![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De meeste jongens vinden een beetje een buikje alleen maar lief hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet van alle jongens, maar mijn vriend vindt een buikje best oke. Ik heb hem leren kennen toen ik 15 (!) kg zwaarder was, en dus zat er hier en daar ook wat meer vet aan me. Nu ben ik dus best veel afgevallen, en eigenlijk vind mijn vriend dat ik toen ik dikker was mooier was. Maar ja dat is natuurlijk wel een beetje iets persoonlijk. (alleen ik voel mezelf prettiger nu ik weer slanker ben). Verder denk ik, zoals ookal gezegd, vrouwelijke vormen ook wel mooi kunnen zijn als je wat dikker bent, maar dan moeten de verhoudingen wel kloppend zijn. Ik was altijd nog best wel vrouwelijk om te zien zeg maar, ik had niet alleen een dikke buik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
iets meer zou ook ok zijn minder absoluut niet edit: en dan had ik het zelfs nog over de 2e foto magoed het is mij algemeen bekend geworden dat vrouwen een beetje geobsedeert zijn door vorm en gewicht. en in geobsedeert bedoel ik gemeent kunnen zeggen dat iemand er leuk uitziet, en dan nog niet geloven dat ze niet te dik zijn terwijl ze al bijna te dun zijn echt vrouwen met een bmi van 22 die lopen te zeiken dat ze af moeten vallen hebben echt een "wake up call nodig", die leven gewoon niet in de realiteit
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000 Laatst gewijzigd op 13-09-2005 om 23:14. |
![]() |
||
Citaat:
Uiterlijk maakt me eigenlijk ook niet heel veel uit, zolang het er maar een beetje fris/verzorgd uitziet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind ze in ieder geval verschrikkelijk. Vooral nu die heupbroeken en al in zijn, zie je vaak van die hobbels eroverheen. Vet is goed, beetje warm moet je het toch wel hebben in de winter en een blokjesbuik hoeft nou ook weer niet, maar hou er in ieder geval rekening mee met je kleding. Niet echt een smakelijk gezicht... Maar goed, is dus een kwestie van smaak. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat je zegt is idd waar.. mensen zeggen toch ook vaak over J-lo dat ze "zo'n leuk buikje" heeft.. naja ik snap niet waar zij nou een buikje heeft, die buik is hartstikke plat toch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over meiden waar ik vaak nauwelijks vet aan kan ontdekken zeggen ze dat ze een lekkere dikke kont heeft....nou......en bedankt. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je billen nog meer uit vet bestaan, diekrimpen volgens mij veel harder als je afvalt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of ze moeten borstverkleinign hebben gehad en daarna zijn aangekomen ofzow. maar als je je zoeits voorstelt. Dan vind ik grote borsten gewoon mooier in verhouding staan dan niets snap?
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans: Schrijfwijze bijvoegelijk naamwoord overtreffende trap Verwijderd | 2 | 07-12-2010 07:43 | |
Liefde & Relatie |
meisjes en hun borsten! Flickan | 114 | 27-05-2010 13:53 | |
Lifestyle |
Vrouwelijke Vormen nps | 340 | 30-11-2005 17:57 | |
Seksualiteit |
Buitenlandse dames beter in bed jpe2004 | 137 | 15-08-2004 14:09 | |
Liefde & Relatie |
vriend vindt me te dik Tulpje6 | 182 | 20-11-2003 13:42 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vrouwelijke vorm van fysicus Tampert | 12 | 01-07-2002 09:46 |