Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2005, 22:29
Spoonie
Spoonie is offline
stil in the running
Oud 20-08-2005, 07:40
Sjoerd
Sjoerd is offline
Jeej!
Oud 20-08-2005, 07:42
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Mrboot schreef gister ofzo:wtf
Ik weet zelf niet eens op wie ik moet stemmen
ik heb dus hetzelfde, daarom stem ik maar op jou
Oud 20-08-2005, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 20-08-2005 @ 08:42 :
ik heb dus hetzelfde, daarom stem ik maar op jou
Jaja

En je weet dat je avatar niet mag?
Oud 20-08-2005, 08:40
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
mrboot schreef op 20-08-2005 @ 08:52 :
Jaja

En je weet dat je avatar niet mag?
Omfg. je doet alsof je heilig bent jij.
Oud 20-08-2005, 10:25
Biertank 52
Biertank 52 is offline
ik snap in hemelsnaam niet wat er mis is aan die ava, ik zie alleen een poppetje met de armen omhoog, en een soort van balletje wat de hele tijd rondspringt...

so what's your problem
Oud 20-08-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 20-08-2005 @ 11:25 :
ik snap in hemelsnaam niet wat er mis is aan die ava, ik zie alleen een poppetje met de armen omhoog, en een soort van balletje wat de hele tijd rondspringt...

so what's your problem
Hij heeft hem al veranderd, maar daarvoor had hij er een die heel snel knipperde. En dat mag geloof ik niet volgens een of ander avatarbeleid (even op M&M zoeken)
Oud 20-08-2005, 11:05
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Oke, sorry, ik neem mijn woorden terug
Oud 20-08-2005, 11:13
Nootsen
Nootsen is offline
Laten we Terug een beetje ontopic komen, anders kunnen we hierna geen 3e spel meer starten...
Ik weet nu ook niet echt op wie stemmen, maar ik weet wel dat Flowtje zeker geen wolf is .... Net zoals ik wist dat Communiceerbeer wel Wolf was (als mij dat verdacht maakt, wie het ook zei in vorig topic...)
Op 1 of andere manier heb ik zo het idee dat spoonie een functie heeft, want hij is tamelijk actief op een andere wijze dan anders.
Hij doet alsof hij kan beschermen, maar misschien is hij gewoon wolf? Maar eerlijk gezegd weet ik het deze ronde niet zo goed

Ik Ben mss wel voorstander om de 'op reis zijnden' weg te stemmen, omdat het misschien wel tactisch goed gezien is om als wolf op reis te gaan... wie gaat jou dan nog verdenken ?
Oud 20-08-2005, 11:31
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik denk dat nootsen de ziener is
Oud 20-08-2005, 11:46
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 20-08-2005 @ 12:31 :
Ik vind het er persoonlijk nogal erg dik boven op liggen, maar ik bemoei me er maar niet mee .
Oud 20-08-2005, 11:54
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 20-08-2005 @ 12:46 :
Ik vind het er persoonlijk nogal erg dik boven op liggen, maar ik bemoei me er maar niet mee .
ik gok ook maar wat
Oud 20-08-2005, 12:14
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 20-08-2005 @ 12:31 :
ik zie veel, maar dat betekent verre van dat ik de ziener ben

In ieder geval genoeg voor de wolven om me op te eten
als die denken dat ik ziener ben
Oud 20-08-2005, 12:37
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Nootsen schreef op 20-08-2005 @ 13:14 :
ik zie veel, maar dat betekent verre van dat ik de ziener ben

In ieder geval genoeg voor de wolven om me op te eten
als die denken dat ik ziener ben
Je gaat jezelf toch niet opeten .
Oud 20-08-2005, 12:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ohw.. Spoonie! Ik vond jou verdacht, omdat je het over Biertank had en hij de volgende dag dood was. En bij gebreek aan beter, heb ik maar op jou gestemd.

En Nootsen lijkt net iets te 'wetend' te doen, dus hij is denk ik of gewoon een burger of probeert het er zo dik boven te leggen dat we allemaal denken dat hij maar wat lult en hij dus een weerwolf is..

Hm.
Oud 20-08-2005, 13:59
Flowtje
Flowtje is offline
Ik ben nu geneigd om iedereen die de communiceerbeer verdacht vonden van mijn lijstje af te strepen, omdat ik denk dat een weerwolf niet een andere weerwolf erbij zal lappen.

Dat zou betekenen dat nootsen, volgevrij2 (en misschien roos) gewone dorpelingen zijn.

Verder vind ik Sjoerd niet verdacht overkomen, maar Mrboot, spoonie, drilboor sjakie en althea weer wel (omdat ze zo stil zijn )

Van redroest en duivelaartje weet ik het nog niet zo.. (meer posten jullie, hup, hup! )
Oud 20-08-2005, 15:57
althea
althea is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 20-08-2005 @ 14:59 :
Verder vind ik Sjoerd niet verdacht overkomen, maar Mrboot, spoonie, drilboor sjakie en althea weer wel (omdat ze zo stil zijn )
Dit vraag natuurlijk om reactie. Ik lees de reacties van iedereen maar post nooit. Ik verdenk mensen in stilte en heb tot nu toe juist gegokt Dus waarom daar verandering in brengen? Post je teveel, dan ben je verdacht. Post je niet, dan ben je weer verdacht. Wat moet ik als brave dorpeling(of weerwolf, of tovenaar) dan doen? Blijven zwijgen dan maar.
Oud 20-08-2005, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 20-08-2005 @ 14:59 :
Dat zou betekenen dat nootsen, volgevrij2 (en misschien roos) gewone dorpelingen zijn.
In het vorige topic postte ik ook bijna niet, maar ik was toch gewoon dorpeling.

Ik heb echt geen flauw idee op wie ik moet stemmen, ik gok Nootsen.
Oud 20-08-2005, 17:01
Roos
Roos is offline
Ik ga denk ik voor Spoonie.... Nootsen wil ik er voorlopig nog inhebben, tot nu toe heeft -ie ons goede tips gegeven toch?
Oud 20-08-2005, 18:44
Spoonie
Spoonie is offline
eeeee...ik dacht dat biertank misschien een weerwolf was, en toen werd hij opgegeten, dat is toch het domste wat je als weerwolf kunt doen en zie ik eruit als een dom persoon
Oud 20-08-2005, 19:27
Nootsen
Nootsen is offline
@ spoonie : hetzelfde heeft de communiceerbeer gedaan...
Maar ik geloof niet in je schuld
Oud 20-08-2005, 20:48
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik heb echt geen idee waar het hier over gaat. Nu zou ik een ouder topic kunnen zoeken of daar een handleiding staat. Maar daar heb ik geen zin in. Dus dan zouden jullie hier uit kunnen leggen wat de bedoeling hier is, maar morgen ben ik waarschijnlijk al vergeten dat ik hier heb gepost.

Het lijkt mij het beste, als jullie doen alsof ik dit nooit heb gepost.

Groetjes, DM.
Oud 20-08-2005, 20:53
Spelleider
Spelleider is offline
Stemmen op wie, waar en hoe! Theorie volgt gedachtenspinsel op dit is in het kort de beschrijving van het dorpje! Ieder loopt in gedachten rond. Wanneer het tijd is om iemand op te hangen wordt Spoonie aangewezen. Zijn haren op zijn rug gaan omhoog staan. Hij jammert en klaagt.... want de haren staan overeind van de angst en niet omdat hij een weerwolf huid heeft! Wat hebben we gedaan denken de dorpelingen. Wanneer Spoonie zijn laatste adem uitblaast valt zijn tovenaarsstaf op de grond! De tovenaar de tovenaar .

1. Flowtje
2. drilboor sjakie
3. Biertank 52
4. dyfusica
5. Spoonie (tovenaar)
6. Sjoerd
7. Mrboot
8. althea
9. Vogelvrij2
10. Lucky Luciano
11. Redroest
12. Roos
13. de communiceerbeer (weerwolf)
14. duivelaartje
15. nootsen

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
groen is weerwolf
wit is tovenaar

Het is nu de beurt aan de ziener om te zien. Daarnaast mogen de weerwolven gezamelijk een prooi uitzoeken om op te eten. Zij hebben allen de tijd tot morgenavond 21 augustus 20:00 uur om de stem uit te brengen.
Oud 20-08-2005, 20:55
Verwijderd
Citaat:
DrunkenMagician schreef op 20-08-2005 @ 21:48 :
Het lijkt mij het beste, als jullie doen alsof ik dit nooit heb gepost.
Goed idee! Dus mensen, reageer niet op dit bericht en zoek niks op! In de startpost van Weerwolfspel #12 staat een volledige uitleg. Als je geen zin hebt om die op te zoeken maak je maar zin.

Bovendien raakt dit topic er alleen maar voller mee, en dan kunnen wij geen 3e spel meer spelen.

@ spel, dat is kut van de tovernaar
Oud 20-08-2005, 21:04
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
mrboot schreef op 20-08-2005 @ 21:55 :
Goed idee! Dus mensen, reageer niet op dit bericht en zoek niks op! In de startpost van Weerwolfspel #12 staat een volledige uitleg. Als je geen zin hebt om die op te zoeken maak je maar zin.

Bovendien raakt dit topic er alleen maar voller mee, en dan kunnen wij geen 3e spel meer spelen.

@ spel, dat is kut van de tovernaar
Dan moet je me wel negeren he!

Maar bedankt. Zal het eens even lezen. Ik zal verder mn mond wel houden, kunnen jullie fijn verder spelen.
Advertentie
Oud 20-08-2005, 21:23
Nootsen
Nootsen is offline
We zijn nog met 10, amper 2 wolven over, de tovenaar is weg, maar de man (vrouw ) die alles ziet zit nog in het spel.
Ik heb ondertussen op mijn lijst al enkelen kunnen schrappen :

Vogelvrij is zeker geen wolf, hij was als een van de eersten samen met mij op weg naar het doden van de Communiceerbeer

Flowtje is ook geen wolf, dat ben ik 100 % zeker, op basis van... een gevoel

Althea, omdat haar reactie op haar eerste verdachtmaking tamelijk oprecht en echt droef leek ...

Zijn er dus nog 6 over, waaronder ook een aantal zeer stille mensen ...
Staan nog op mijn verdachtenlijst :

- Duivelaartje, omdat ze mij verdenkt om een of andere duistere reden en al te veel in het wilde weg bezig is met mensen verdenken.... Iets wat biertank soms durft te doen , in het wilde weg, en zo de aandacht afleiden ... Wolffactor : 8/10
- Redroest , omdat hij me iets te ongerust leek over het vertrekken op vakantie en omdat er nu eenmaal 2 moeten zijn
Wolffactor : 6/10
- Roos, omdat zij rond het uur van de terechtstelling altijd verbazend actief is en eerst De communiceerbeer wou verdedigen, om dan toen het te laat bleek zich volledig te draaien, wat verdacht lijkt.
Wolffactor : 6/10

Over de 3 anderen nog meelevende in het dorp heb ik voorlopig niets te zeggen...

Behalve dan dat Mrboot best grappig is, maar ik eerder niet in zijn schuld geloof...
Drilboor sjakie een grappige naam heeft
en Sjoerd, na een spel of 6, voor mij de meeste ondefinieerbare persoon is... Wolf of ziener of burger, hij doet altijd bijna hetzelfde, met een kinderlijke onschuld

Laatst gewijzigd op 20-08-2005 om 21:29.
Oud 20-08-2005, 22:38
Spoonie
Spoonie is offline
argh kwam ik nu zo haarachtig over
Oud 21-08-2005, 01:00
Flowtje
Flowtje is offline
Eigenlijk vond ik je helemaal niet zo verdacht, maar je hoorde wel in mijn lijstje met mensen die niet zoveel posten.

Bij deze hef ik dat hele lijstje weer op en is iedereen weer verdacht in mijn ogen. Nu zijn we gewoon onze tovenaar kwijt..
Oud 21-08-2005, 09:55
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 21-08-2005 @ 02:00 :
Eigenlijk vond ik je helemaal niet zo verdacht, maar je hoorde wel in mijn lijstje met mensen die niet zoveel posten.

Bij deze hef ik dat hele lijstje weer op en is iedereen weer verdacht in mijn ogen. Nu zijn we gewoon onze tovenaar kwijt..
eee....meid ik heb meer gepost dan jou in dit spel
Oud 21-08-2005, 11:36
Nootsen
Nootsen is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 21-08-2005 @ 02:00 :

We zijn inderdaad onze tovenaar kwijt...
Straks moeten we jou nog beginnen verdenken, zo van gedacht veranderen... Vogelvrij en ik zijn nu ook weer verdacht in jouw ogen... wel bedankt hoor
Maar ik blijf herhalen : FLowtje is geen wolf !!
Oud 21-08-2005, 16:47
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nootsen komt mij toch best wel verdacht over. Met z'n lijstje en hoe hij Flowtje verdedigd... Maar niemand komt echt verdacht over. Misschien houden de wolfjes zich wat stilletjes...?
Oud 21-08-2005, 19:50
Nootsen
Nootsen is offline
daar vrees ik ook voor duivelaartje, en ik wil flowtje verdedigen omdat ik gewoon zeker weet dat ze geen wolf is, en ik heb ook wel al een wolf eruit gespeeld zodoende...
Oud 21-08-2005, 21:18
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Nootsen schreef op 21-08-2005 @ 20:50 :
daar vrees ik ook voor duivelaartje, en ik wil flowtje verdedigen omdat ik gewoon zeker weet dat ze geen wolf is, en ik heb ook wel al een wolf eruit gespeeld zodoende...
misschien offerde jullie teddybeer gewoon op om niet verdacht te lijken
Oud 21-08-2005, 21:42
Nootsen
Nootsen is offline
he ja, dat moet ik ook nog eens proberen in het vervolg....
Nou , in feite zeggen spelleiders altijd dat de wolven een team moeten zijn ...
maar het is op zich wel een goed plan
Oud 21-08-2005, 22:17
Roos
Roos is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 21-08-2005 @ 22:18 :
misschien offerde jullie teddybeer gewoon op om niet verdacht te lijken
Oud 21-08-2005, 23:23
Spelleider
Spelleider is offline
Nadat iedereen veilig dacht te zijn schrok iedereen 's nachts wakker van een ijselijke gil gevolgd door gegrom. Iedereen duikt nog dieper weg in z'n bed en wacht gespannen tot de volgende morgen wie er dan weer opgegeten blijkt te zijn. Als de dorpelingen de volgende ochtend naar buiten komen blijkt mrBoot verdwenen te zijn.
Hij was een dorpeling.
1. Flowtje
2. drilboor sjakie
3. Biertank 52
4. dyfusica
5. Spoonie (tovenaar)
6. Sjoerd
7. Mrboot
8. althea
9. Vogelvrij2
10. Lucky Luciano
11. Redroest
12. Roos
14. duivelaartje
15. nootsen

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
groen is weerwolf
wit is tovenaar

De dorpelingen hebben tot morgenavond 22 aug 20:00 uur de kans om wraak te nemen op deze verschrikkelijke moord.
Oud 22-08-2005, 07:29
Verwijderd
Nootsen had gelijk
Oud 22-08-2005, 08:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hoe zit het nou met vogelvrij2 en redroest? Hebben zij vervangers, of spelen zijn de dorpelingen die er gewoon niet zijn..?
Oud 22-08-2005, 08:49
Verwijderd
Oh ik wil er wel één vervangen?
Oud 22-08-2005, 08:51
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
mrboot schreef op 22-08-2005 @ 08:29 :
Nootsen had gelijk
Pff.. ik weet het niet meer. Juist het feit dat nootsen zo erg gelijk heeft en vrijwel elke stap heeft kunnen voorspellen maakt hem verdacht. Ik dacht dat hij een onschuldige dorpeling was, maar straks heeft spoonie gelijk en is hij inderdaad gewoon een weerwolf die onze knuffelbeer opgeofferd heeft om zelf vrijuit te gaan!

Het enige wat ik me kan bedenken is dat Nootsen of een ziener is of een weerwolf. Maar als ziener kan hij onmogelijk nu al zoveel weten.. dus blijft er nog maar 1 optie over..

En als hij geen ziener is, wie is het dan wel? Ziener, we hebben hints nodig!

Sorry nootsen, maar ik weet het anders echt niet
Oud 22-08-2005, 10:43
Nootsen
Nootsen is offline
Als jullie mij vermoorden en ik ben de ziener, dan hebben jullie een probleem bij het vinden van de 2 andere wolven...
Als ik een wolf ben, vinden jullie de andere wolf waarschijnlijk nooit, omdat ik hem/haar dan op dit moment zo erg aan het indekken ben dat jullie er nooit zouden opkomen...
Hoeveel keer heb ik al geljik gekregen? 2 keer... op 3 rondes is dat nu toch niet eens zoveel...

Mr Boot is een van de mensen die mij al een tijdje steunde, als ik nu bekijk hoe het zit (zeker met die 2 personen op reis), zijn er een 6-tal (als 1 vd 2 op reisigen - redroest dan - wolf is) die kunnen stemmen... Stel ik ben wolf , dan laat ik toch de personen in het spel die mij volledig vertrouwen, en vogelvrij en Mr boot waren wel de eerste die pro mij waren, en Flowtje was dit ook....

Wat Duivelaartje zegt, blijft voor mij echt een optie : minstens 1 vd 2 personen op reis lijkt me een wolf.

Nuja, wat dan ook, als jullie het echt niet kunnen laten, stem dan maar op mij, dan winnen de wolven sowieso !

+ wat spoonie hieronder gaat zeggen

Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 14:05.
Oud 22-08-2005, 12:06
Spoonie
Spoonie is offline
lompe dorpelingen zijn gewoon dom om ons belangrijke werk te begrijpen he nootsen
Oud 22-08-2005, 19:11
Spelleider
Spelleider is offline
De dorpelingen die ondanks alles altijd vriendelijke en geduldig zijn krijgen de uitslag! Er is een meesterzet gedaan! Een weerwolf aan de galg! Nootsen. De dorpelingen bespotten hem! Wacht maar, wacht maar jammert Nootsen! Het spel begint nu pas zijn zijn laatste woorden!

1. Flowtje
2. drilboor sjakie
3. Biertank 52
4. dyfusica
5. Spoonie (tovenaar)
6. Sjoerd
7. Mrboot
8. althea
9. Vogelvrij2
10. Lucky Luciano
11. Redroest
12. Roos
14. duivelaartje
15. nootsen (weerwolf)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
groen is weerwolf
wit is tovenaar

Het is nu de beurt aan de ziener om te zien. Daarnaast mag de weerwolf ook op jacht gaan naar een prooi. Zij hebben allebei de tijd tot morgenavond 23 augustus 20:00 uur om de stem uit te brengen.
Oud 22-08-2005, 19:26
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ha
Nu Mrboot nog en we hebben gewonnen!
Oud 22-08-2005, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Sjoerd schreef op 22-08-2005 @ 20:26 :
Ha
Nu Mrboot nog en we hebben gewonnen!
Ik lig er al uit

en ik was dorpeling
Oud 22-08-2005, 19:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, ik had wel gelijk!
Oud 22-08-2005, 20:10
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hehe, helaasch. Jammer.
Oud 22-08-2005, 20:22
Nootsen
Nootsen is offline
nuja, als er 2 mensen zijn die stemmen, kom je dat tegen..
En toch gaan de wolven dit spelletje winnen hoor
ik heb al zoveel zand in dergelijke ogen gestrooid dat niemand erop zal komen wie de derde wolf is
Oud 22-08-2005, 20:23
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het wordt nu wel lastig; 7 tegen 1.
Oud 22-08-2005, 20:38
Spoonie
Spoonie is offline
O MY GOD ....perfect gespeeld Nootsen, ik had 't niet geraden

Regels voor berichten