Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het zit denk ik ook een beetje in z''n karakter, hij is ook graag alleen soms, en hij is erg op zichzelf. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik word zelf heel kriegelig als iemand me tot iets probeert te dwingen of me op de een of andere manier chanteert, en dus wil ik dat ook absoluut niet iemand anders aandoen. (En daarom heb ik er dus een die mij even vaak wil zien als ik hem ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hebben allebei alleen heeel erg tijd voor onszelf nodig, ik vind het heerlijk om in mn eentje een boek te lezen, of even tv te kijken. En verder al mijn andere activiteiten (school, werk, hobby's, schoolkrant etc) prop ik nu allemaal doordeweeks, ik zou denk ik een beetje gestresst worden als hij dan ook nog eens kwam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarja, soms kun je dan tegen dingen aanlopen waarvan de verwachtingen niet helemaal gelijk blijken te zijn en dan is dat iets waar je over kunt praten en afspraken over kunt maken met elkaar.
|
Ik ben absoluut geen voorstander van elke dag of een paar dagen per week bij elkaar zijn. Ik heb m'n eigen hobby's, bezigheden, studie enz enz. en zij ook. Zorg maar dat je jezelf vermaakt. En tuurlijk is TE vrij laten ook niet goed en uiteraard wil je elkaar ook wel regelmatig zien, maar je kan daarin doorslaan.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Of course dat we elkaar voldoende vrijheid geven, je kan elkaar niks verbieden vind ik, maar wij zien elkaar zo graag dat we elkaar elke dag willen zien. Ik kan me niet inbeelden elkaar enkel in het weekend te zien, het lijkt me logisch dat als je echt van elkaar houdt en je samnwoont dat je elkaar elke dag ziet.
Af en toe afspreken met andere mensen en de ander zijn ding laten doen met vrienden hoort er natuurlijk bij, anders wordt het maar saai en klef. |
![]() |
|
Ik vind dat jouw vriend ook doordeweeks wel eens tijd voor jou zou kunnen maken. Hij zou je ook eens mee kunnen nemen naar je vrienden?
Ik laat mijn vriend vrij in wat hij wil doen, maar ik verwacht wel van hem dat hij ook tijd voor mij vrij maakt. Dat lijkt me ook niets meer dan normaal. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tijd maken voor je vriend/vriendin Stefanie | 25 | 13-04-2004 14:42 | |
Seksualiteit |
De daad + .... floortje87 | 19 | 10-02-2004 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Elkaar vrij laten of elke dag bij elkaar? CoveredEyes | 42 | 03-03-2003 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |