Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2005, 22:38
fu@bod
fu@bod is offline
iT's pRetty f*Kd up if noWhere is you're hoMe iT's pRetty f*Kd up if you're in a place crowded with faKe aNd you feel alone iT's pRetty f*Kd up when you're last hope is stare at the moon trying to Figure out wAt iT's telling you iT's pRetty f*Kd up when you'r to f*Kd up to feel any feel iT's pRetty *deleted piece* iT's pRetty f*Kd up to say you'r fine every f*kng time iT's pRetty f*kd up if nowhere is you'r home..trying everything ending up worse and f*Kd up and alone L@fu bod today..
Advertentie
Oud 19-09-2005, 08:39
Verwijderd
HeLeMaAl HeT eInDe ZeG

ThIs Is ThE rEaL sHit,

KusZs MiI

Oud 19-09-2005, 09:59
Anoniem
oeh, breezahtaal. Mag dat hier op het DoPforum?

Ik hoop niet!
Oud 19-09-2005, 10:00
Verwijderd
Y34hh, itzz pretty f*ckd up indeed.
Oud 19-09-2005, 17:09
Porcelain
Porcelain is offline
Neem uzelf alstublieft serieus en gebruik de taal die wij Nederlanders allemaal gebruiken. Daar issie immers voor.
Oud 19-09-2005, 20:33
fu@bod
fu@bod is offline
he, bedankt voor het commentaar, ook negatief.
uhm..reden? vindt het zelf niet echt een gedicht..ik dicht namelijk nooit. dit waren mijn gevoelens/emoties die ik heb geprobeerd op rijm te zetten. breezah taal..tja geef je gelijk! ik vond schoon nederlands of engels te schoon en niet pasend bij me stemming..eN heb De raarE neiging oM met Hier en daaR een hoofdLeTer te geBruiken eeN woord sterker oVer te laten komen dus gaat automatisch zal er proberen op te leten..gegroet
Oud 19-09-2005, 20:44
CSN
CSN is offline
Het is mijn stijl niet, zeg maar.
Oud 20-09-2005, 09:04
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Als het geen gedicht is, maar gewoon gevoelens die je om een of andere reden wilde uiten, dan zet je het beter op Psy-forum. Want hier kijken wij naar de vorm, het geheel, de woorden, de klanken, en daar het een onbegrijpelijk (voor mij toch) taaltje is, kan ik er eigenlijk niets over zeggen.
Ik vind het wel zeer goed dat je zelf zegt dat het Breezah-taal is en dat het niet echt een gedicht is. Je neemt het niet serieus en daar ben ik heel erg blij om .
Oud 20-09-2005, 17:02
fu@bod
fu@bod is offline
okeej, vont indd erg uit de range van jullie gedichten..haha sorry..neem het wel serieus maar niet in een 'langs de schaduw van jou wanhoop vorm' als je begrijpt wat ik bedoel...veel succes met dichten..kvin het allemaal erg knap! ik zal wel hier en daar commentaar geven als iets me aanspreekt ! greets
Oud 20-09-2005, 17:04
fu@bod
fu@bod is offline
ben jij trouwens dat knappe meisje? van foto bij dichter topis ? mischien kunnen we een keer afspreken ke je me wat meer vertellen over digten en wat a; niejt ! haha
Oud 20-09-2005, 17:30
vidaaa
vidaaa is offline

hee pssst fu@bod als jullie dan afspreken moet je een roos meenemen en dan zeggen: flower 4 u
Oud 21-09-2005, 10:27
PositiveTension
PositiveTension is offline

Diep.
Oud 22-09-2005, 11:23
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Als je naar het Vlaamsche Land wil reizen om mijn mening over dichten te horen, mij goed. Maar ik denk dat internet goedkoper en praktischer is. Overigens zou ik je toch niet verstaan als je spreekt zoals je typt.
Oud 22-09-2005, 11:32
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 19-09-2005 @ 18:09 :
en gebruik de taal die wij Nederlanders allemaal gebruiken.
ahum? Niemand vergeten?
Oud 29-09-2005, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 22-09-2005 @ 12:32 :
ahum? Niemand vergeten?
Meerdere zelfs...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten