2005 @ 09:08 :
CAMERON DIAZ....

Ik vind iemand mooi als... diegene te vertrouwen is, serieus nadenkt over dingen maar een beetje humor is ook wel handig Ik vind het belangrijk dat mensen iets willen bereiken, dat ze bereid zijn te vechten en dat ze niet oppervlakkig zijn. Ik vind het prettig als mensen hun gevoelens laten blijken, zich er niet voor schamen en dat ze interesse tonen in andere mensen.

Qua uiterlijk weet ik het niet zo, let ik niet echt op

Het is sowieso wel lastig te zeggen
Oud 10-01-2005, 13:26
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind iemand mooi wanneer hij:

*vrede heeft met zichzelf en zich ook niet druk maakt over zichzelf
*gepassioneerd in een hobbie is (muziek/sport/...)
*respect heeft voor anderen
*zelfstandig is, maar toch toegewijd
*serieus is, maar wel een goed gevoel voor humor heeft
*verder denkt dan alleen vandaag
Oud 10-01-2005, 13:31
ExVaal
ExVaal is offline
Gepassioneerd, gemotiveerd, spontaan, grappig, lief, erotisch, knap en expressief.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 13:47
Verwijderd
Ik weet niet, sommige mensen zijn gewoon mooi. Ik vind als vrouw bv Carice van Houten echt heel erg mooi (ik hoop dat ik haar naam goed schrijf) en als man mag Johnny Depp er wel wezen

Dat is voor die twee personen een combinatie van uitstraling en schoonheid. Je hebt ook mensen die niet echt schoon zijn, maar wel een enorme uitstraling hebben die hen vreselijk mooi maakt. (Ik kan kwijlen over Steve Buscemi bv.)

Maar je hebt ook vreselijk schone mensen die geen uitstraling hebben, die vind ik dan weer niet mooi...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 14:45
Fleurop
Fleurop is offline
Iemand die leeft met de dag maar wel weet wat hij wil. Iemand die enthousiast kan zijn over kleine dingen, die mij uit de sleur kan halen en zich nergens voor schaamt. Die helemaal zichzelf is en op zijn eigen manier aanwezig.
Iemand die optimistisch in het leven staat en mij hierin kan meetrekken. Romantisch, nuchter maar toch gevoelig, niet bang zijn voor veranderingen.
Uniek.

En qua uiterlijk. Vind ik altijd moeilijk. Een eigen stijl vind ik heel belangrijk, iets mysterieus. Ook weer uniek, anders, in mijn ogen dan.

Dat maakt in mijn ogen iemand mooi ja.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 14:56
-bambi-
-bambi- is offline
Ik vind Wendy van Dijk echt een mooi mens, niet echt qua uiterlijk maar hoe ze overkomt enzo.
Qua uiterlijk vind ik Pharrel Wiliams echt MOOOOI haha vooral zijn gezichtje, kleding van hem is meestal wel beetje jammer.
Angelina Jolie vind ik een van de mooiste vrouwen qua uiterlijk
maar wel beetje jammer van die tatoos.

Wat ik qua innerlijk mooi vind komt wel overeen met hoe water willowglo het beschrijft.
Passie is ook heel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:09
stout!
stout! is offline
Ik vind het mooi als iemand met een onbevangen, open blik naar de wereld kan kijken en alles lijkt op te merken. Als hij me aankijkt alsof hij me voor het eerst ziet... dat vind ik héél mooi .
Oud 10-01-2005, 15:26
Gary X
Gary X is offline
kylie minogue.
Oud 10-01-2005, 15:37
Multilot
Multilot is offline
Yvon Jaspers

Haar uitstraling, humor, manier van overkomen, dat is echt een mooi mens!
Oud 10-01-2005, 15:47
Sade
Sade is offline
Ik vind mensen die een heel eigen karaktertje hebben mooi. En mensen waar ik in eerste instantie totaal niet overweg mee lijk te kunnen, en er vervolgens de beste vrienden mee wordt.

Uiterlijk hou ik van mooie ogen, leuke kleren en gespierde mannen
Oud 11-01-2005, 17:27
iewaweg
iewaweg is offline
Ik vind iemand aantrekkelijk als je hem kunt vertrouwen als hij respect voor je heeft en je niet behandelt als een of ander trutje dat hij zo zal vervangen en als hij durft te zeggen dat hij je mag/ van je houd.

Groetjes
kusjahs
Iewaweg
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:36
Luna
Luna is offline
Een jongen die ik heb leren kennen in een antroposofische gemeenschap in Ierland. Hem vind ik als persoon echt heel bijzonder. Hij is heel sociaal, ordeelt niet te snel over mensen, heel openminded, heeft humor, is lief, valt goed mee te praten en denk na over veel dingen, op een kritische manier, maar dus niet oordelend. Ik heb gewoon bewondering voor z'n hele manier van leven, hij is veganist en probeert zo weinig mogelijk gebruik van anderen te maken, ik zou willen dat ik ook zo bewust kon leven
Verder zijn er nog wel meer mensen die ik mooi vind om een bepaalde eigenschap maar voor deze jongen heb ik stiekem toch wel bewondering.(laat wel duidelijk zijn dat ik verder niet verliefd op hem ben )
Oud 11-01-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Idd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:37
Jampot
Jampot is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-01-2005 @ 09:08 :
CAMERON DIAZ....

[afbeelding]

Ze moet grappig, ondeugend, schattig zijn. Daarnaast vele stijlen kunnen dragen... EN doorpriemende ogen
wat een akelig lelijke foto van dr.. is er geen waar ze lacht?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:40
Jampot
Jampot is offline
ik vind mensen die vrolijk zijn eigenlijk bijna altijd mooi, die zelfverzekerd overkomen enzo.. verder vind ik ook dat ze moeten nadenken over dingen die ze doen: niet alles voor waar aannemen, dat doe ik ook niet.

maar ik weet neit of dat laatste onder mooi mens valt
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:06
Phlox
Phlox is offline
Citaat:
Multilot schreef op 10-01-2005 @ 16:37 :
Yvon Jaspers
[afbeelding]

Haar uitstraling, humor, manier van overkomen, dat is echt een mooi mens!

Zij is inderdaad leuk ja Qua uiterlijk vind ik Carice van Houten mooi. Ze heeft echt zo'n porseleinen gezicht.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:10
fractuur
fractuur is offline
Mensen met uitstraling. Die daarmee leuk en spontaan kunnen overkomen zonder dat ze er knap uit ziet. Verder moet 'het mens' zich wat aantrekken van wat er om haar/hem heen gebeurd. Alsjeblieft niet zo'n doorgeslagen type, maar wel waar je eens lekker mee in discussie kan gaan. Verder eerlijk, en leuke ogen. Haar niet te lang, maar natuurlijk bestaat de schaar altijd nog.

Eigenlijk veel meer, maar dit was maar even om een warrig beeld te schetsen.
Oud 11-01-2005, 19:55
FrankLampard
FrankLampard is offline
Shakira
Oud 11-01-2005, 20:33
Verwijderd
Als we het puur over uiterlijk hebben vind ik Tara Elders een mooierd.

Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 20:42
SalvaMea
SalvaMea is offline
Vriendelijke uitstraling en mooi gezicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten