Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Batterij life hangt er vanaf wat je doet; dus backlight, click geluid constant harde schijf op vragen dan is het max. 4-5 uur. Als je dat niet doet 8-9 uur denk ik. En waarom een foto? Hij ziet er gewoon uit als een ipod mini, maar oke goed dan, ook om aan te tonen dat ie zgan is. Laat nog wel ff op zich wachten want ik heb het erg druk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed ook want hij zou 'm toch niet gebruiken, plus hij heeft al een soort van mp3 speler.
||
Citaat:
En ik moet het er wel bij vermelden; want hoe verklaar je anders dat ik een iPod van een paar weken oud heb, ZONDER garantie en oude oordopjes, 2 serial codes, etcetera. Plus ik ben altijd goudeerlijk ![]()
||
Citaat:
Gebeurt wel vaker blijkt, want op Apple.com staan uitgebreid FAQs en artikelen die stap voor stap uitleggen wat vervolgens te doen. Maar ik heb er verder nooit iemand anders over gehoord. Ik ben toen dus naar de Apple store gegaan omdat het mij niet lukte. Ze zeiden dat het er aan lag omdat ik Windows gebruikte, blijkt toch niet zo compatible te zijn.. Anyway dat ie een keer vast loopt moet gewoon te verhelpen zijn. Maar ze hadden @ the apple store blijkbaar geen zin om veel moeite te doen en zorgden voor een nieuwe ![]()
||
Citaat:
![]() Nu zijn ze 199,- maar ze worden nu verkocht zonder lichtnet adapter (om op te laden via stopcontact), echt weird - das probably ook de reden waarom ze een stuk goedkoper zijn geworden..
Laatst gewijzigd op 17-09-2005 om 17:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heb nu een nieuw model 20GB met color display met de nieuwste batterij dus. Maar die is ook binnen 2 dagen op rood/leeg. Maar is gewoon een kwestie van opladen zodra je thuis bent. Tis alleen vervelend stel dat je 10+ uur moet reizen. Maar daar heb je bijv. ook een auto-oplader voor.
||
Citaat:
Ik wacht even minstens een week af of er geinteresseerden zijn die over dat bod heen gaan. Degene met het hoogste bod tegen die tijd krijgt de ipod Dus bieden maar! Kom op waar zijn die geinteresseerden nou gebleven?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
110 dus voor Joostje
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar wat wil jij er maximaal voor geven, want als jij hem heel erg graag wilt, voor bijvoorbeeld max 130 euro, dan mag je m wel hebben, ik kan er namelijk ook een van een vriendin overkopen, maar daar zit geen adapter bij en deze kleur vind ik leuker, dus vandaar dat ik eerst deze wilde proberen te kopen ![]()
Laatst gewijzigd op 30-09-2005 om 21:53. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() bedoelde het niet zo gemeen hoor ![]() En het is niet laf ofzo, maar bij bieden gaat het om elkaar overbieden, ik had wel een max. bod, maar dat had er meer mee te maken omdat ik vanavond niet meer op tijd op internet zou kunnen en t ding toch wel graag wilde, snap?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu zeg je dat je niet hoger biedt dan 130 euro omdat je er ook wel 1 van een vriendin kan overkopen. ![]() Als je niet hoger dan 130 euro wilt bieden, zal de prijs van je vriendin haar iPod ws. lager liggen, toch? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Blubje: ik snap dat je elkaar moet overbieden, vandaar die 149 euro... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de prijs van die vriendin ligt ook tussen de 120 en 150 euro, dus daarom maakte het me niet zoveel uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En tussen de 120 en 150 is lager dan 150 dus ik zou voor die van je vriendin gaan! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vind ik dan erg vriendelijk van je. En jij ook veel plezier met de iPod van de vriendin van je, mocht je die nog overnemen. ![]() |
Advertentie |
|
|
|