Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2005, 20:09
issie88
issie88 is offline
ik ken sinds kort een meisje maar ik weet nog niet zo veel over haar en zij kent mij ook niet zo geweldig. Ik vraag zo nu en dan wel dingen maar ik wil niet opdringerig ofzo overkomen dus ik vraag maar hoe ik dit beter kan aanpakken.

Laatst gewijzigd op 15-09-2005 om 19:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2005, 20:11
fractuur
fractuur is offline
G E D U L D

En verder moet je het zelf maar uitzoeken. Succes nog!
Oud 14-09-2005, 20:16
mara18
mara18 is offline
Vraag haar msn adres rechtstreeks, of als je dat niet ziet zitten, vraag het dan aan vrienden ofzo. Dat komt al niet opdringerig over want zij heeft zelf in handen of ze met jou wil praten of niet.
En dan is de veer gebroken. Je leert mekaar sneller kennen. Je kan nadenken over je woorden. Je hoeft niet te letten op je houding of weet ik veel.
Enkel woorden...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:37
issie88
issie88 is offline
msn heb ik al, maar het probleem is dat ik niet over een tijdje gewoon een goede vriend wil zijn snappie
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:40
hellion
hellion is offline
gewoon geduld hebben....interesse blijven tonen in haar dan zie je vanzelf wel hoe het allemaal loopt
Oud 14-09-2005, 20:43
Faerie
Faerie is offline
ik vind dat dingen met elkaar doen wel een band schept
en vooral als je dan geluk hebt en leuke dingen meemaakt (gebeurt vaak wel als het goed klikt) dan nog meer. dan heb je herinneringen met elkaar

het beste kun je gewoon veel initiatief tonen, dat doet het denk ik zeker wel goed

Laatst gewijzigd op 14-09-2005 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 21:36
audio bully
audio bully is offline
@ factuur.. zeg dan niks KENKER!

@ TS

Ik had dat ook altijd, laat gewoon zien dat je die aardige jonge bent.. maar zorg dat het duidelijk is dat je meer wil dan alleen lief praten. Je wil namenlijk niet lief zijn, of tenminste niet alleen. Je wil haar ook neuken, of laten we het houden op passioneel zoenen of whatever. Maak af en toe grapjes over sexualiteit en als je het gevoel hebt dat ze je aardig vindt vraag dan of ze zin heeft om een keer mee uit te gaan of een keertje mee een filmpje wil kijken, whatever jou beste vlak is zeg maar..
Oud 14-09-2005, 21:39
Verwijderd
Interesse in haar tonen. Afspreken met haar. En dan kijken hoe het allemaal verloopt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 08:13
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Goede tips, ik denk ook dat het handig is om niet als een mietje over te komen heh.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 08:29
Muspel
Muspel is offline
Ik vind 'snel close met iemand willen worden' heel eng klinken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 08:34
CSN
CSN is offline
Citaat:
Muspel schreef op 15-09-2005 @ 09:29 :
Dat. En als je denkt even 'snel close' met iemand te kunnen worden, lukt het je toch niet.
Oud 15-09-2005, 09:07
Roos
Roos is offline
Als je zulke vragen gaat stellen, gaat het toch niet werken.
Oud 15-09-2005, 10:34
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Hij wilt het gewoon weten, maar met iemand close worden gaat *PUUR* vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 15:33
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
audio bully schreef op 14-09-2005 @ 22:36 :
@ factuur.. zeg dan niks KENKER!
Het is fr actuur, vooralsnog. En daarbij:

Citaat:
Citaat:
En als je denkt even 'snel close' met iemand te kunnen worden, lukt het je toch niet.
Citaat:
met iemand close worden gaat *PUUR* vanzelf.
Dit had hij allemaal heel goed vantevoren kunnen bedenken, en dus maan ik hem tot geduld. Iets anders zit er gewoon niet op. En als je wilt dat een (leuk, vlot) meisje gillend wegloopt moet je vooral seksueel getinte grappen maken. Maar dat dat jouw manier van versieren is zag ik al aan je taalgebruik.
Oud 15-09-2005, 16:03
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Leuke dingen doen en veel msnen en smsen! Dan komt het allemaal wel goed.
Oud 15-09-2005, 16:09
I C U
I C U is offline
Je wordt niet zomaar snel close met iemand! Wat wel werkt is msn-en en sms-en, de perfecte manieren om elkaar een beetje te leren kennen, maar om echt close te worden zul je elkaar in RL gewoon vaker moeten zien. Betrek haar bij de dingen die je doet, ga samen uit (en met een groepje anderen, dat is de eerste paar keer wel zo veilig) en zoek haar op op school (als jullie bij elkaar op school zitten). Have fun!
Oud 15-09-2005, 16:22
Al Murphy
Al Murphy is offline
Dus kort samengevat:
begin op msn met haar over seks. Yeah, je zal uit de band springen. En close contact dat daar meestal uit voorkomt !
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 16:31
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als je ergens eerlijk voor uit komt hoef je niet moeilijk te doen. Als je minder zelfverzekerd bent moet je erg achterdochtig te werk gaan, dat kan teleurstelling veroorzaken, jij doet veel moeite om haar email adres te krijgen, om met haar aan de praat te raken en te laten merken dat jij haar leuk vindt, en dan vindt ze jou misschien wel helemaal niet leuk of in een ander geval gaat ze je gewoon beschouwen als msn-maatje/kennis

Nou, in zo'n geval moet je makkelijk doen.

"Hallo. Ik vind jou best een leuk/knap meisje. Ik zou je willen vragen; wil je een keertje met me uit?"

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Vraag het op een vrijdagavond ofzo, iig een keer wanneer het rustig is, er geen vriendinnen bij staan ofzo.

Als je eenmaal met d'r uit gaat kan je heel makkelijk haar vriend worden of iig laten merken dat het jou serieus is.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 16:58
Verwijderd
Neuken.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 17:05
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-09-2005 @ 17:58 :
Neuken.
Als je d'r mee uit neemt en daarna mee naar huis wel jah
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 17:34
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
bleghh schreef op 14-09-2005 @ 21:09 :
ik ken sinds kort een meisje maar ik weet nog niet zo veel over haar en zij kent mij ook niet zo geweldig. Ik vraag zo nu en dan wel dingen maar ik wil niet opdringerig ofzo overkomen dus ik vraag maar hoe ik dit beter kan aanpakken.
Zorg ervoor dat je wordt opgesloten op school. Dat soort dingen 'verbroederen'.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 08:47
WolterB
WolterB is offline
ga eens met haar praten
Oud 16-09-2005, 16:00
issie88
issie88 is offline
doe ik, gaat al de goeie kant op denk ik ^-^
maar zoals ik al eerder zei, ik wil niet opeens een goede vriend zijn
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:16
Vice
Vice is offline
Citaat:
bleghh schreef op 16-09-2005 @ 17:00 :
doe ik, gaat al de goeie kant op denk ik ^-^
maar zoals ik al eerder zei, ik wil niet opeens een goede vriend zijn
En als zij dat nou wel wil.
Oud 16-09-2005, 17:22
Haligh
Haligh is offline
stralken vriend, stalken.
Oud 17-09-2005, 21:07
issie88
issie88 is offline
Citaat:
Vice schreef op 16-09-2005 @ 18:16 :
En als zij dat nou wel wil.
wat ik dus met "een goede vriend" bedoel is dat ik dan gwoon een vriend ben ipv verkering snappie ^_^

en van stalken worden mensen alleen maar boos...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 00:47
paco
paco is offline
gedult. maar daar kom je pas over paar jaar en paar relaties achter.
Oud 18-09-2005, 07:52
LiqqY
LiqqY is offline
Als je achter een meisje aanrent is het toch juist irritanter voor het meisje ?
Moet je niet beetje hard to get spelen?
Oud 18-09-2005, 07:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
bleghh schreef op 17-09-2005 @ 22:07 :
wat ik dus met "een goede vriend" bedoel is dat ik dan gwoon een vriend ben ipv verkering snappie ^_^
Dat dat snapte hij ws wel.

Maar als zij dat wil en niet meer, wat doe je dan?

Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 12:56
issie88
issie88 is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-09-2005 @ 08:54 :
Dat dat spate hij ws wel.

Maar als zij dat wil en niet meer, wat doe je dan?
ja dan ist klote maarja...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 13:38
Blackgeni
Blackgeni is offline
Alles wat snel aangaat gaat er ook snel af. Is met dieeten zo ( alleen dan andersome) is ook vaak met vriendschappen zo.
Oud 19-09-2005, 13:51
cam-boy18
cam-boy18 is offline
Bellen ,bellen,bellen ,samen uitgaan ,kleining aanrakingen, ga nie meteen heel serieus lopen doen ook al wil je dat heel graag (sommige meisjes vinden dat beetje eng) maak grapjes en ga samen tijd doorbrengen ook al is het een heel klein dinggetje doe het samen en je gaat elkaars vervelende en leuke dingen kennen.

anyway succes
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 12:15
Codaz
Codaz is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-09-2005 @ 18:22 :
stralken vriend, stalken.
JUIST !! Zo mag ik het horen, ik weet van iemand alles af, echt alles, maar zij heeft me nog nooit GEZIEN
Klinkt heel eng, maar het is wel vet.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 13:22
BananaSplit
BananaSplit is offline
Als je haar echt leuk vindt, kun je het haar het beste gewoon op een goede manier zeggen, op msn of rechtuit maakt niet zoveel uit, dat moet je zelf bepalen, maar persoonlijk vind ik rechtuit beter overkomen.

Om het iets makkelijker te maken, kun je ook eerst een gewoon gesprek starten, en beetje bij beetje steeds meer aangeven wat nu eigelik de bedoeling is.

Met een beetje geluk stelt zij je de vraag of jij haar leuk vindt en dan is het lastigste voor jou al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 15:52
Verwijderd
als je iemands leven red, word de band meestal sterker
dus je zorg gewoon dat ze in levensgevaar is
en dan red je haar
als je jezelf deels opoffer werkt nog beter
dan lgi je zo op het bed van de ambulanche, en dan stamel je nog: ik hou van je
of; ik ben verliefd op je

jap
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:03
Daboman
Daboman is offline
Het ligt puur aan de situatie. Ik had bijvoorbeeld een paar jaar terug al heel snel hele vertrouwelijke gesprekken met iemand, maar dat kwam vooral omdat we iets gemeen hadden (en ik moet zeggen dat ik daar vrij toevallig ben achtergekomen). Daardoor konden we elkaar goed steunen en hadden we al snel een hechte band. Zo hecht zelfs dat ze niet eens wilde afspreken, omdat ze bang was dat het kwijt raakte.

Je moet dus common ground zoeken. Zeker als je allebei dezelfde problemen hebt en elkaar daarin kan steunen kan het enorm snel gaan. Maar ook als je bijvoorbeeld dezelfde hobbies/interesses hebt, heb je iets om over te praten en gaat het proces dus sneller. Maar uiteraard moet je het niet opdringen, dan is het zo weer voorbij.

Laatst gewijzigd op 21-09-2005 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 00:02
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Door veel tijd aan iemand te besteden.En door met die gene vaak te zijn
Oud 26-09-2005, 10:30
Bruut
Bruut is offline
drogeren
Oud 26-09-2005, 11:04
blupp
blupp is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-09-2005 @ 23:03 :
Het ligt puur aan de situatie. Ik had bijvoorbeeld een paar jaar terug al heel snel hele vertrouwelijke gesprekken met iemand, maar dat kwam vooral omdat we iets gemeen hadden (en ik moet zeggen dat ik daar vrij toevallig ben achtergekomen). Daardoor konden we elkaar goed steunen en hadden we al snel een hechte band. Zo hecht zelfs dat ze niet eens wilde afspreken, omdat ze bang was dat het kwijt raakte.

Je moet dus common ground zoeken. Zeker als je allebei dezelfde problemen hebt en elkaar daarin kan steunen kan het enorm snel gaan. Maar ook als je bijvoorbeeld dezelfde hobbies/interesses hebt, heb je iets om over te praten en gaat het proces dus sneller. Maar uiteraard moet je het niet opdringen, dan is het zo weer voorbij.
Niet mee eens, met mn ex had ik precies t zelfde..maar toen die problemen eenmaal uit de weg waren bleek dat we verder absoluut niks gemeen hadden (ja we houden allebei van dieren) Als je dezelfde hobbies/interesses hebt..dan schiet t pas op, die problemen zijn meestal maar tijdelijk(behalve als je verminkt bent of weet ik veel..zoiets ernstigs dat niet weggaat, maar dan vind ik t nog meer een elkaar steun/medelijden-relatie)
Ook dezelfde ervaringen met gewone vrienden..als ze van hun problemen afzijn sterft de "vriendschap" langzaam af. Je moet niet alleen "leven" op problemen(negatieve dingen) maar vooral op positieve dingen

En @ TS
Je kent die meid pas..en je wil al meer dan gewoon vriendschap? Vriendschap is een stuk belangrijker dan een eenmalige krikbeurt ofzo (imo) Oftewel je vind haar lekker en je hormonen slaan op hol. Als ik jou was zou ik zorgen dat je elkaar eerst beter leert kennen, een stuk beter..en dan kijken of ze qua karakter enzo ook bij je past en dan zie je wel verder. Ik weet dat je niet naar me gaat luisteren maargoed
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 14:45
gurl19
gurl19 is offline
gewoon veel met elkaar praten en afspreken! Samen leuke dingen doen etc. Dan leer je elkaar goed kennen!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 22:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
'Close' worden met iemand kan heel snel gebeuren, geleidelijk, of helemaal niet. Ik heb meiden gekend met wie ik heel snel heel close werd, met sommigen werd ik het na verloop van tijd en met anderen helemaal nooit. Zoiets moet je laten gebeuren. Je kunt het niet afdwingen of versnellen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten