Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2005, 15:54
Verwijderd
Dan wandel je door de Slegte en zie je het cannabiskompas staan. Nieuwsgierig als ik ben, neem ik het boek mee.

http://www.vlissingen.nl/vlissingen/...extonly=130728

En op zich, best een aardig boek. Het is geschreven door een Amerikaan, dus niet helemaal gericht naar ons land (vooral in de etiquette erg duidelijk ) maar Nederland komt genoeg aan bod. Verder is het best interessant om een aantal dingen over Amerika en hun houding te weten, wat over de geschiedenis, verschillende soorten komen aan bod, evenals een hoofdstukje telen.
Achteraan in het boek staan een heleboel interessante verschillende recepten (bv. rastafaripasta) en een misschien toch wel handig woordenlijstje.

Ik vind het een interessant boek, objectief, aantal dingen vind ik nogal tja... maar zoals bv. die recepten vind ik weer erg leuk. Kennen nog mensen dit of andere boeken en wat vinden jullie ervan?
Ik heb zo ook nog het paddo-boek, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 01:55
Wammus
Wammus is offline
Hier in Haarlem verkopen ze de Dutch canabis expirience ofzoiets. Dat boek wil ik nog altijd een keer kopen ik kan er zo ff niets over vinden en heb ook geen zin om goed te gaan zoeken .
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten