Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2005, 02:33
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Leek me handig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2005, 08:22
Manuzhai
Manuzhai is offline
Er gaan geen dingen op korte termijn aan de forumsoftware veranderd worden, omdat de forumsoftware op niet al te lange termijn vervangen gaat worden.
Oud 21-11-2005, 11:08
Sperziekoe
Sperziekoe is offline
Of te wel: Alle suggesties die je nu neerlegt worden zonder meer genegeerd omdat men er toch geen ruk aan gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 11:13
Verwijderd
Wat betreft het aanpassen van de software wel. Dit omdat het veel werk is om het aan te passen en over een niet al te lange tijd is het dan weer nodig.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 11:23
Verwijderd
Dan eerder een save to C: knop

Maar onthouden jullie dit soort suggesties wel of is een beetje efficient ideëënmanagement niet besteed aan de forumbazen?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2005, 12:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
Sperziekoe schreef op 21-11-2005 @ 12:08 :
Of te wel: Alle suggesties die je nu neerlegt worden zonder meer genegeerd omdat men er toch geen ruk aan gaat doen.
Ooit, wie weet. Het lijkt me ook wel nuttig.
Oud 21-11-2005, 18:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 21-11-2005 @ 09:22 :
Er gaan geen dingen op korte termijn aan de forumsoftware veranderd worden, omdat de forumsoftware op niet al te lange termijn vervangen gaat worden.
Dit werd een jaar geleden ook al gezegd...

Ik vind het overigens een overbodig idee. Je kan ook gewoon de inhoud van je prive bericht copy pasten naar word en ze vanaf daar uitprinten. Ik zie eigenlijk ook niet in waarom je je priveberichten uit zou willen printen...
Oud 22-11-2005, 11:40
M@rco
M@rco is offline
In de nieuwe forumsoftware kun je al je PM's opslaan als tekstbestanden (en dus op je computer bewaren), dus als die er eenmaal is...
Oud 22-11-2005, 20:44
Balance
Balance is offline
Citaat:
wammus schreef op 21-11-2005 @ 19:43 :
Dit werd een jaar geleden ook al gezegd...

Ik vind het overigens een overbodig idee. Je kan ook gewoon de inhoud van je prive bericht copy pasten naar word en ze vanaf daar uitprinten. Ik zie eigenlijk ook niet in waarom je je priveberichten uit zou willen printen...
Anders ga je ff 500 pm's kopiëren en in Word plakken
Dat printen hoeft van mij ook niet zo nodig, maar een automatische functie om pm's op te slaan zou wel prettig zijn
Oud 22-11-2005, 22:54
Jolt
Jolt is offline
ik vind het maar onzin, prive berichten staan toch normaal gesproken niet vol met informatie.

Nutteloos, tijd verspilling.
Als je het wilt communiceren en je wilt het opslaan:
- Mailen
- MSN

Klaar
Oud 22-11-2005, 23:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-11-2005 @ 23:54 :
ik vind het maar onzin, prive berichten staan toch normaal gesproken niet vol met informatie.
Juist wel
Oud 22-11-2005, 23:04
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2005 @ 21:44 :
Anders ga je ff 500 pm's kopiëren en in Word plakken
Dat printen hoeft van mij ook niet zo nodig, maar een automatische functie om pm's op te slaan zou wel prettig zijn
Ik zie zowiezo het nut niet in van het opslaan van prive berichten op je computer maar dat zal aan mij liggen. Ik ben het compleet eens met Jolt. Als je wilt comuniceren en het ook wilt opslaan dan zijn er gewoon veel makkelijkere manieren dan via pm. MSN en e-mail zijn daar prima voorbeelden van. Die kan je automatisch op laten slaan op je computer en dan ben je ook klaar.
Oud 23-11-2005, 09:03
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
M@rco schreef op 22-11-2005 @ 12:40 :
In de nieuwe forumsoftware kun je al je PM's opslaan als tekstbestanden (en dus op je computer bewaren), dus als die er eenmaal is...
Er moet beter naar M@rco geluisterd worden, hier.
Oud 23-11-2005, 10:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
wammus schreef op 23-11-2005 @ 00:04 :
Ik zie zowiezo het nut niet in van het opslaan van prive berichten op je computer maar dat zal aan mij liggen. Ik ben het compleet eens met Jolt. Als je wilt comuniceren en het ook wilt opslaan dan zijn er gewoon veel makkelijkere manieren dan via pm. MSN en e-mail zijn daar prima voorbeelden van. Die kan je automatisch op laten slaan op je computer en dan ben je ook klaar.
Ik wel, mijn box zit constant vol en ik heb er heel wat die ik voorlopig nog wil bewaren. Staat wel degelijk goede informatie in, wat over het algemeen over het forum gaat. Meestal wordt het erg omslagtig als dat ineens allemaal via mail etc moet. Hier kan je als je iets tegenkomt gewoon op pm klikken en je pm maken. Gaat sneller.
Ik vind het echt prima dat je ze straks makkelijker kan opslaan. Kopiër ze nu en dat vind ik toch wat omslachtig.
Oud 23-11-2005, 11:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
wammus schreef op 23-11-2005 @ 00:04 :
Probleem van MSN is dat je niet even iets kan sturen als de ander niet online is. Vervolgens moet je dan zelf ook online blijven om op reactie te wachten.
En probleem met email is, dat ik daarvan geen melding krijg tijdens het forummen. Ik moet specifiek naar m'n mail gaan om m'n mail te checken en vaak ben ik dan al uren verder dan wanneer het een pm was geweest. Daarom vind ik pm zo ideaal. Maar nadeel is dus dat je het (nog) niet op kan slaan..
Oud 23-11-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-11-2005 @ 12:25 :
Probleem van MSN is dat je niet even iets kan sturen als de ander niet online is. Vervolgens moet je dan zelf ook online blijven om op reactie te wachten.
En probleem met email is, dat ik daarvan geen melding krijg tijdens het forummen. Ik moet specifiek naar m'n mail gaan om m'n mail te checken en vaak ben ik dan al uren verder dan wanneer het een pm was geweest. Daarom vind ik pm zo ideaal. Maar nadeel is dus dat je het (nog) niet op kan slaan..
Ik moet ook specifiek naar mijn MSN om te checken of die-en-die online is en ik moet ook specifiek naar mijn PM-box om een PM op te zoeken/op te stellen
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 20:05
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-11-2005 @ 12:25 :
Gebruik je niet hetzelfde email adres voor je MSN als voor je email? Dan kan je MSN namelijk meldingen laten geven dat er nieuwe email is (er even vanuit gaande dat je MSN altijd aan hebt staan als je achter je computer zit wat dan ook te doen).
Oud 24-11-2005, 10:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
wammus schreef op 23-11-2005 @ 21:05 :
Gebruik je niet hetzelfde email adres voor je MSN als voor je email? Dan kan je MSN namelijk meldingen laten geven dat er nieuwe email is (er even vanuit gaande dat je MSN altijd aan hebt staan als je achter je computer zit wat dan ook te doen).
Nee, ik gebruik niet hetzelfde emailadres voor m'n MSN en ik heb m'n MSN alleen aanstaan als ik ook met iemand een gesprek wil aangaan (maar met als probleem dat die ander dan ook weer online moet zijn).
Reageren

Regels voor berichten