Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kost alleen wel weer net iets duurder, 560,- Persoonlijk zou ik niet met 1280*1024 op 19" gaan werken, je kunt dan beter een CRT kopen die 1600*1200 kan en dan heb je waarschijnlijk ook eentje met beter kwaliteit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
First of all, wat ga je er mee doen? Ben je hardcore gamer? Pak dan een TN-overdrive panel. Speel je incidenteel een game? Ga dan voor MVA/MVP (eventueel met overdrive). Dat is de eerste keuze die je moet gaan maken; pas dan kun je overgaan op grootte, merk, etcetera.
Overigens, Samsung komt met een nieuw modelletje op de markt eind dit jaar, als ik me niet vergis, de 970P. Misschien de moeite waard om op te wachten. Clicketyclick! Schijnt een natte droom te moeten worden. Maar goed, daar is de prijs dan ook wel naar (om en nabij de 500 euro). Overigens heb ik zelf onlangs een Samsung 930BF aangeschaft; 19" TFT met een TN-overdrive (4ms) panel. Ghosting is hèèl af en toe zichtbaar, evenals hèèl iets backlight leakage (wat je alleen ziet in bepaalde situaties àls je er op let). Alleen voor mij totaal geen reden om terug te willen naar CRT; want wàt een geweldig beeld. En waarom men hier negatief is over 1280x1024 op 19" TFT is mij oko een raadsel; ik vind 't heerlijk werken. Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 02:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
koop zeker weten een neovo e19a
ik heb dezelfde maar dan een 17 inch en ze zijn strak er zit een glasplaat op wat het zicht echt verbeterd en vingerafdrukken zijn ook makkelijker te verwijderen. en hij kost 390 euro's bij www.bitspeed.nl ![]() klik voor de website
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |