Het beeldscherm van mijn laptop (nu 3 jaar oud) is heeeel erg donker geworden opeens, je kan er haast niets meer op zien. Ik heb er niets raars mee gedaan, toen ik gister na een paar dagen weer thuis kwam was dit opeens aan de hand. En het ligt niet aan de resolutie oid dus.
waar denken jullie dat dit aan ligt? hij zal wel gewoon opgestuurd moeten worden/gefixt in een winkel oid?
dit had ik op me laptop laatst ook, ik had even het beeldscherm dicht geklapt en toen ik hem open maakte deed de verlichting het niet meer, toen ik hem opnieuw opstarte deed hij het gewoon weer...
Spul kan stukgaan. Probeer gewoon de voor de hand liggende dingen - een nachtje uit laten staan en dan weer aanzetten, voorzichtig tikje op geven, e.d. Zoals je uit de post hierboven begrijpt kan hij ook zomaar ineens weer aanspringen. Dus niet zomaar naar de winkel rennen.
Maar waarschijnlijk heb je inderdaad de hulp van een reparateur nodig.
Mja dat heb ik dus allemaal al geprobeerd.. dus ik denk dat er iets mis is met de 'verlichting' of hoe je dat ook noemt. Misschien doet hij het maandag weer op een wonderlijke manier, maar ik reken er niet heel erg op.
Maar ik heb hem ooit bij de Aldi gekocht (jaja) dus daar kan ik moeilijk naar teruggaan. Kun je zo'n ding gewoon laten fixen bij een computerwinkel eigenlijk?