Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2005, 18:07
Ostentation
Ostentation is offline
Hai

Ik zat vandaag in de bus, en zat zeg maar voor een stukje raam in de bus. Naast mij zat een vriendin van mij. Het raam functioneerde als een spiegel. Ik kwam erachter dat ik niet het perfecte blonde meisje ben, en die vriendin wel. Zij is blond, lang en dun, heeft alles klein in haar gezicht. Ook al heeft zij wel wat schoonheidsfoutjes, ze ziet er gewoon mooi uit. Nu ben ik niet kort dik en lelijk, ik ben niet doorsnee ofzo(zoals mijn moeder het zegt: ik heb een karakteristiek gezicht).

Nu is mijn vraag aan de jongens: wat heb je liever, een superknap meisje, of een meisje dat door haar 'aparte', of 'karakteristieke' gezicht de aandacht trekt?

Misschien een beetje een vage vraag, maar hoop dat er wat mensen deze vraag kunnen beantwoorden.

Osten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 18:08
Qimm
Qimm is offline
Dat zal nogal smaak-afhankelijk zijn, dat en de uitstraling die het bijbehorende meisje heeft.
Oud 26-09-2005, 18:10
Verwijderd
Beide voldoen. 'Gewoon' heel knappe meisjes zijn natuurlijk leuk om te zien, maar iemand die een karakteristiek gezicht heeft kan ook op haar manier mooi zijn. Het beste is natuurlijk iemand die 'objectief' een mooi gezicht heeft (fijne gelaatstrekken, gave huid, et cetera) en ook heel karakteristiek. Een niet-alledaagse schoonheid dus.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:13
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Bijna iedereen die zichzelf in een raam ziet vind zichzelf lelijk. Het zelfde geld voor spiegels in een supermarkt. Maar dat vroeg je niet....

Het zou mij niet zoveel kunnen schelen. Zolang ik haar maar mooi vind.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:17
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik denk dat dat per persoon verschilt. En zoals DrunkenMagician het al zegt; iedereen vindt zichzelf in de spiegel lelijk.
Oud 26-09-2005, 18:22
dragonstorm
dragonstorm is offline
en iedereen die verliefd is op de ander (nou ja, bijna iedereen) vind de ander mooi.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:23
Dato_16
Dato_16 is offline
verschilt heel erg natuurlijk, hangt van zoveel factoren af.
maar als ik moest kiezen zijn dat dan toch meestal meisjes met een apart of karakteristieke uiterlijk.
Ik weet niet waarom eigelijk.
Denk dat dat er meer uit springt en daarom specialer is ofzo en daarom meer trekt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:29
Ostentation
Ostentation is offline
oke.. dus ik hoef me geen zorgen te maken dat ik er niet zo uitzie als de knappe meisjes? ik ben natuurlijk ook geen fotomodel he..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:31
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 26-09-2005 @ 19:22 :
en iedereen die verliefd is op de ander (nou ja, bijna iedereen) vind de ander mooi.
ookal zijn ze soms heel lelijk
Oud 26-09-2005, 18:32
Dato_16
Dato_16 is offline
Tuurlijk hoef je je geen zorgen te maken!
Wat zouden er veel mensen een probleem hebben als ze niet het uiterlijk hadden van een fotomodel zeg
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:33
ThunderW
ThunderW is offline
Op de eerste plaats heb ik het liefste iemand met een leuk karakter maar daar kun je van te voren niet op uitgaan omdat je het innerlijk niet kunt lezen zonder dat meisje te spreken en het uiterlijk wel.

Het uiterlijk is natuurlijk ook wel belangrijk, maar het hoeft niet dun, blond te zijn. Het is maar net hoe verliefd je bent.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:37
Ostentation
Ostentation is offline
baal soms gewoon. maar volgens mij is dat menselijk. gelukkig dat niet alle jongens een modelletje willen zeg
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
dragonstorm schreef op 26-09-2005 @ 19:22 :
Een beetje flauw natuurlijk, want een verliefd persoon ziet vrijwel altijd alleen de mooie kanten van zijn geliefde. Het gaat even om de situaties waarin er geen sprake is van verliefdheid, namelijk die waarin men geheel nuchter tegenover elkaar staat.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:40
ThunderW
ThunderW is offline
ik baal ook wel is hoor, jongens hebben dat gevoel ook net zo goed, en als een jongen jou niet accepteerd zoals jij bent is hij het toch gewoon niet waard. genoeg jongens op deze aardbol hoor
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:42
Ostentation
Ostentation is offline
ach. ik ben maar tevree met mezelf, heb nu namelijk wel een leuke jongen op het oog, ik heb hem gespot in de aula
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:43
Smobbo
Smobbo is offline
Het gaat mij meer om of je vriendelijk over komt. Dat wordt in mijn ogen voornamelijk door de glimlach en de ogen bepaald (ja, natuurlijk speelt het geheel mee, maar die 2 zijn het belangrijkst).
Oud 26-09-2005, 18:46
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 26-09-2005 @ 19:43 :
Het gaat mij meer om of je vriendelijk over komt. Dat wordt in mijn ogen voornamelijk door de glimlach en de ogen bepaald (ja, natuurlijk speelt het geheel mee, maar die 2 zijn het belangrijkst).
mee eens, zolang ze lachen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:48
Verwijderd
Een gruwelijk tweehonderd kilo wegend monster met pusbuilen dat vriendelijk naar je probeert te lachen laat jij ook echt wel links liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:58
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2005 @ 19:48 :
Een gruwelijk tweehonderd kilo wegend monster met pusbuilen dat vriendelijk naar je probeert te lachen laat jij ook echt wel links liggen.
ja oke, maar nou noem je me ook een voorbeeld hè waar ik nog niet naar zou kijken....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 18:59
Ostentation
Ostentation is offline
oh jullie zijn wel erg hoor maar zolang we maar lachen, en een leuke uitstraling hebben vinden jullie het goed?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:15
ThunderW
ThunderW is offline
Citaat:
Ostentation schreef op 26-09-2005 @ 19:59 :
oh jullie zijn wel erg hoor maar zolang we maar lachen, en een leuke uitstraling hebben vinden jullie het goed?
zeker en lief en aardig zijn natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:31
Rohit
Rohit is offline
Meisjes die de hele tijd tering zeggen in de trein en hardop kauwgom kauwen en je sagerijnig aankijken zijn top
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ostentation schreef op 26-09-2005 @ 19:59 :
Nee hoor, je moet ook mooi zijn. Met alleen lachen kom je er niet.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:55
Verwijderd
wat ik het liefste heb??
positieve uitstraling, want dat maakt iemand al snel knap.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:57
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-09-2005 @ 20:55 :
wat ik het liefste heb??
positieve uitstraling, want dat maakt iemand al snel knap.
Behalve als ze echt lelijk is natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2005, 20:03
Rohit
Rohit is offline
Even serieus, die lacherige chicks zijn echt nep. Hoe mooi ze ook is.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 20:04
WolterB
WolterB is offline
Verschilt per persoon

Iemand die er leuk uit ziet, maar totaal geen inhoud heeft, is wel vele malen minder aantrekkelijk dan iemand die niet echt knap is, maar die wel een bepaalde aantrekkingskracht op geestelijk niveau heeft
Oud 26-09-2005, 20:33
little nemo
little nemo is offline
duidelijk een superknap meisje.
Oud 26-09-2005, 21:48
Wammus
Wammus is offline
Blond haar cup dubbel d en een kontje waar zelfs een homo nog geil van zou worden.
Oud 26-09-2005, 22:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Jij ziet haar als een knap meisje, maar wie zegt dat die groep jongens dat ook daadwerkelijk vinden?

Wat jongens het liefste hebben zal vast en zeker erg smaakafhankelijk zijn. Wat de 1 mooi vind, vind de ander walgelijk. Zo weet ik bijv. van al van mijn mannelijke vrienden, op 2 na, dat ze niet moeten denken aan een blondine... En dus liever een brunette hebben. En ik ken eigelijk geen enkele jongen die een dom maar superknap meisje boven een minder aantrekkelijk maar wel intelligent meisje zal verkiezen. Tsja of de kerel moet van het type zijn: "een kut is een kut" of zo'n type dat met alles gilt: "Neukbaar!". Maar dat zijn mijn vrienden niet.. Dus laten we het maar bij de stijlvolle figuren houden. Smaakafhankelijk dus maar?
Oud 26-09-2005, 22:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2005 @ 19:39 :
Een beetje flauw natuurlijk, want een verliefd persoon ziet vrijwel altijd alleen de mooie kanten van zijn geliefde. Het gaat even om de situaties waarin er geen sprake is van verliefdheid, namelijk die waarin men geheel nuchter tegenover elkaar staat.
Dat vind ik toch zo helemaal niet waar. Ik kan heel goed heel nuchter beschrijven wat er allemaal niet aan de schoonheidsnormen voldoet aan de jongen(s) op wie ik verliefd ben (geweest). Ook tijdens de verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 26-09-2005 @ 23:20 :
Jij ziet haar als een knap meisje, maar wie zegt dat die groep jongens dat ook daadwerkelijk vinden?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 26-09-2005 @ 21:33 :
duidelijk een superknap meisje.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 23:07
JCG
JCG is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 26-09-2005 @ 21:03 :
Even serieus, die lacherige chicks zijn echt nep. Hoe mooi ze ook is.
Inderdaad, die chicks die de hele dag met zo'n duitse kop rondlopen zijn geweldig
Oud 26-09-2005, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 26-09-2005 @ 23:21 :
Dat vind ik toch zo helemaal niet waar. Ik kan heel goed heel nuchter beschrijven wat er allemaal niet aan de schoonheidsnormen voldoet aan de jongen(s) op wie ik verliefd ben (geweest). Ook tijdens de verliefdheid.
vrijwel ^
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 23:54
MTpower
MTpower is offline
Het liefst gewoon een leuke uitstraling en een goed karakter
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 00:01
probeer
probeer is offline
lelijk heb ik ze liever niet..

als ze een mooie uitstraling hebben, dan is het prima. Of ze dan een 'apart', of 'karakteristiek' gezicht hebben of niet, dat maakt niets uit.
Oud 27-09-2005, 00:20
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik vind het dus echt wel beter als iemand gewoon normaal is, beetje spontaan en gezellig. Dan maar geen fotomodel. Dergelijke meiden zijn meestal toch arrogant.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 06:41
Maarten
Maarten is offline
Weet je, dit soort vragen zijn niks anders dan jezelf overtuigen dat je kans maakt, maar het feit is dat je altijd kans maakt.

De overtuiging voegt niks toe, je wil gewoon jezelf zekerder voelen van je zaak maar dat zou je al moeten zijn. Je kan vast een vriendin verzinnen die jij minder knap vind dan jezelf en die toch een vriendje heeft waar ze dol op is (die jij zelfs misschien een leuke jongen vindt).

Het komt vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 09:06
Nephtys
Nephtys is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-09-2005 @ 01:20 :
Ik vind het dus echt wel beter als iemand gewoon normaal is, beetje spontaan en gezellig. Dan maar geen fotomodel. Dergelijke meiden zijn meestal toch arrogant.
Oh ja ook mooi. Als je mooi bent, ben je per definitie arrogant.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 09:20
Vice
Vice is offline
Een knap meisje. Ik moet wel verliefd op haar worden.
Oud 27-09-2005, 10:46
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Citaat:
Nephtys schreef op 27-09-2005 @ 10:06 :
Sorry, maar ik heb het vaak meegemaakt en de meeste zijn om welke reden dan ook arrogant, als je et mij vraagt.

Ik denk dat als ik een zo`n superknap meisje zou zijn ik ook wel arrogant zou zijn af en toe (hankt er vanaf, kzou niet arro. zijn tegen de overbuurvrouw ofzo, zie er geen nut in..maar wel tegen de zoveelste fl*kker die je in bed wilt krijgen ) , k bedoel hoe vaak word je wel niet aangesproken etc etc, dat *boost* je zelfvertrouwen aaaardig wat omhoog. K kan best omgaan met arrogante meiden, van mij morgen ze, zolang ze het maar tegen de juiste personen doen! Maar ik ken ook wel gewoon hele mooie en aardige meiden, dus niet dat ELKE mooi meisje gelijk arro is dat wel..

Ik heb liever iemand die gewoon zichzelf en zelfverzekerd is, en natuurlijk interressant is, en als ze dan lelijk zijn..tsja zo heb ik ze liever niet. Als ze het bovenstaande is en daarmee mijn aandacht kan trekken, en ze niet perse superknap is, maar een meisje is dat door haar 'aparte', of 'karakteristieke' gezicht de aandacht trekt kan ik dat veel en velevelevelevele malen aantrekkelijker vinden dan zo`n saai knap gezicht.

Kan er nog wel bij denk ik: Wel vind ik, en ik blijf dat ook nog steeds vinden dat mensen met hetzelfde soort gezichtsuitdrukking, vorm etc. vaak een beetje elkaar aftstoten als het gaat om sex. aantrekkingskracht, en mensen die elkaars gezicht juist kunnen *opvullen* daar meer in zien. Weenie waarom maar ik let daar non-stop automatisch op als ik over straat loop en stelletjes, en vaak klopt die theorie ook.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 13:00
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Als je een knap meisje bent en elke dag wel een aantal keer wordt nagekeken/gefloten door jongens dan wordt je arrogant ja. Elke aardige reactie van een jongen ga je dan zien als een versierpoging.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 14:37
JCG
JCG is offline
Citaat:
Als ze weten dat ze knap zijn wel.
Oud 27-09-2005, 14:50
Ostentation
Ostentation is offline
jup. als ze weten dat ze knap zijn, worden ze zóó arrogant.

En wat als een meisje niet maatje 36 heeft? dus iets dikker? Krijgen de jongens dan argwaan?

ja, ik vraag veel
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Ostentation schreef op 27-09-2005 @ 15:50 :
jup. als ze weten dat ze knap zijn, worden ze zóó arrogant.

En wat als een meisje niet maatje 36 heeft? dus iets dikker? Krijgen de jongens dan argwaan?

ja, ik vraag veel
Argwaan?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:22
Cola
Cola is offline
FOTO
Oud 27-09-2005, 15:44
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-09-2005 @ 14:00 :
Als je een knap meisje bent en elke dag wel een aantal keer wordt nagekeken/gefloten door jongens dan wordt je arrogant ja. Elke aardige reactie van een jongen ga je dan zien als een versierpoging.
De kans wordt groter dat je arroganter wordt, maar die kans is niet 100%. Trouwens lelijke meisjes worden ook zovaak nagefloten door bouwvakkers etc.

Anyway ik snap niet wat de topicstarter wil met dit topic. Alsof wij kunnen beoordelen wie er leuker is. Misschien zijn jullie allebei wel leuk, op een andere manier!
Oud 27-09-2005, 15:49
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Wat bedoelen jullie met een karakterstike gezicht? een foto graag/
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:56
Vice
Vice is offline
Ik ken alleen maar lelijke arrogante meisjes.
Reageren

Regels voor berichten