Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2005, 14:25
Verwijderd
HoI!
Ik moet voor een opdracht van natuurkunde uitzoeken wat er allemaal in een garage zit, tjah, t klinkt een beetje raar. Maar wij en de buren hebben geen garage, dus post ik het hier maar.
En waarschijnlijk ga ik de informatie hiervoor ook voor een werkstuk gebruiken over elektrische installaties.

Wat ik moet weten:
Heb je een roldeur/kanteldeur, via afstandsbediening, of handmatig, knopjes?
Hoeveel lampen, en wat voor lampen? (Spotjes, TL enz.)
Aantal schakelaars, en waarvoor (Dus voor 1 lamp, of 2, of voor buitenverlichting).
Wandcontactdozen en hoeveel? Uitbouw of inbouw?
Krachtstroom? En waarvoor wordt het gebruikt? Spanning van de krachtstroom? (Volt)
Zijn er ook lasdozen? (waar PVC buizen op uitkomen, met draden erin)

Als er nog andere dingen zijn, hoor ik het graag. Graag zinnige antwoorden en liefst zo gedetailleerd mogelijk.

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2005, 16:45
Verwijderd
Heb je een roldeur/kanteldeur, via afstandsbediening, of handmatig, knopjes?
Ik weet niet wat je precies bedoelt met een roldeur en kanteldeur maar wij hebben zo'n garagadeur, handmatig :

Hoeveel lampen, en wat voor lampen? (Spotjes, TL enz.)
Er hangen 2 TL buizen.

Aantal schakelaars, en waarvoor (Dus voor 1 lamp, of 2, of voor buitenverlichting).

We hebben 1 schakelaar waarmee beide TL buizen aangezet worden.

Wandcontactdozen en hoeveel? Uitbouw of inbouw?
We hebben 1 uitbouwwandcontactdoos.

Krachtstroom? En waarvoor wordt het gebruikt? Spanning van de krachtstroom? (Volt)
Dat weet ik niet precies

Zijn er ook lasdozen? (waar PVC buizen op uitkomen, met draden erin)
Ja, we hebben een aantal verschillende lasdozen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 17:41
marrel
marrel is offline
Heb je een roldeur/kanteldeur, via afstandsbediening, of handmatig, knopjes?ehm ja een elektrische garagedeur, ik denk dat dat onder rol valt? Afstandsbediening dus, + schakelaar op de muur.
Hoeveel lampen, en wat voor lampen? (Spotjes, TL enz.) 1 TL buis + 1 gloeilampje boven de werkbank
Aantal schakelaars, en waarvoor (Dus voor 1 lamp, of 2, of voor buitenverlichting).1 schakelaar voor de TL en de gloeilamp heeft een drukknop. Ehm en tot slot 2 schakelaars voor de garagedeur, 1 op en 1 voor neer
Wandcontactdozen en hoeveel? Uitbouw of inbouw?goede vraag... volgens mij 3 inbouw
Krachtstroom? En waarvoor wordt het gebruikt? Spanning van de krachtstroom? (Volt) gewon normaal, dus geen krachtstroom.
Zijn er ook lasdozen? (waar PVC buizen op uitkomen, met draden erin) nee

Als er nog andere dingen zijn, hoor ik het graag. Graag zinnige antwoorden en liefst zo gedetailleerd mogelijk.

Bedankt! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 19:10
Verwijderd
Ey bedankt man! Genoeg info gekregen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten