![]() |
|
Ik zoek websites die een groot aanbod alternative/indie/emo/punk/hardcore/metalcore/whatever vinyl hebben. Het liefst Nederlandse shops!
Deze ken ik al Internationaal: www.pyrrhus.be www.greenhell.de www.interpunk.com NL: www.recordfriend.nl www.reflectionsrecords.nl www.lighttownrecords.nl Recordfriend is wel okay trouwens, maar daar betaal je ook gewoon de import kosten, en kom je soms al snel op 30 euro voor een LP. En Greenhell en Pyrrhus hebben minstens 8 euro verzendkosten, dus ik wil liever nederlandse shops zonder import en op voorraad. Als die bestaan ![]() Thanks
Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 22:10. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is het hoofdkantoor van defiancerecords. enorm veel emo,punk,rockabilly platen en ook nog een sectie nieuwe lps zoals de nieuwe Foo fighters, Bloc Party enz. Echt een hele coole winkel. De enige winkel die er in Nederland een klein beetje in de buurt komt is de Independent Outlet. defiancerecords headquarter: Ritterstrasse 52 50668 Köln Germany defiance@defiancerecords.de www.defiancerecords.de
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij Pyrrhus.be had ik laatst iets van 8 of 10 LP's: hoppa 20 euro verzendkosten ![]()
||
Citaat:
![]() En Independent Outlet heeft vooral veel punk geloof. Misschien maar weer eens kijken..
|
www.velvetmusic.nl
achteraf betalen (acceptgiro) en boven de €15 geen verzendkosten. kan soms wel lang duren maar HEY |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |