Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2005, 17:14
Verwijderd
Ik at een tosti en zometeen ga ik vluchten voor de horde vieze mensen en vieze kinderen die hier op visite komen.

EN JULLIE?
Advertentie
Oud 10-09-2005, 17:17
vixen
vixen is offline
Ik mocht van de buschauffeur zelf mn kaartje afstempelen, dat was het hoogtepunt van mn dag.
Oud 10-09-2005, 17:28
merels
merels is offline
Ik heb heerlijk gelunched met veel zalm (L), het broertje is de liefste. Mijn armen zijn op en ohja ik heb net op een nintendo (de heeele oude) gespeeld, mario! het was best leuk eigenlijk alleen valt hij af en toe uit en kuren etc. echt het enige computerspel wat ik enigzins trek. maar dat mario-geluidje
Oud 10-09-2005, 17:33
Verwijderd
sorry paranoide

Oud 10-09-2005, 17:34
ZerO
ZerO is offline
nou ik was naar de ikea geweest ik haat de ikea en daar kreeg ik een oliebol wat ik vies vond en ze hadden de slaapbank niet die ik wilde hebben toen wilde ik helemaal weg en nu ben ik thuis en ben ik spullen aan het inpakken want ik blijf bij een vriendin slapen en eerst gaan we drinken en daarna uit en morgen wilde ik naar mijn lovaah maar de ns werkt niet mee en daarom ben ik nu agressiefffff
Oud 10-09-2005, 17:39
Jolene
Jolene is offline
Gisteravond kwamen er vrienden zuipen bij mij en dat was wel gezellig.Ik had alleen geen flikker op omdat het niet te zuipen was toen gingen we in de hoerenbuurt hangen en kwam er gezellig een hoerenloper bij ons staan die over zijn hoerenlopers leven ging vertellen .Vandaag heb ik toegekeken hoe mn moeder het huis ging opruimen en een tikje geholpen.Vanavond komen er 3 vrienden slapen en gaan we naar rocketfuel in het patronaat
Oud 10-09-2005, 17:55
nexjes
nexjes is offline
Citaat:
ZerO schreef op 10-09-2005 @ 18:34 :
maar de ns werkt niet mee en daarom ben ik nu agressiefffff
damn right, giga agressief
en ik heb honger en ik wil niet dat het regent en ik wil niet dat het feestje waar ik heen ga een uur fietsen is
Oud 10-09-2005, 17:56
Haligh
Haligh is offline
had de vandaag de beste band repetitie sinds tijden.
heerlijk strak gespeeld en een begin aan een nieuw nummer gemaakt.
Oud 10-09-2005, 18:47
Stevill
Stevill is offline
Ik weeg nog maar 91 kg dat was schrikken.
nen aardappelschotel voor mezelf gefixed.
Oud 10-09-2005, 18:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 10-09-2005 @ 18:14 :
Ik at een tosti en zometeen ga ik vluchten voor de horde vieze mensen en vieze kinderen die hier op visite komen.

EN JULLIE?
!
Oud 10-09-2005, 19:58
June bug
June bug is offline
Ik heb de hele dag gewerkt en dat was niet leuk want er ging een stomme man met placemats op mijn hoofd slaan iedere keer dat ik bukte en daar werd ik erg boos om
En waarschijnlijk vanavond uit maar het regent en stiekem hoop ik dat we met de auto gaan maar dat zal toch wel weer niet en naja, we zien t wel.
Oud 10-09-2005, 20:32
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
veel te vroeg opgestaan, toen weer in slaap gevallen, naar geneve geweest en teveel geld uitgegeven omdat alles echt alles drie keer zo duur is hier, zelfs de h&m en de zara en dat zuigt.een starbucks gespot, hoogtepunt van de dag.
op de terugweg een zwitserse hoer zonder kleren gezien, dat was niet zo leuk.
de rest van de middag op het strandje van het meer gezeten en nu ben ik verbrand
Oud 10-09-2005, 20:51
Verwijderd
nou ik ben gewoon heel stom
ik had me verheugd op rauw gisteravond en tom geweld overgehaald, toen voelde ik me eerst ziek en toen ging ik wel en toen ben ik over een soort losse stoeptegel geknald met mn fietsen ik ging vol op mn smoel, toen waren mn knieen en mn panty naar de tyfus en mn elleboog en ik zat onder het zand en schaamde me rot, door mijn schuld is leno toen naar huis gegaan

dus vandaag heb ik sorrysmsjes naar mensen gestuurd en tom, sorry bij deze jouw nummer heb ik niet
en ik heb spierpijn en ik baal en ik moest naar de verjaardag van mijn oma

Oud 10-09-2005, 20:54
Tom Violence
Tom Violence is offline
als je pijn hebt moet je niet naar rauw gaan alleen omdat ik je wilde checken hoor. dus geen sorry zeggen
Oud 10-09-2005, 21:08
Metal
Metal is offline
awww^_^

die hiphopact van je broer, is dat wat?

ik zag laatst toen ik oude topics doorspitte een link naar zijn label geloof ik
Oud 10-09-2005, 21:21
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
ZerO schreef op 10-09-2005 @ 18:34 :
nou ik was naar de ikea geweest ik haat de ikea en daar kreeg ik een oliebol wat ik vies vond en ze hadden de slaapbank niet die ik wilde hebben
neej dat klopt, die hadden z enog over van de kerst
Kheb nl. heel de dag gewerkt bij ikea, en t ws een fucking gekkenhuis. Twas nieuwjaar[half september ], en der was ook nog controle door de grote ikeabazen. Chaos in 3 dimensies dus.
Tussendoor liep der ook nog steeds zo'n kloteband mn rust te verzieke in de winkel, en als klap op de vuurpijl hadden ze een debiele pipi langkous ingehuurd.
Roept om 12:05 over d ehele parkeerplaats: "GELUKKIG NIEUWJAAR!"
om vervolgens wanneer ze mij in de gaten krijgt voorstelt om een westrijd de gaan racen met de karren.
Tieft op, ga de klanten lastig vallen ofzo
Oud 10-09-2005, 22:52
Verwijderd
Ik heb de hele dag thuisgezeten (nog steeds ziek ), geroosterde boterhammen gegeten enne, geslapen.

Laatst gewijzigd op 10-09-2005 om 23:01.
Oud 10-09-2005, 23:00
grandmommy
grandmommy is offline
meneer van dalen wacht op antwoord, de smilie gaat kennelijk voor de rolleye. dubieussss.

ikheb vandaag gewerkt en toen heb ik zalig naar dancing with the stars gekeken
Oud 10-09-2005, 23:16
vixen
vixen is offline
rellen bij wasted, ik ben sensatiebelust.
Oud 10-09-2005, 23:20
Verwijderd
Ik heb vandaag gewerkt en het was kut want ik ben ongesteld en het was fucking heet in de keuken. Toen ik thuis kwam zaten mijn ouders met onze gezellige gasten in de woonkamer dus ben ik naar boven gevlucht want ik kan al die gemaakte gezelligheid niet aanzien. Nu sms ik mijn beltegoed op naar een vriend en irriteer ik me dood aan de Duitser die naast mijn kamer slaapt want hij draait zich 2 keer per vijf seconden om en hij heeft een kraakbed dus ik zit hier al een half uur naar gekraak te luisteren en het werkt behoorlijk op mijn zenuwen
Oud 11-09-2005, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 10-09-2005 @ 21:51 :
nou ik ben gewoon heel stom
ik had me verheugd op rauw gisteravond en tom geweld overgehaald, toen voelde ik me eerst ziek en toen ging ik wel en toen ben ik over een soort losse stoeptegel geknald met mn fietsen ik ging vol op mn smoel, toen waren mn knieen en mn panty naar de tyfus en mn elleboog en ik zat onder het zand en schaamde me rot, door mijn schuld is leno toen naar huis gegaan

dus vandaag heb ik sorrysmsjes naar mensen gestuurd en tom, sorry bij deze jouw nummer heb ik niet
en ik heb spierpijn en ik baal en ik moest naar de verjaardag van mijn oma

ik weet wat je doormaakt (K)
Oud 11-09-2005, 02:47
snoodaard
snoodaard is offline
Gister een Uru·gu·ay·aan aangehoord. Jullie zijn er niets bij, enkel facinerende geschiedenis.

Vandaag; wakker worden op een vreemde bank, teveel geld pinnen, deze maand niet meer kunnen eten en als toetje maar Death cab for cutie luisteren.

Student zijn is een kunst. Ik heb Snoeks terug dus ach.
Oud 11-09-2005, 03:32
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik werd wakker, toen ging ik koffie drinken en internetten.
Daarna ging ik ehh bier drinken en naar de molen om wat crap te kopen.
Toen ging ik klagen dat het bier op was, maar gelukkig kwam Erik toen thuis en toen gingen we naar de appie, die dicht was, maar waar we toch nog naar binnen mochten.
Toen hadden we weer bier, en gingen we een laserprinter ophalen (die nu hier staat) en een computer ergens dumpen. Onderweg ging ik bier drinken.
Thuis gingen we samen bier drinken, dat was heel gezellig. Daarna ging ik eten maken en nog meer bier drinken.

Een productieve dag!
Oud 11-09-2005, 03:37
Verwijderd
ik haat dat jamba liedje
Oud 11-09-2005, 08:36
Lugosi
Lugosi is offline
ik was bij appelpop en dat was leuk.
Oud 11-09-2005, 10:27
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Metal schreef op 10-09-2005 @ 22:08 :
awww^_^

die hiphopact van je broer, is dat wat?

ik zag laatst toen ik oude topics doorspitte een link naar zijn label geloof ik
www.kofvitok.tk
raaskalbomfukkerz

beetje doorgedraaid. ik mag geen hiphop zeggen het is poetryhop, zz.
Oud 11-09-2005, 11:08
Qamra
Qamra is offline
Hij begon goed, toen mijn cd-rek van de muur besloot te vallen om half 7 's morgens

Verder alleen internetten en beetje schoolwerk doen.
Oud 11-09-2005, 11:16
Stevill
Stevill is offline
Kan drank je zicht beinvloeden?
Oud 11-09-2005, 11:33
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb gevochten met de pliesie ik was een beetje wasted en daarna nam ik een slokje bier en toen ging ik swingen in legendz dolle pret en toen ging ik slapen en nu ga ik een pizza eten
Oud 11-09-2005, 11:48
100%hallal
100%hallal is offline
gister gewinkeld en vandaag ga ik me hard vervelen
Oud 11-09-2005, 12:45
nexjes
nexjes is offline
ik ging heel brak slapen en om 6 uur werd ik wakker en om half 11 weer want m'n buurmeisje was non stop aan het krijsen om haar MAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAA en toen heb ik op agressieve wijze m'n raam dicht gesmeten en weer verder gepit tot 1 uur en nu ben ik nog steeds naar de klote, fijn
Oud 11-09-2005, 12:46
Haligh
Haligh is offline
gister met wat vrienden naar een feestje geweest wat best leuk was. daarna met backdo, zer0 en nog een paar de stad ingegaan en dat was ook wel ok.

vooral toen ik mijn jas bij de garderobe ging ophalen en mijn ex mijn jas naar mijn hoofd flikkerde en ik een trap kreeg van 1 van haar vriendinnen .
Verwijderd
ik werd om half 9 wakker gemaakt met een ontbijt op bed van mijn huisgenoot, dat was heel lief, daarna ging ik weer slapen
I C U
I C U is offline
Gisteravond vetveel gedanst En nu... Voorlopig doe'k nog niets, dadelijk ga'k de deur uit en naar R'dam
Oud 11-09-2005, 13:10
kuik
kuik is offline
ik ging gister naar de pramenrace en dat was wel gezellig, maar ik heb wel veel vieze mensen gezien. ik was daarna verbrand, maar nu is het gelukkig bruin geworden. savonds naar een verjaardagsfeestje van een vriendin en we gingen gourmetten met pannenkoeken en omeletten en gourmetten is leuk toen keken we nog coyote ugly, omdat mijn vriendinnen die persé nóg een keer wilden zien vandaag uitgeslapen en educatieve programma's op tv gekeken en ik verheug me nu al op the OC vanavond.
Oud 11-09-2005, 13:31
Nona Star
Nona Star is offline
Ik stond op en kreeg telefoon van mn ouders die wilden golfen met mij () maar daar is het het weer niet voor. Helaas
Nu kijk ik een docu over een Disney-stad met heel veel regeltjes en enge inwoners
Oud 11-09-2005, 13:40
Verwijderd
mijn dagje was leuk want eerst ging ik naar het boijmans museum want daar was duvelduvel, haha! daarna ging ik eten bij een vriendin en daar smoken en zuipen en toen gingen we housen bij een eighties party en er waren alleen maar vieze dertigers hoeraaa dus toen ging ik los op toontje lager en bon jovi. nu kater.
Oud 11-09-2005, 13:45
ZerO
ZerO is offline
haii ik haat iedereen vandaag

gisteren was best gezellig backdoo had moeite met zijn martini glas vast te houden en halig en ik stonden een vriendin van ons heel de tijd te pesten want de band op de achtergrond speelt elke avond dezelfde nummers elke keer weerrrrrr en we stonden heel de tijd ohjaa hee die kennen we nog niet en ze geloofde het maarja ze is goedgelovig
Ik heb nog een brandwond op mijn hand en haligh's ex was ook niet lief tegen mij maar ik kreeg gelukkig niks naar mijn hoofd gesmeten
Oud 11-09-2005, 13:47
Haligh
Haligh is offline
ja en ik ben door jou gerbrandmerkt .
Oud 11-09-2005, 13:48
ZerO
ZerO is offline
je liegt
Oud 11-09-2005, 13:49
Haligh
Haligh is offline
je duwde hem op mijn knie.
Oud 11-09-2005, 13:50
ZerO
ZerO is offline
dan voel je toch niks zeikerrrrd
Oud 11-09-2005, 13:51
nexjes
nexjes is offline
omg je had mij al ook al nat gemaakt met bier vorige week
Oud 11-09-2005, 13:53
Haligh
Haligh is offline
ja hij zat er onder. zag je mij niet lijden?
Oud 11-09-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 10-09-2005 @ 18:28 :
Ik heb heerlijk gelunched met veel zalm (L), het broertje is de liefste. Mijn armen zijn op en ohja ik heb net op een nintendo (de heeele oude) gespeeld, mario! het was best leuk eigenlijk alleen valt hij af en toe uit en kuren etc. echt het enige computerspel wat ik enigzins trek. maar dat mario-geluidje
is zie een foto van jou en aap/sander
Oud 11-09-2005, 14:00
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
nexjes schreef op 11-09-2005 @ 14:51 :
omg je had mij al ook al nat gemaakt met bier vorige week
vond je toch spannend
@ derke jaa ik voelde het
Oud 11-09-2005, 14:04
nexjes
nexjes is offline
uh ja, want het was recht in m'n kruis
Oud 11-09-2005, 14:44
Verwijderd
Kater. Die ga ik zometeen eens lekker wegdrinken
Oud 11-09-2005, 14:49
Verwijderd
ik luister naar fat freddy's drop op 3voor12 en het is leuk , straks ga ik werken en daarna thuis een film kijken en slapennnnn, ohja en vandaag heb ik op mn buurmeisje gepast en ontbeten en heel vriendelijk onze gasten uitgezwaaid, want ik vond t niet zo erg dat ze weer weg gingen
Oud 11-09-2005, 14:52
Blenderhead
Blenderhead is offline
Extreme nadorst en continu behoefte aan youth of today

Regels voor berichten