Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 21:16
Cookie
Cookie is offline
Gepikt van L&R.

Wanneer keek je naar je huisdier en dacht je...aaah..wat issie liiieeef ?

Foto erbij is misschien leuk?

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 20:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2005, 21:50
Nona
Nona is offline
Altijd als Nijn haar oortjes zit te wassen.
Oud 14-09-2005, 22:02
Verwijderd
Poes1: als ze bij me op bed slaapt (niet vaak meer, want ik woon niet meer thuis )
Poes2: als ze bij me op schoot kruipt als ik verdrietig ben en als ze mijn trui onderkwijlt
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 11:27
Bloem
Bloem is offline
Hond: Als 'ie bij me komt knuffelen en dan zowat in me kruipt. Of als 'ie op bed bij me komt slapen

Nijn: Als 'ie zich met een harde plof op z'n zij laat vallen, gaapt en dan in slaap valt. Of als ik likjes over m'n neus krijg als ik 'm aai
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 12:32
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als mn kat heel hard knort ( hij spint niet meer, hij knort) en hij op zn rug gaat liggen, en ondertussen kopjes geven en knuffelen.

Bij mn paardje als ik aankom en ze languit in de bak ligt in de zon. En ze blijft lekker liggen als ik de bak inkom, en dan kom ik bij dr zitten, en even kroelen. ( dat mag ook alleen als ze ligt, normaal houdt ze niet van aaien)
Oud 15-09-2005, 13:22
wizkid
wizkid is offline
Kat 1: Ze zit altijd heel lief rond te kijken en komt iedere avond binnen voor een bakje melk, maar dan komt zij mij even laten weten dat ze zin in melk heeft door de hele tijd rondjes om me te lopen. Ze laat me dan ook niet verder als ik haar geen melk geef.
Kat 2: Als jij de trap op loopt komt hij ook meteen aan rennen (hij is altijd boven aan het slapen) en dan begint hij tegen je te 'praten'.
Kat 3: Als hij honger geeft begint hij alle eetbakjes van het aanrecht af te gooien
Kat 4: Als ze op het matje in de badkamer ligt begin ze heel uitbundig te rollen.
De hond: Hij kijkt altijd heel zielig en als je de eerste bent die thuiskomt is hij hartstikke blij, als je de 2de bent is het alsof ie dood is
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 13:38
Verwijderd
Kat 1: Als hij 's avonds na lang miauwen voor m'n slaapkamerdeur eindelijk naar binnen mag en dan een half uur met z'n koppie tegen m'n hoofd aan gaat beuken, intussen bijzonder luid spinnend .

Kat 2: Als ze weer eens één van haar "Ik vind de hond lief en ga haar wassen" momenten heeft.

Hond: Als ik op de bank zit en het beest legt z'n kop op m'n schoot, schuurt een beetje ten teken dat ik haar moet aaien. Dan kijkt ze zó droppig naar boven (L)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 15:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Soms zie ik hond 1 door het huis rennen. Even later komt hond 2 en gaat dezelfde hoeken langs. Blijkt dat hond 1 het botje van hond 2 heeft verstopt

Soms lig ik op mn kamer op mn bed en dan komt hond 1 dus binnen vallen. Even later holt ie weer weg. Vind ik weer een botje

Ook een keer: ik zat op de computer beneden en de honden waren boven aan het slapen. Opeens komt hond 2 keihard de trap af rennen, rent ie op mij af, springt tegen me op, geeft me snel een lik op mn arm en rent weer weg naar boven Haha, wat hem toen bezielde weet ik ook niet.

Of dat de voerbak nooit op het kleedje mag staan waar ie op hoort. Altijd wordt ie driftig door de honden aan de kant geschoven En vervolgens, wanneer de helft van t drinkwater op de grond ligt, wordt er pas gedronken/gegeten.

Soms ligt er ook wel eens een hond onder het dekbed van mn zusje als zij even haar kamer uitgelopen is.

Zat leuke momenten
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 18:27
Cookie
Cookie is offline
Ik zal ook maar eens posten.

Hondje: Het is zo'n poekie af en toe, met van die zielige oogjes en zon lief snuitje..aahh en als ie geaait wil worden geeft ie een pootje.

Paarden: Als ze blij zijn, en eentje als ie geknuffeld wil worden. HIj kijkt zo lief en trouw uit zn ogen.

Poezen: 1 poes komt altijd in de vensterbank van de stal bij me zitten als ik met de paarden bezig ben, de 2e kruipt zowat in je als je haar aait, de 3e miauwt altijd zo lief en de 4e is gewoon lekker ondeugend.
Momenten zat idd.
Oud 15-09-2005, 18:32
MTpower
MTpower is offline
M'n hond kan zo zielig kijken als je eten hebt... ziet er wel schattig uit
Niet dat ie dan wat krijgt ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 20:12
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
toen mijn hamster gister voor het eerst bij mij op de arm wou. En als hij zich was ^_^
Oud 15-09-2005, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-09-2005 @ 22:50 :
Altijd als Nijn haar oortjes zit te wassen.
Of als hij mn arm zit te likken als ik hem zit te aaien
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 14:51
Poeperd
Poeperd is offline
Als mn konijntje me een kusje geeft als ik zeg 'kusje'!

En als ie zn gezichtje en oortjes wast

En als mn demente hamster bovenaan de tralies hangt en naar beneden valt

Mn vissen zijn niet zo.. lief en knuffelig.
Oud 17-09-2005, 11:06
Raven
Raven is offline
mijn valkparkietje als ze op mijn borstkast zit met d'r veertjes uit elkaar en d'r oogjes dicht en dan helemaal tegen je aan kruipt als je d'r krauwt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 13:57
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Als ie op zijn rug lig te slapen.
Oud 17-09-2005, 14:32
kick3r
kick3r is offline

liev.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 21:09
Nona
Nona is offline
Oh, en de kat van mijn vriend maakt bid-bewegingen met zijn pootjes als hij aandacht wil, dat vind ik ook echt geweldig.
Oud 17-09-2005, 21:45
MTpower
MTpower is offline
Nu komt m'n hond ineens naast me liggen en z'n kop onder m'n hand duwen omdat ie aangehaald wil worden, is wel lief
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 12:05
duifeltje
duifeltje is offline
Als m'n ratje (type kleine maar drukke dweil) net wakker word (verkreukeld oor, slaapoogjes en een grooote gaap )
Oud 18-09-2005, 13:32
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Als mn kat lekker ligt te dromen en in zn onderbewustzijn met zn poten heen en weer vliegt En alstie gewoon lekker ligt te slapen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 16:31
Verwijderd
Als je boos op onze hond bent dan gaat ze heel schuldig zitten kijken en haar ogen wassen, dat is heel lief.
En wanneer ik verdrietig ben en ze komt knuffelen.
En wanneer ze mij een kusje geeft als ik 'kusje' zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 20:42
phi
phi is offline
Het liefste moment dat ik me herinner van de kat:
ik lag te huilen op mn bed
en ze kwam mn tranen oplikken...
(heb haar dan wel weggeduwd, maar was superlief)
*I think I love her!*
Reageren

Regels voor berichten