Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit lijkt veel op je vorige GESLOTEN topic:
http://forum.scholieren.com/Forum12/HTML/006958.html
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als je een cd kan lezen, kan je de data daarvan ook schrijven. Ga daar maar van uit iig.
![]() Maar waarom wil je nu per se dat iemand een _linux-distributie_ niet mag verder kopieren? Alle mainstream-distro's zijn namelijk gratis. En de meeste kleine distro's ook. Bovendien had je het zelf ook gedownload... ![]() Conan... vraagt zich af of het niet gewoon gaat om spelletjes ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ooh ik ben ook dom..
hij bedoelt.. dat zijn illegale kopietjes niet gekopieerd kunnen worden.. denkfout broer, wat dinges al zei.. wat je kunt lezen kun je branden.. no way dat jij je eigen illegale cd'tje kunt beveiligen: dan zou er namelijk helemaal geen illegale software *zijn* überhaupt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vraagt dit niet heel hard om een slotje er zijn 2 redenen voor aan te dragen:
1 -> het is wel duidelijk dat het niet om linux gaat maar om andere programma's waar het zeker niet bij mag 2 -> de GPL is zo te lezen dat dit illegaal wordt want winst maken uit kopieen is niet toegestaan (3-> linux en beveiligen tegen kopieren is als stroom en water dat gaat NIET samen)
|
![]() |
Ja oke sorry dan dat ik het woord jezus gebruike !! Maarja oke mijn vriend die heeft geen kabel is eigenlijk geen vriend !! En zijn ouders zijn heel erg rijk. Die zogenaamde vriend moet heel erg zijn best doen voor school vandaar dat zij gene kabel hebben dan denken ze zo van ja mijn zoon internet te veel !! anders moet hij dat gaan downloaden zo een 700 mb !! met een snelheid van 2,5 kb p/s dus dat schiet ook niet op !! vandaar dat ik het aan hem wil verkopen !!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Nero] CD branden mislukt Motaro | 2 | 30-09-2005 17:34 | |
Software & Hardware |
C&C RED ALERT 2 op 2 pc spelen DG | 13 | 27-10-2004 17:26 | |
Software & Hardware |