Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp dat het nogal een frustrerende situatie is. Het is idd vreemd, dat je dus een serieuze relatie hebt en je ABSOLUUT niet mee mag stappen, helemaal als zijn vriendinnen nu ook jouw vriendinnen zijn. Is de relatie dan ook echt zo serieus als dat jij denkt dat ie is? Want hij krijgt het dus benauwd van je... Sommige mensen hebben idd vrijheid nodig, maar je ziet hem toch nog maar 3x per week, en het is naar mijn meing toch leuk om juist met z'n allen te stappen, zoals ik al zei; zijn vriendinnen zijn nu ook jouw vriendinnen. Heb je het weleens met die vriendinnen erover gehad, hoe zij daarover denken? En kan je niet vragen of je AF en TOE mee mag, zodat jij ook wat geruster bent, maar ook plezier hebt, en met zijn vrienden ook leuk kan vermaken. En heb je het er weleens over gehad dat jouw ervaringen daarmee nogal negatief zijn. Dit is een probleem in jullie relatie, jullie moeten er dus ook SAMEN aan werken. Anders is het maar een egoïst. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nou toppie hoor ![]() ![]() Loop niet zo te zeiken steek tijd in anderen volg zijn voorbeeld en tering he waarom is iedereen hier zo geobsedeerd met ohoh hij gaat zonder mij uit oh dan ligt hij zeker met een ander te nakken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, ik vind de TS ook raar, dus misschien past het dan wel weer. Ik blijf erbij dat geen enkele relatie goed is (en dus 'echt serieus' kan zijn) als je elke week ruzie hebt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() denk dat die vrienden t niet erg vinden en leuk vinden als hun vriendin meegaat. zelf ga ik maar zelden uit, mn vriend gaat ook maar heel erg weinig uit. maar hij vraagt me eigenlijk wel altijd mee. eens per zoveel tijd hebben ze met de klas een "mannenavond" en ja, daar mag ik dan niet mee. maar dat boeit me niet zo. zelf vond ik t ook altijd erg moeilijk als hij wel eens ging stappen zonder mij. maar dat is meer om zijn vrienden/klasgenoten dan om hem. (zij vinden t wel normaal vreemd te gaan...) tegenwoordig als hij gaat stappen maak ik me er niet meer druk om. leuk toch voor m? ![]() denk dat jullie s serieus moeten praten zonder meteen iemand aan te wijzen. gewoon jij je hart luchten en hem er op laten reageren. waarom krijgt ie t benauwd? waarom heb jij t er nu wel opeens moeilijk mee? en ga zo maar door. veel ruzies in een relatie zijn echt niet gezond... sterkte
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 | |