Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 16:18
Tiño
Tiño is offline
hoi allemaal

ik gebruik nu sinds een aantal maandjes paypal, voornamelijk voor aankopen op Ebay.

Nu heb ik vorige week mijn credit card maar eens toegevoegd, omdat telkens geld over maken zo lang duurt.

Maar toen ik die credit card had toegevoegd kwam er een verhaaltje dat deze pas zou gaan werken zodra ik een 4-cijferige code van mn CC afschriften door paypal zou invoeren.

Dit heb ik nog niet gedaan,maar na deze actie zie ik dus bij mijn balance 0,00euro en alles op 0.

Terwijl er nog 6,70e op stond en er ook nog 50e onderweg was, van mijn bank naar paypal dus.

Sinds die CC erbij is gekomen staat alles op 0.

Als ik geld overmaak naar iemand ,dan zie ik dat dat is afgeschreven,maar direct erboven staat een gelijk bedrag dat erbij is van mijn CC, terwijl de balance gewoon op 0,00 blijft staan

Snapt iemand hoe dit zit, of wat ik fout doe?

bedankt alvast!
Oud 02-10-2005, 01:34
Tiño
Tiño is offline
Ik meen mij te herinneren dat er meerdere forummers zijn die Paypal gebruiken...toch?
Oud 02-10-2005, 15:59
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Tiño schreef op 02-10-2005 @ 02:34 :
Ik meen mij te herinneren dat er meerdere forummers zijn die Paypal gebruiken...toch?
Ja ik, maar dat probleen wat jij hier beschrijft herken ik niet. Maar ik zal zelf eens inloggen op mijn acccount, om te kijken waar die funtie zit!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 16:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Functie? Lul niet man, er is gewoon iets fout gegaan en de TS zal dus even contact op moeten nemen met Paypal.

Je balance zou er gewoon nog moeten staan, het is namelijk zo dat het kredietproces pas in werking gaat als je huidige balance op is.
Oud 02-10-2005, 16:12
Hakuna
Hakuna is offline
Als ik het goed begrepen heb kan de TS zijn saldo gegevens niet zien, of zijn ze 'verdwenen' dat is inderdaad een vreemd probleem.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 16:18
Hakuna
Hakuna is offline
Heb net even ingelogd op mijn paypal account, en ik krijg op dit moment ook het zelfde te zien als de TS, nl dit...

Euro (Primary): €0.00 EUR
U.S. Dollar: $0.00 USD
Current Total in Euros: €0.00 EUR

Maar als ik op de knop Hystory klik, kan ik wel de transacties zien van het afgelopen jaar, de laatste keer dat ik paypal gebruikt had was op 25 juli 2005 (78 $ naar de States). Mischien heeft de TS zijn account een tijdlang niet meer gebruikt!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 16:25
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat je daar ziet is je balance, je moet goed bij jezelf te rade gaan of dat wel klopt.
Oud 02-10-2005, 16:35
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-10-2005 @ 17:25 :
Wat je daar ziet is je balance, je moet goed bij jezelf te rade gaan of dat wel klopt.
Dat klopt zeker omdat ik op dit moment geen overboeking heb gedaan van mijn bankrekening of creditcard naar mijn paypal account. Als ik nu een bedrag zou gaan overboeken, dan komt er inderdaad meteen een saldo op te staan.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 20:50
Tiño
Tiño is offline
Ok, ja het zat dus zo bij mij:

Ik heb een aantal keer geld overgemaakt naar die account.
Maar met een CC is toch handiger, dus die had ik toegevoegd, op het moment dat er nog 56,70e op mn balance stond.

Ondertussen is die 56,70 allang weer op en gaat nu dus alles van mn CC af, dus logischerwijs is de balance 0,00e.

Dus, ik snap t allemaal wel weer geloof ik.

bedankt
Oud 02-10-2005, 21:24
Hakuna
Hakuna is offline
Trouwens als jij je creditcard toevoegd aan paypal, en je doet een (internationale) betaling via paypal, wordt dat altijd op het rekening overzicht vermeld van je CC dat er een betaling heeft plaatsgevonden via paypal. Zeg maar zo'n zelfde vermeling als op een gewoon bankafschrift.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 22:34
Tiño
Tiño is offline
Ja, dat zeiden ze al in een mailtje. wel handig lijkt me.
bedankt.
Oud 03-10-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 02-10-2005 @ 23:34 :
Ja, dat zeiden ze al in een mailtje. wel handig lijkt me.
bedankt.

Is inderdaad handig. Bij een creditcardbetaling via paypal zie je ook naar wie je hebt hebt verzonden
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 00:46
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Alex schreef op 03-10-2005 @ 23:16 :
Is inderdaad handig. Bij een creditcardbetaling via paypal zie je ook naar wie je hebt hebt verzonden
Dat zie je bij alle andere betalingen ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten