Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Leuk stadje, mooie gebouwen, maarja, daar konden we natuurlijk niets van zien omdat we allemaal stomme opdrachten moesten doen die nergens op sloegen ![]() ![]() Daar betaal je dan 100 eu voor... |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben met school naar Maastricht, Parijs, Innsbruck en Londen geweest. In Maastricht moest ik een onderzoekje doen, maar ik mocht zelf het onderwerp bepalen, dus ik besloot de theaters van maastricht van binnen te onderzoeken ![]() In Parijs hoefden we helemaal niks te doen. Ook geen verslag oid. In Oostenrijk was er ook totaal geen opdracht oid. Van Londen moesten we alleen achteraf een verslag maken. Verder ook niks.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn reis van 4 dagen parijs koste 350 euro. We hebben dan wel alles gezien, disney parijs aangedaan enzo.. maar het was behoorlijk veel geld. Maar zoals iedereen al zegt, maar er gewoon het beste van! Ik zou lekker een mp3 speler en boek meenemen voor in de bus. En kijken of je alleen een kamer kunt krijgen, of met iemand die er ook alleen voor staat. Daarbij lijkt het me niet dat er alleen maar vervelende mensen meegaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben niet zo'n moeilijk persoon ofzo, maar als je totaal niet dezelfde interesses deelt enzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SAAAAAAAAAAAAAAAANDER xD |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #156 Eend | 500 | 21-07-2010 14:47 | |
Vrije tijd |
In welke (Nederlandse) voetbalstadions ben jij geweest? Mr.Oizo | 135 | 15-01-2005 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |