Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 16:11
Nolita
Nolita is offline
Wat zijn nou eigenlijk vrouwelijke vormen? en is dit het onderscheid tussen man en vrouw of is dit wat een vrouw aantrekkelijk maakt? Ik dacht toch dat vrouwelijke vormen de borsten, billen en toch ook, ja echt, het buikje was. Waarom moet dan per se altijd die buik plat? Terwijl de borsten groot moeten en de kont er ook wel mag wezen, maar die mag geloof ik ook weer niet te nadrukkelijk aanwezig zijn. Wat is dit voor raars? er bestaat toch geen vrouw zonder buik maar met borsten, als dit beiden vrouwelijke vormen zijn? Of is het helemaal niet waar dat een buikje onaantrekkelijk wordt gevonden, maar is dit het beeld dat ik door de media heb?
Oud 12-09-2005, 16:19
Mara
Mara is offline
De vrouwelijke vorm is de zandloper. Heupen, dan naar binnen een taille en dan borsten. En om een hele duidelijke taille te hebben is 't handig als de buik wat plat is, ja.

Het buikje wordt overigens niet heel onaantrekkelijk gevonden, de meeste jongens/mannen vinden een beetje zacht vet erop wel lekker hoor Een enorme hang-over-de-broek buik wordt vaak wat minder gevonden, maar in die mate dat ze het erg vinden ben je vaak wel wat te dik dan.

Vrouwen maken zich gewoon te druk om hun buik
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 16:21
Verwijderd
Je wil zeker antwoord van een man nu.
Ik vind zelf dat een vrouw best een buikje mag hebben.. dat vind ik vrouwelijk. Ik snap sowieso niet hoe iemand grote borsten, maar een superplatte buik kan hebben, ik vind het logisch dat je dan ook wat buikvet hebt. Een superplatte of gespierde buik vind ik voor een vrouw niet mooi. Maar wel als er wat vet zit en je toch een beetje van die lijntjes ziet als je je buik aanspant.

Wat ik zelf niet snap is waarom je in de media tegenwoordig vrouwen ziet die grote borsten mogen hebben, een platte buik moeten hebben, wel weer een kont mogen hebben, maar dan superdunne benen moeten hebben.
Ik vind dunne benen ook niet echt vrouwelijk eigenlijk.. daar moeten juist ook weer rondingen aanwezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 16:50
welle
welle is offline
Ja, maar rondingen zijn volgens mij meer brede heupen, dan kun je daarbij nog wel dunne benen hebben. Want als je wat stevigere benen hebt, krijg je daar nog niet echt een zandloperfiguur van.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 13:44
Anijs
Anijs is offline
Vrouwelijke vormen wil volgens mij zeggen: Kont, borsten, duidelijke taille, en dan dat alles mooi in elkaaroverloopt, en niet hoekig is. Of dit de vrouw aantrekkelijk maakt? Ik denk dat dit echt een eigen mening is, sommige mensen houden van vrouwen waarbij de rondingen heel duidelijk zichtbaar zijn en andere mensen houden weer van dunne meisjes met kleine borsten, dit lijkt me toch echt een kwestie van smaak. En een buik 'hoeft' echt niet altijd plat hoor er zijn zat jongens die van een 'buikje' houden. En er bestaan wel degelijk vrouwen met grote borsten, kont en een platte buik.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Anijs schreef op 13-09-2005 @ 14:44 :
Vrouwelijke vormen wil volgens mij zeggen: Kont, borsten, duidelijke taille, en dan dat alles mooi in elkaaroverloopt, en niet hoekig is. Of dit de vrouw aantrekkelijk maakt? Ik denk dat dit echt een eigen mening is, sommige mensen houden van vrouwen waarbij de rondingen heel duidelijk zichtbaar zijn en andere mensen houden weer van dunne meisjes met kleine borsten, dit lijkt me toch echt een kwestie van smaak. En een buik 'hoeft' echt niet altijd plat hoor er zijn zat jongens die van een 'buikje' houden. En er bestaan wel degelijk vrouwen met grote borsten, kont en een platte buik.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:21
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-09-2005 @ 17:19 :

Het buikje wordt overigens niet heel onaantrekkelijk gevonden, de meeste jongens/mannen vinden een beetje zacht vet erop wel lekker hoor
Mijn vriend kan niet van mijn buik afblijven omdat ie t zo lekker zacht vindt En die is niet echt plat hoor!
Oud 13-09-2005, 14:24
Bloem
Bloem is offline
Naar mijn mening zijn die 'vrouwelijke vormen' dat alles zeg maar 'rond' in elkaar over 'vloeit'. Bij mannen is alles vaak nogal hoekig, bij vrouwen lijken die 'lijnen' wat ronder en 'zachter'.

En inderdaad, borsten, een duidelijke taille en brede heupen. En dat kan volgens mij met maatje 34 en met maat 44, met een grote of kleine maat kunnen die verhoudingen net zo goed mooi zijn, al zijn de centimeters dan misschien geen 90-60-90, maar 80-50-80 of 120-90-120, om maar wat voorbeelden te noemen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:40
Mara
Mara is offline
Citaat:
KiMZz schreef op 13-09-2005 @ 15:21 :
Mijn vriend kan niet van mijn buik afblijven omdat ie t zo lekker zacht vindt En die is niet echt plat hoor!
Precies.

De meeste jongens vinden een beetje een buikje alleen maar lief hoor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:27
LiqqY
LiqqY is offline
Ik vind platheid niet echt mooi, er mag wel een beetje vet op zitten, en moet in evenwicht zijn met de lichaams bouw. Een slankere vrouw vind ik ook niet onintressant daarintegen. Het ligt gewoon aan de bouw van de vrouw de uitstraling en het karakter. Ik houd dus niet zo van die oversized vrouwen
Oud 13-09-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Nolita schreef op 12-09-2005 @ 17:11 :
Of is het helemaal niet waar dat een buikje onaantrekkelijk wordt gevonden, maar is dit het beeld dat ik door de media heb?
Ik denk dat dat toch wel een beetje het beeld wat de media en van die bladen geven is. Maar goed, je kan ook bijna niet om dat beeld heen.

Ik weet natuurlijk niet van alle jongens, maar mijn vriend vindt een buikje best oke. Ik heb hem leren kennen toen ik 15 (!) kg zwaarder was, en dus zat er hier en daar ook wat meer vet aan me.
Nu ben ik dus best veel afgevallen, en eigenlijk vind mijn vriend dat ik toen ik dikker was mooier was. Maar ja dat is natuurlijk wel een beetje iets persoonlijk. (alleen ik voel mezelf prettiger nu ik weer slanker ben).

Verder denk ik, zoals ookal gezegd, vrouwelijke vormen ook wel mooi kunnen zijn als je wat dikker bent, maar dan moeten de verhoudingen wel kloppend zijn.
Ik was altijd nog best wel vrouwelijk om te zien zeg maar, ik had niet alleen een dikke buik.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:42
Verwijderd
Wel vrouwelijke vormen:

Op benen na niet zo heel vrouwelijke vormen:

Geen vrouwelijke vormen:

Toch wel beetje vrouwelijke vormen:

Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:23
Verwijderd
Hey Morgan, even naar de oogarts; jouw vrouw heeft namelijk een piemeltje... Of zit je meer dwars en moet je naar een psychiater?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:42
Balance
Balance is offline
Waar ik me vaak wel een beetje aan kan ergeren is dat men het heeft over 'een buikje' en 'een beetje vet mag wel, want dat is zo lekker zacht'. Maar als je een man vraagt naar een plaatje bij wat ze dan bedoelen, komt er vrijwel altijd iets als dit uit:

'Lekker zacht, een klein beetje buik'.
Maar ik vind dat gewoon plat; ik vind er niks vet aan zitten.

Bij 'een beetje vet op d'r buik mag wel' denk ik eerder aan iets als dit:

(of nog wat meer, want een betere foto kon ik niet vinden).

Dus wat bedoelen jullie nou met 'een buikje'?
Oud 13-09-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 13-09-2005 @ 17:23 :
Hey Morgan, even naar de oogarts; jouw vrouw heeft namelijk een piemeltje... Of zit je meer dwars en moet je naar een psychiater?
ik denk dat ze bedoelde dat een man ook vrouwelijke vormen kan hebben
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 17:15
Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-09-2005 @ 17:42 :
Waar ik me vaak wel een beetje aan kan ergeren is dat men het heeft over 'een buikje' en 'een beetje vet mag wel, want dat is zo lekker zacht'. Maar als je een man vraagt naar een plaatje bij wat ze dan bedoelen, komt er vrijwel altijd iets als dit uit:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik bedoel een beetje ertussen in
Oud 13-09-2005, 17:18
Bloem
Bloem is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ik vind dat eerlijk gezegd wel meer dan 'een beetje een buikje', ze is imo gewoon fors, maar wel strak.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:33
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-09-2005 @ 18:18 :
Ik vind dat eerlijk gezegd wel meer dan 'een beetje een buikje', ze is imo gewoon fors, maar wel strak.
Dat laatste figuur zou ik echt nooit op kunnen vallen, veels te fors.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 18:46
Cookie
Cookie is offline
Volgens mij zijn er gewoon verschillende soorten buikjes.
Van die buikdanseres, (die heeft alleen een beetje onderaan) en van die onderste (die heeft t overal een beetje) Wat versta je dan onder "buikje" idd.
Ik ga zelf iets meer richting die onderste geloof ik, maar ik kan er niet echt wat anders op verzinnen dan "buik(je)"
Oud 13-09-2005, 19:03
Anijs
Anijs is offline
Citaat:
Cookie schreef op 13-09-2005 @ 19:46 :
Volgens mij zijn er gewoon verschillende soorten buikjes.
Van die buikdanseres, (die heeft alleen een beetje onderaan) en van die onderste (die heeft t overal een beetje) Wat versta je dan onder "buikje" idd.
Ik ga zelf iets meer richting die onderste geloof ik, maar ik kan er niet echt wat anders op verzinnen dan "buik(je)"
Verstaan we onder een vrouwelijk buikje niet juist dat buikje dat alleen maar onderaan de buik zit? Dat het daar iets dikker is, meer vet erop, op de onderbuik?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 19:07
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Anijs schreef op 13-09-2005 @ 20:03 :
Verstaan we onder een vrouwelijk buikje niet juist dat buikje dat alleen maar onderaan de buik zit? Dat het daar iets dikker is, meer vet erop, op de onderbuik?
Zou maar zo kunnen ik weet het niet.
Oud 13-09-2005, 23:01
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 13-09-2005 @ 17:23 :
Is moeilijk hè, grapjes.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 23:09
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-09-2005 @ 18:18 :
dat is iets dat ik nog niet eens een buikje kan noemen

iets meer zou ook ok zijn
minder absoluut niet

edit: en dan had ik het zelfs nog over de 2e foto

magoed het is mij algemeen bekend geworden dat vrouwen een beetje geobsedeert zijn door vorm en gewicht.

en in geobsedeert bedoel ik gemeent kunnen zeggen dat iemand er leuk uitziet, en dan nog niet geloven dat ze niet te dik zijn terwijl ze al bijna te dun zijn

echt vrouwen met een bmi van 22 die lopen te zeiken dat ze af moeten vallen hebben echt een "wake up call nodig", die leven gewoon niet in de realiteit

Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 00:01
Verwijderd
Vrouwelijke vormen wil niets meer en niets minder zeggen dan dat je iemand aan haar silhouet als vrouw kunt herkennen. Een slank meisje kan dus ook wel degelijk vrouwelijke vormen hebben (en behoorlijk opwindende vaak ook), dat heeft geen donder te maken met 'vet'.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 07:32
MTpower
MTpower is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik zou met beide geen probleem hebben...
Uiterlijk maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit, zolang het er maar een beetje fris/verzorgd uitziet
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 14-09-2005 @ 00:01 :
Is moeilijk hè, grapjes.
Weet je wat voor sommige mensen nog moeilijk kan zijn; een grapje terug te krijgen...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 12-09-2005 @ 17:19 :
De vrouwelijke vorm is de zandloper. Heupen, dan naar binnen een taille en dan borsten.
volgens mij ook ja. Vandaar dat die korsetten uitgevonden zijn, die benadrukken dat alleen maar nog meer.

Citaat:
Vrouwen maken zich gewoon te druk om hun buik
Kwestie van smaak denk ik, die buikjes.
Ik vind ze in ieder geval verschrikkelijk. Vooral nu die heupbroeken en al in zijn, zie je vaak van die hobbels eroverheen. Vet is goed, beetje warm moet je het toch wel hebben in de winter en een blokjesbuik hoeft nou ook weer niet, maar hou er in ieder geval rekening mee met je kleding. Niet echt een smakelijk gezicht... Maar goed, is dus een kwestie van smaak.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:43
Mara
Mara is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 14-09-2005 @ 14:40 :
Kwestie van smaak denk ik, die buikjes.
Ik vind ze in ieder geval verschrikkelijk. Vooral nu die heupbroeken en al in zijn, zie je vaak van die hobbels eroverheen. Vet is goed, beetje warm moet je het toch wel hebben in de winter en een blokjesbuik hoeft nou ook weer niet, maar hou er in ieder geval rekening mee met je kleding. Niet echt een smakelijk gezicht... Maar goed, is dus een kwestie van smaak.
Ja ok, dat vind ik ook niet mooi, maar vaak hebben die meiden dan óf echt een dikkere buik óf ze moeten hun broek iets groter kopen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:14
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 14-09-2005 @ 14:43 :
Ja ok, dat vind ik ook niet mooi, maar vaak hebben die meiden dan óf echt een dikkere buik óf ze moeten hun broek iets groter kopen.
idd, het scheelt een hele boel als je je broek 1 maat groter koopt!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 16:20
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Beetje vet is ok. Vrouwen met heupen zijn goed, die baren beter
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 17:24
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Die vrouw heeft vooral grote borsten, brede heupen en stevige benen, maar niet echt een buikje vind ik. Ik heb veel meer een buikje dan dat.
Maar wat je zegt is idd waar.. mensen zeggen toch ook vaak over J-lo dat ze "zo'n leuk buikje" heeft.. naja ik snap niet waar zij nou een buikje heeft, die buik is hartstikke plat toch.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 18:12
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-09-2005 @ 18:24 :
Die vrouw heeft vooral grote borsten, brede heupen en stevige benen, maar niet echt een buikje vind ik. Ik heb veel meer een buikje dan dat.
Maar wat je zegt is idd waar.. mensen zeggen toch ook vaak over J-lo dat ze "zo'n leuk buikje" heeft.. naja ik snap niet waar zij nou een buikje heeft, die buik is hartstikke plat toch.
Ik snap het vaak ook niet meer.
Over meiden waar ik vaak nauwelijks vet aan kan ontdekken zeggen ze dat ze een lekkere dikke kont heeft....nou......en bedankt.
Oud 15-09-2005, 18:34
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-09-2005 @ 19:12 :
Ik snap het vaak ook niet meer.
Over meiden waar ik vaak nauwelijks vet aan kan ontdekken zeggen ze dat ze een lekkere dikke kont heeft....nou......en bedankt.
Het is relatief. Een dik wijf heeft vaak grote borsten maar dat is gewoon lelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:14
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Maarten schreef op 15-09-2005 @ 19:34 :
Het is relatief. Een dik wijf heeft vaak grote borsten maar dat is gewoon lelijk.
Een dik wijf zonder borsten dat is ''lelijk''
Oud 15-09-2005, 20:16
Verwijderd
dat is dan toch ook puur vet? want als ze dan afvalle blijft er niet veel van over.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:23
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 15-09-2005 @ 21:16 :
dat is dan toch ook puur vet? want als ze dan afvalle blijft er niet veel van over.
Borsten zijn sowiezo hoofdzakelijk vet...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:37
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MTpower schreef op 15-09-2005 @ 21:23 :
Borsten zijn sowiezo hoofdzakelijk vet...
Borsten bestaan voor eenderde uit vet. (bron de Yes van deze week) Ze krimpen dus idd als je afvalt.
Ik denk dat je billen nog meer uit vet bestaan, diekrimpen volgens mij veel harder als je afvalt.
Oud 15-09-2005, 20:46
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Cookie schreef op 15-09-2005 @ 21:14 :
Een dik wijf zonder borsten dat is ''lelijk''
Bestaan zo'n 'wijven' dan ?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:57
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 15-09-2005 @ 21:46 :
Weet niet... zelfs een man kan flinke tieten krijgen als ie dik is
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 10:30
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 15-09-2005 @ 21:46 :
haha geen id, soms zie je het aan voor extra vetrol....maar ik denk niet dat ze bestaan.
Of ze moeten borstverkleinign hebben gehad en daarna zijn aangekomen ofzow.

maar als je je zoeits voorstelt. Dan vind ik grote borsten gewoon mooier in verhouding staan dan niets snap?
Oud 16-09-2005, 11:29
Verwijderd
edit

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:46
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
salieee schreef op 16-09-2005 @ 12:29 :
vrouwelijke vormen zijn iig niet alleen de borsten. Ik heb namelijk, zonder dat ik wil opscheppen, wel een paar keer gehoord van jongens dat ze vonden dat ik 'vrouwelijke vormen' had. Maar ik heb een kleine cup B dus daar zal het niet aan liggen. Maar vooral omdat ik een redelijk smalle taille heb en wel heupen en een kont dus heupen/billen horen ook wel bij die vrouwelijke vormen
Ja dat is zo, maar t blijft ingewikkeld
Oud 16-09-2005, 12:10
Gothic
Gothic is offline

dit dan wel een buikje?
Oud 16-09-2005, 12:13
Cookie
Cookie is offline
Owww die linkerbroekjes yegh.
Oud 16-09-2005, 12:14
Cookie
Cookie is offline
Heb zon flauw vermoeden dat die rechter poppetjes hun buik intrekken.
Oud 16-09-2005, 12:20
Mara
Mara is offline
Volgens mij is dat telkens dezelfde persoon maar dan voor-na een operatie
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 12:23
Verwijderd
Ja idd..
Maargoed, die had dus eerst wel een buikje ja.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 12:53
Verwijderd
idd zeg! maar het lijkt wel of ze der buik inhoud
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 12:54
Cookie
Cookie is offline
Volgens mij kan dat haast niet anders want ze heeft gewoon een deuk in dr buik maar aan de zijkant is het niet helemaal strak.
Oud 16-09-2005, 12:55
Bloem
Bloem is offline
Ik vind dat ook wel meer dan een buikJE, meer een behoorlijke buik
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten