Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik op dit moment een debat zou doen, zou ik een stelling zoeken ivm de Pedo 100 (c: Alle info vind je hier
Gebruik je verbeelding, dan vind je wel een leuke stelling. Wat een aanfluiting, trouwens, dat Ann Christy met Dag Vreemde Man helemaal over het hoofd is gezien. Uit de krant van vandaag: Tokyo moet zijn wolkenkrabbers slopen. Voor argumenten zoek je maar eens recente info over Hidetsugu Aneha. De liefdespolitie die komende zaterdag in Amsterdam de straat op trekt, is ook een dankbaar onderwerp. Bedenk een stelling à la 'Er is te weinig liefde in ...' en je kan honderd en één richtingen uit, het is een leuke stelling voor jezelf en het publiek, en je hoeft absoluut niet terug te vallen op voorgekauwde clichés. Ik vind deze stelling zo leuk, dat ik nog niet meer ga nadenken over alternatieven (c: (applausje voor mezelf). En denk eraan: elke mening geldt totdat hij is weerlegd.
|
![]() |
Nogmaals bedank voor je antwoord.
Met beleid y moet vervangen door beleid x wordt bedoeld, het huidige beleid moet voor dit beleid worden vervangen. Waar 1 groep dus voor is en de andere groep tegen is. (Je hoeft niet letterlijk zo'n stelling te zijn, maar moet je wel makkelijk uit de stelling kunnen opmaken). We zijn met zijn 6'en en weten van verschillende onderwerpen weer iets af, alleen kernenergie lijkt ons allemaal wel leuk en we hebben nog 1 week om informatie er over te lezen en argumenten te maken. De alternatieve stelling "De kerncentrale in Zeeland moet gesloten worden." vind ik ook wel goed, al heb ik toch liever de stelling "Er moeten meer kerncentrales in Nederland komen", dus morgen nog maar even overleggen of we hem misschien toch kunnen gebruiken... Verder misschien een alternatieve stelling die iets meer lijkt op de meer kerncentrales, ipv het sluiten van 1tje? Alvast bedankt. PS. Andere stellingen over andere onderwerpen waar veel informatie over te vinden is, waar je voor of tegen kan zijn is natuurlijk ook goed :->. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Debat Nederlands RENSKEP | 1 | 31-03-2016 07:17 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlads debat ( ik weer het, nr zoveel ) kinky_me | 0 | 03-06-2004 18:04 | |