Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 20:11
kleinedraak
Ik zou niet weten waar dit hoort dus post ik het maar hier en als het hier niet hoort verplaats het maar, maar aub. niet verwijderen!!!!!!!!!!!!
Nou ik kan dus goed met een lerares bij ons op school opschieten en praat wel eens met haar over mijn problemen. Waar ik haar eigenlijk van ken weet ik niet want ik heb geen les van haar. Maar er is een probleem ik zit midden tussen de kinderen en haar in. Niemand van de hele school(misschien op 4 na die ik dan niet ken) mag haar en ik hoor alleen maar negatieve verhalen over haar. Ik weet niet wat ik moet doen. Er niets van aantrekken lukt niet en er met haar of de kinderen over praten ook niet. Ik wil wel graag verder gaan met haar maar ik wil niet dat iedereen mij maar dom vindt dat ik naar haar toe ga. Hellup!!!!!!!!!Wat moet ik doen of beter nog wat zouden julllie in mijn situatie doen????
Groetjes van Esther
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2002, 20:13
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik zou denken lekker belangrijk wat anderen van haar vinden
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:16
Angeles
Angeles is offline
Je bent oud en wijs genoeg om zelf te bepalen of je iemand mag of niet. Het zou toch belachelijk zijn als anderen dat voor je gaan bepalen! Probeer gewoon van je af te bijten, ook al is het moeilijk. Als jij je iets van hun mening aan gaat trekken dan is dat voor hun alleen maar een teken dat jij kennelijk niet erg stevig in je schoenen staat en dat je je daadwerkelijk iets aantrekt van wat zij vinden. Niet doen! Ga gewoon op je eigen mening af. Mijn ervaring is dat je daar juist respect mee kweekt op de lange termijn.

En mensen die op jou neerkijken omdat je niet klakkeloos hun mening overneemt als het gaat om iemand wel of niet aardig vinden, die zijn het toch zeker niet eens waard om je druk over te maken?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:25
2young2live
2young2live is offline
je schreef al dat het niet lukte om niks van andere mensen iets aan te trekken..maar misschien kun je een paar kinderen vertellen dat ze wel meevalt..dat ze eigenlijk wel aardig is...
tja wat een superadvies he?
Oud 28-06-2002, 20:54
autodropje
autodropje is offline
Dit kan goed hier, en als het hier niet hoort wordt het bijna altijd verplaatst (alleen als het onzin is of er al een topic over is sluit/verwijder ik het topic)
Oud 29-06-2002, 12:11
Verwijderd
misschien toch proberen tegen haar te zeggen dat de meeste kinderen haar niet zo aardig vinden, en jij door haar wel aardig te vinden daardoor problemen krijgt/hebt ? met andere kinderen.. gewoon waar je mee zit dus

ik denk dat zij dat wel begrijpt
Is misschien indirect ook een aansporing voor die lerares om eens te proberen aardiger tegen anderen over te komen

Ik ben 't opzich eens met 't de reactie: wees jezelf, trek je er niets van aan. Maar 'k snap wel dat dat heel moeilijk kan zijn op deze leeftijd :/

succes
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 13:55
kleinedraak
ik heb iedereen al verteld dat ik haar wel aardig vind en waarom.
Ik denk dat ze niets verandert aan hoe ze is want ik ken mensen die 20 jaar geleden van haar les hadden en toen was zxe ook al zo. ik had het maybe wel zeggen maya. thanx, ik zal kijken wat ik doe maar ben toch bang dat als ik het haar zeg ze niet meer met me wil praten
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 14:54
Tampert
Tampert is offline
dus? Maak het uit dat die anderne een hekel an haar hebben. Ieder mens heeft een bepaalde smaak. Als mensen zich ergeren aan het feit dat jij haar mag dan zijn die mensen gewoon achterlijk, kortzichtig en idioot. Zo simpel is het. En je kunt best in discussie treden als zijj negatief wordt bejegend...

okee, je moet dan stevig in je schioenen staan... En hoe je dat voor elkaar krijgt ou ik ook neit weten
Oud 29-06-2002, 15:22
Verwijderd
Citaat:
kleineghcdraak schreef:
ik heb iedereen al verteld dat ik haar wel aardig vind en waarom.
maar als je dat lukt: dat is goed!
Getuigd ook van zelfvertrouwen... dusse: weg met die !

Citaat:
Ik denk dat ze niets verandert aan hoe ze is want ik ken mensen die 20 jaar geleden van haar les hadden en toen was zxe ook al zo. ik had het maybe wel zeggen maya. thanx, ik zal kijken wat ik doe maar ben toch bang dat als ik het haar zeg ze niet meer met me wil praten
'k snap 't.. ik ken haar verder niet, dus kan er moeilijk wat over zeggen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten