Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2005, 08:52
Evian
Evian is offline
Okeej, komt ie:

Een tijd geleden hebben mijn vriendin en ik 2 leuke jongens leren kennen. Ik ging "wat aan" met de 1e en zij met de andere. *we hebben alleen met ze gekust* Afgelopen paar weken ging ik steeds meer om met "de jongen van" mijn vriendin. (zij is hier verliefd of) en we bleken heel veel gemeen te hebben.
We kunnen ontzettend met elkaar lachen, praten en gek doen.
We zijn dan nu ook dikke maatjes geworden *wat mijn vriendin overigens niet zo leuk vindt*

Nu weet ik niet zo goed wat ik met mijn gevoelens moet doen. Vindt ik hem leuk en aardig? of ben ik smoor op m? Ik heb echt zo'n gevoel dat ik er altijd voor m wil zijn.. En weet ook niet wat hij van mij denkt. Wil dit ook niet aan m vragen, straks ben ik hem en mijn vriendin kwijt. Ook weet ik van hem dat hij niet op een vriendin zit te wachten, mits het de ware is. En ik vertrek voor een jaar naar verweggistan.

Hij smste me wel dit: Ik denk't steeds vaker, maar ik mag je echt graag. je bent een coole, goeie meid.

Terwijl hij helemaal niet zo iemand is die zo over een meisje praat. Dus dat zet me weer aant denken, en ik was echt zo blij toen ik dat smsje kreeg.

Moet ik hem vergeten? of echt gaan uitzoeken wat hij wil *en natuurlijk ikzelf*? (ik ben namelijk niet echt snel verliefd op iemand en misschien is dit HEM wel!)

kuss E.
Oud 05-10-2005, 09:15
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Evian schreef op 05-10-2005 @ 09:52 :
Vindt ik hem leuk en aardig?
Oud 05-10-2005, 10:52
Verwijderd
Lover or friend? Was dat niet zo'n nummer van Katja Schuurman?

Citaat:
Evian schreef op 05-10-2005 @ 09:52 :
[B]
Een tijd geleden...
Citaat:
Terwijl hij helemaal niet zo iemand is die zo over een meisje praat.
Hoe lang geleden was dat? Anders heb je dat wel heel snel uitgevogelt...

Citaat:
(zij is hier verliefd op)
Citaat:
*wat mijn vriendin overigens niet zo leuk vindt*
Zolang een vriendin van mij nog verliefd is op een jongen, zou ik er een beetje uit de buurt blijven...

Citaat:
Ook weet ik van hem dat hij niet op een vriendin zit te wachten, mits het de ware is. En ik vertrek voor een jaar naar verweggistan.
Klinkt als: weinig kans van slagen..

Citaat:
Moet ik hem vergeten?
Waarom zou je iets nemen met iemand die niet zit te wachten op een vriendin, terwijl je straks zelf een jaar weggaat, en je weet dat je ook nog een ruzie riskeert met een vriendin?
Dat zou mij de moeite niet waard zijn...

Je kunt eventueel in dat jaar dat je weg bent contact houden en als je terug bent kijken of de gevoelens nog steeds zo zijn. Waarschijnlijk dat een ruzie met je vriendin dan uitblijft.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 11:05
Evian
Evian is offline
*Hij gaat zelf ook 6 maanden naar verweggistan (zelfde staat)
*Ken hem nu een jaar
*En wil geen ruzie, maar ja, vindt hem dus echt leuk.

Oud 05-10-2005, 12:07
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Evian schreef op 05-10-2005 @ 12:05 :
vindt hem dus echt leuk.

Oud 05-10-2005, 12:41
Evian
Evian is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 05-10-2005 @ 13:07 :
What do you mean?
Oud 05-10-2005, 12:43
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Evian schreef op 05-10-2005 @ 13:41 :
What do you mean?
Ik vind is nooit met dt.
Oud 05-10-2005, 12:51
Evian
Evian is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 05-10-2005 @ 13:43 :
Ik vind is nooit met dt.
dank je, zo leer ik nog wat op mn oude dag
Oud 05-10-2005, 12:57
Verwijderd
Doe niets meer met hem, dan gewone vriendschap, zolang je vriendin nog steeds wat voor hem voelt. Vriendschappen gaan er kapot door. Echt. Geloof me.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 13:10
WolterB
WolterB is offline
Als hij nog iets met jouw vriendin heeft, niets beginnen, verder moet je als je twijfelt ook niet iets beginnen met iemand, pas als je t echt zeker weet moet je er voor gaan.
Oud 05-10-2005, 13:38
Amma
Amma is offline
Ik zou niets met hem beginnen. Je zegt dat hij niet op een vriendin zit te wachten. Dat zegt wel iets over hem, en ookal zouden jullie iets krijgen, zal het misschien niet gaan zoals jij zou willen. Bovendien is je vriendin ook gek op hem, en je wilt haar ook geen pijn doen lijkt me. En zitten jullie dan vlakbij elkaar in verweggistan?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 13:48
Evian
Evian is offline
Citaat:
Amma schreef op 05-10-2005 @ 14:38 :
Ik zou niets met hem beginnen. Je zegt dat hij niet op een vriendin zit te wachten. Dat zegt wel iets over hem, en ookal zouden jullie iets krijgen, zal het misschien niet gaan zoals jij zou willen. Bovendien is je vriendin ook gek op hem, en je wilt haar ook geen pijn doen lijkt me. En zitten jullie dan vlakbij elkaar in verweggistan?
ja, we zitten dicht bijelkaar over een half jaar ongeveer.
Hij heeft mijn vriendin duidelijk gemaakt dat hij haar helemaal niet wil...*al een tijd terug 4mnd* ik denk dan dat zij niet zo naief moet zijn..

Daarnaast wordt ik soms ook wel erg gek van haar. Lijkt wel of ze mn clone wordt. *koopt dezelfde kleren, zelfde interieur van dr kamer, is blond wil nu ook donker haar, heeft gister zelfde Ipod gekocht..* Ik vindt dat allemaal een beetje triest.. vandaar dat ik haar niet als mijn grootse probleem (meer) zie
Oud 05-10-2005, 13:53
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Evian schreef op 05-10-2005 @ 13:41 :
What do you mean?
Ik vind
Ik word

Niet ik vindt of ik wordt.
Oud 05-10-2005, 14:11
Amma
Amma is offline
Citaat:
Evian schreef op 05-10-2005 @ 14:48 :
ja, we zitten dicht bijelkaar over een half jaar ongeveer.
Hij heeft mijn vriendin duidelijk gemaakt dat hij haar helemaal niet wil...*al een tijd terug 4mnd* ik denk dan dat zij niet zo naief moet zijn..

Daarnaast wordt ik soms ook wel erg gek van haar. Lijkt wel of ze mn clone wordt. *koopt dezelfde kleren, zelfde interieur van dr kamer, is blond wil nu ook donker haar, heeft gister zelfde Ipod gekocht..* Ik vindt dat allemaal een beetje triest.. vandaar dat ik haar niet als mijn grootse probleem (meer) zie
Jeetje dat gaat wel wat ver inderdaad.. Dan zou ik er ook anders over gaan denken ja.
Dan zou ik gewoon even afwachten, dan wordt vanzelf wel duidelijk wat hij wil. Als je genoeg signalen krijgt dat hij verliefd op je is en dat hij jou als vriendin wil, staat je in principe niks meer in de weg toch?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Hij zegt het zelf al; hij heeft nog geen behoefte aan een vriendin. Hij kan je toch wel gewoon dat smsen zonder verliefd te zijn? En zoiezo zou ik er weinig mee doen, omdat je beste vriendin er smoor op is.
Oud 05-10-2005, 15:54
babylove
babylove is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-10-2005 @ 11:52 :
Lover or friend? Was dat niet zo'n nummer van Katja Schuurman?

Uit costa was dat geloof ik..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:00
esprit-chick
esprit-chick is offline
jij en die jongen zitten dus straks in dezelfde staat, terwijl je vriendin in nederland blijft en t contact mss zowiezo zal verwateren, ( leid ik uit je commentaar op haar af)

mooie kans....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 16:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
babylove schreef op 05-10-2005 @ 16:54 :
Uit costa was dat geloof ik..
wat WALGELIJK
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 18:22
Ici-Paris_#