Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet iig dat je met een 2e graads lerarenopleiding (hbo) les mag geven aan het vmbo en de havo en vwo brugklassen, en met een 1e graads lerarenopleiding (deeltijd hbo) mag je nog lesgeven aan de hogere havo en vwo klassen en mbo klassen geloof ik. Maar je moet dus eerst je 2e graads halen en dan deeltijd nog je 1e graads. Owja en ik wil btw dus lerarenopleiding Engels op Fontys in Tilburg gaan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Kroepoekje, dank je voor je info! Het is toch beter het van iemand te horen die het doet, dan het te lezen uit een brochure ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Eén woord:....Phonetics.......AHHHH! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar goed, Engels op het HBO bij mij stelde ook weinig voor. 't Was mijn mediumtaal, dus dan verwacht je dat je die goed leert en goed leert beheersen, maar 't ging echt vooral over teksten lezen en schrijven, niet eens foutloos, gewoon op een manier waarop de boodschap wel over zou komen. De presentaties stelden ook nooit echt iets voor, mensen die vreselijk Engels spraken kwamen daar met gemak doorheen. Engels onderwijs mag echt wel beter, iig op onze oude middelbare school en mijn oude HBO-opleiding. Ik had op VWO-oude stijl het idee dat je veel meer de taal leerde, dat was echt beter.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb wel wat Griekse mythologie gekregen in dichtvorm, maar geen bijbelse koppelingen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Is het echt zo dat het sterk verschilt per stad? Dan is het in Zwolle zeker weer eigenlijk veel beter? ![]() Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 13:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat is nu het verschil tussen duaal en niet-duaal? Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 16:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 19:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 09:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 19:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 22:11 |