Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 17:23
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Nou hallo allemaal heb een vraag !! Ik heb zeg maar Een distributie van linux gedownload en die wil ik dus op cd zetten !! Maar zo een vriend van me wil die cd van mij lenen maar dan wil ik niet dat hij hem zeg maar kan doorbranden ( ja ik weet het tis zwak ) maar zo ben ik niet hoor !!!! Maar dan wil ik dat andere mensen die niet kunnen doorbranden !!!! Dus zijn er progjes waarmee je ervoor kan zorgen dat die cd van mij met linux distributie niet gebrand kan worden !! DUs ik brand hem dat die dan niet meer gebrand kan worden door iemand anders ! Ik heb winoncd 3.8 !! als ik een andere brand progje nodig heb waarbij die werkt dan is dat geen probleem !! Maar hoe doe ik dat heb je daar progjes voor ??
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is overgekomen !!!!! En dat het legaal is wat het ook moet zijn dat jullie me niet verkeerd begrijpen !!

Oud 04-01-2002, 18:40
The twe@ker
The twe@ker is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:
Nou hallo allemaal heb een vraag !! Ik heb zeg maar Een distributie van linux gedownload en die wil ik dus op cd zetten !! Maar zo een vriend van me wil die cd van mij lenen maar dan wil ik niet dat hij hem zeg maar kan doorbranden ( ja ik weet het tis zwak ) maar zo ben ik niet hoor !!!! Maar dan wil ik dat andere mensen die niet kunnen doorbranden !!!! Dus zijn er progjes waarmee je ervoor kan zorgen dat die cd van mij met linux distributie niet gebrand kan worden !! DUs ik brand hem dat die dan niet meer gebrand kan worden door iemand anders ! Ik heb winoncd 3.8 !! als ik een andere brand progje nodig heb waarbij die werkt dan is dat geen probleem !! Maar hoe doe ik dat heb je daar progjes voor ??
Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is overgekomen !!!!! En dat het legaal is wat het ook moet zijn dat jullie me niet verkeerd begrijpen !!

Met winoncd kon je dat wel doen. Je moet dan de prioriteit veranderen en somige bestanden niet laten weergeven. Je doet dat door op de bestanden te klikken en dan eigenschapen
Oud 04-01-2002, 18:48
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Ja nog bedankt voor je reply ! Waar blijven jullie ik dacht dat er mensen waren die er verstand van hadden !!
Oud 04-01-2002, 19:03
1024
1024 is offline
Dit lijkt veel op je vorige GESLOTEN topic:
http://forum.scholieren.com/Forum12/HTML/006958.html
Oud 04-01-2002, 19:12
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
1024 schreef:
Dit lijkt veel op je vorige GESLOTEN topic:
http://forum.scholieren.com/Forum12/HTML/006958.html
mja... maar in feite is hier niets stout aan

Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 20:24
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Inderdaad hier is niets stout aan niet dat er ook wat stout was aan mijn vorige maarja !!! IK ben stil !! OKe maar zijn er nog andere mensen die een idee hebben hoe dat moet!! met welke progje of op een of andere manier !!
Oud 04-01-2002, 22:16
S
S is offline
Code:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat zijn er 33.

't Ziet er trouwens wel enthousiast uit .
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:21
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:
( ja ik weet het tis zwak )
Tis gewoon enorm LAME

en om antwoord te geven op je vraag: Nee, het is NIET mogelijk... Als dat bestond had jij geen illegale copietjes in je kast staan :+
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 22:53
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Als je een cd kan lezen, kan je de data daarvan ook schrijven. Ga daar maar van uit iig.

Maar waarom wil je nu per se dat iemand een _linux-distributie_ niet mag verder kopieren? Alle mainstream-distro's zijn namelijk gratis. En de meeste kleine distro's ook.

Bovendien had je het zelf ook gedownload...

Conan... vraagt zich af of het niet gewoon gaat om spelletjes
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 23:04
Verwijderd
kan iemand me een technische onderbouwing geven van een CD '2x' branden?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 23:04
Verwijderd
wat ik bedoel is..

welke software is in godsnaam in staat om een gebrande, gesloten CD-R naderhand te overschrijven..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 23:11
Verwijderd
ooh ik ben ook dom..

hij bedoelt.. dat zijn illegale kopietjes niet gekopieerd kunnen worden..

denkfout broer, wat dinges al zei.. wat je kunt lezen kun je branden..

no way dat jij je eigen illegale cd'tje kunt beveiligen: dan zou er namelijk helemaal geen illegale software *zijn* überhaupt..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 23:12
The Fox
The Fox is offline
geen, tenzij je een W was vergeten
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 23:42
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
waarom wel zelf copieren en andere niet.. logica??

trouwens de meeste linuxdistibuties werden toch al vrijuitgedistribueerd?
Oud 05-01-2002, 00:25
Napoleon14
Napoleon14 is offline
jezus man het was maar een vb met die linux !! hoormaarik wil gewoon ff weten of dat mogelijk is !!
Oud 05-01-2002, 00:54
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
Citaat:
Napoleon14 schreef:
jezus man het was maar een vb met die linux !! hoormaarik wil gewoon ff weten of dat mogelijk is !!
nee het was vrij duidenlijk op te maken uit dezeen andere posts dat je er andere plannen mee had .. verder wens ik neit met jezus aan gesproken te worden

Oud 05-01-2002, 08:53
Refro
Refro is offline
Vraagt dit niet heel hard om een slotje er zijn 2 redenen voor aan te dragen:

1 -> het is wel duidelijk dat het niet om linux gaat maar om andere programma's waar het zeker niet bij mag

2 -> de GPL is zo te lezen dat dit illegaal wordt want winst maken uit kopieen is niet toegestaan

(3-> linux en beveiligen tegen kopieren is als stroom en water dat gaat NIET samen)
Oud 05-01-2002, 09:58
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
de wijze jodokus schreef:
verder wens ik neit met jezus aan gesproken te worden
LoL argh, how true
Oud 05-01-2002, 12:58
pietje63
pietje63 is offline
wil je geld gaan verdienen door hem steeds zelf te kopiëeren??
nn, bijna alle, ook professioneel beveiligde cd's zijn toch te kopieëren met programma's als cloneCD
Oud 05-01-2002, 12:59
Napoleon14
Napoleon14 is offline
Ja oke sorry dan dat ik het woord jezus gebruike !! Maarja oke mijn vriend die heeft geen kabel is eigenlijk geen vriend !! En zijn ouders zijn heel erg rijk. Die zogenaamde vriend moet heel erg zijn best doen voor school vandaar dat zij gene kabel hebben dan denken ze zo van ja mijn zoon internet te veel !! anders moet hij dat gaan downloaden zo een 700 mb !! met een snelheid van 2,5 kb p/s dus dat schiet ook niet op !! vandaar dat ik het aan hem wil verkopen !!
Reageren

Regels voor berichten