Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2005, 16:37
Al Murphy
Al Murphy is offline
Een topic hierover is voldoende, dus loop maar naar dat andere topic erover bij beleidszaken.

Tijd - blijkbaar - voor nog eens een topic over forumbazen op Lifestyle.

Ik heb me een tijdje afgevraagd of het aan de forumbazen op lifestyle lag, of toch niet, dat er zoveel over hun gezeikt wordt.

Zijn ze onbekwaam? Tuurlijk niet. Hooguit irritant als er weer eens een topic gesloten wordt waar best wel leuke discussies lopen, of wanneer weer eens een topic wordt gesloten met een quote, zin, vraag of opmerking waarop je iet anders kan dan reageren.

Zijn ze te jong (16) of te oud (al grootmoeder...) om te modereren? Tuurlijk niet. Een moderator/forumkeizer is niet hetzelfde als een 'natuurlijke' leider die door iedereen per se op handen gedragen moet worden, maar iemand die er tijd en zin voor heeft om de rotzooi van anderen op te ruimen.

Mogen forumbazen klagen dat het teveel werk is om andermans zooi op te ruimen?Tuurlijk niet. Als het echt te veel werk is, is er gewoon een tekort aan forumkeizers en moderatoren. Dus dan moeten er nog een paar bijkomen. Het feit dat we zelf onze boel achteraf zowat niet meer kunnen opruimen is natuurlijk ook niet zo handig.

Al bij al is het inderdaad misschien goed dat iedereen nog eens goed zijn gedacht erover kan zeggen, zijn gal spuwt, en achteraf een bloemetjes stuurt als het te persoonlijk wordt, maar ik hoop dat achteraf dat gezeik over forumbazen ophoudt of consequent en onmiddellijk verwijderd wordt. Al dat gezeik over mensen die alleen maar een beetje hun best doen om een forum wat aangenaam proberen te houden is veel en veel ambetanter waar men telkens maar weer op terug komt.

Laatst gewijzigd op 29-09-2005 om 16:49.
Advertentie
Oud 29-09-2005, 17:42
Verwijderd
Oud 29-09-2005, 21:56
Nona
Nona is offline
Dan ga ik maar eens irritant zijn en dit topic sluiten, want één topic tegelijk is inderdaad voldoende. Maar bedankt voor je bijdrage.

Regels voor berichten