Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2005, 14:13
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik vind het interessant om te weten waar mijn mede-forummers naar toe gaan om vervolgens bezopen naar huis fietsen, en wat er tussen die twee situaties is gebeurd.

Dus vertel; ga je uit? Waar ga je dan uit, wat voor soort tent, wat voor soort mensen, welke muziek, wat drink je, wat rook je?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2005, 14:31
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik blijft nooit thuis, maar uitgaan in bergen op zoom is niet echt leuk. feestjes zijn beter. en als ik in bergen op zoom uitga drink ik veel bier want dan is het nog ietsjes leuker. ohja, de muziek is kut en ik rook zoveel dat mijn stem gaar is de volgende dag.

in antwerpen vind ik het wel leuk, maar ik ben meer in bergen op zoom.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:33
Verwijderd
boz sounds like the place to be \m/

ik ga veel naar shows en rijd meestal dus drink vaak geen druppel. als ik al in Schijndel (\m/) uitgaa dan is het naar de Beurs. wat over het algemeen een teleurstelling is en waar ik vervolgens snel weer afdruip. verder wil ik nog wel eens met klasgenoten Nijmegen ingaan maar dat ligt me meestal ook niet zo. ik ben niet zo van de kroegen en clubs als er geen bandjes spelen die ik interessant vind
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:35
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Fake schreef op 30-09-2005 @ 15:33 :
boz sounds like the place to be \m/
heel soms.
Oud 30-09-2005, 14:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
niet waar.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:38
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Je kunt ook vertellen waar je dan wel bezopen gaat raken als je niet uit gaat.

Ik ga naar het zwarte schaap onder de kroegen hier in Hoorn, 'underground soundcafe' Swaf. Vroeger (25 jaar geleden) werd daar binnen geblowed, en mijn ouders denken dat dat nu nog steeds gebeurd, maar dat is niet zo. Vaak komen er ook van die stoere mannetjes binnen die sigaretten komen halen, en dan gaan ze heel stoer staan dansen op de muziek.
Het is wel lache daar, er wordt voornamelijk rock gedraaid, en dan echt de muziek van 1960 ofzo tot nu. In een dronken bui willen we nog wel eens gaan dansen, maar het is voornamelijk bar hangen en bier drinken en echt ontzettend veel roken. Ik denk vaak rond een uur of twee dat ik toch maar echt naar huis moet, omdat ik het gevoel krijg dat ik van mijn kruk af ga lazeren, maar dan staat er 'opeens' weer een glas bier voor mijn neus, en dan blijf ik maar weer zitten. Dit wordt soms een uur of vier/half vijf.

Edit: ziehier
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:39
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 30-09-2005 @ 15:38 :
niet waar.
jongen, soms is het gewoon leuk in boz.
en dan denk je weken lang van hey het was toen zo leuk laat ik weer uitgaan. en dan kom je erachter dat dat best meevalt.
Oud 30-09-2005, 14:44
ZerO
ZerO is offline
he ja haligh en ik gaan vaak swingen en soms is het tof en soms zijn we zelfs zat als we geld hebben
Oud 30-09-2005, 14:45
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-09-2005 @ 15:39 :
jongen, soms is het gewoon leuk in boz.
en dan denk je weken lang van hey het was toen zo leuk laat ik weer uitgaan. en dan kom je erachter dat dat best meevalt.
ja, maar WAT is leuk ?

in verhouding met andere keren kan 1 keer soms leuker zijn dan de rest, maar echt leuk is het nooit in de stad

feestjes in heerle en bij max
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:45
Al Murphy
Al Murphy is offline
Waar? Meestal in Leuven, waar ik bekend volk tegenkom. Maar ook weer niet elke dag of zo.
Libertad -> alternatieve pub // veel jaren '90 rock
De Komeet -> hippe tent met hip volk en hippe muziek
STUK-bar -> tja, vanalles // muziek: 85 verschillende soorten jazz, fusion, indiespul, dance, alternatieve shit, ...
Coffee-link -> koffiehuis (dus hier drink ik mijn Latte) // muziek: koffieshopmuziek en van 4fm over Stubru tot Air en nu-jazz.
Als er leuke optredens zijn in Brussel: begint en eindigt gewoon in de AB of de Botanique.

Wat ik drink? Stella, Palm, Vieux Temps, Verboden Vrucht (als het mooi weer is op het terras), Cola Light, Wijn, ... maar liefst niet alles door elkaar.

Wat ik rook? Camel...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:47
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 30-09-2005 @ 15:44 :
he ja haligh en ik gaan vaak swingen en soms is het tof en soms zijn we zelfs zat als we geld hebben
idd.

en job je moet niet zo zeuren, want de afgelopen maanden heb ik je niet zien uitgaan dus je kunt er moeilijk wat over zeggen.

maar ik geef toe, ik ga liever naar concerten of uit in a'dam.
Oud 30-09-2005, 14:48
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 30-09-2005 @ 15:38 :
In een dronken bui willen we nog wel eens gaan dansen, maar het is voornamelijk bar hangen en bier drinken en echt ontzettend veel roken. Ik denk vaak rond een uur of twee dat ik toch maar echt naar huis moet, omdat ik het gevoel krijg dat ik van mijn kruk af ga lazeren, maar dan staat er 'opeens' weer een glas bier voor mijn neus, en dan blijf ik maar weer zitten. Dit wordt soms een uur of vier/half vijf.
:-) Het leven kan soms zwaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:49
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-09-2005 @ 15:47 :
en job je moet niet zo zeuren, want de afgelopen maanden heb ik je niet zien uitgaan dus je kunt er moeilijk wat over zeggen.
nou ik vind het in de stad niet echt leuk PUNT, het kan gezellig zijn als je met wat mensen bent en je maakt het zelf leuk. niet zo dat we hippe tenten hebben waar het altijd wel leuk is ?
Met citaat reageren
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 30-09-2005 @ 15:48 :
:-) Het leven kan soms zwaar zijn.
Ja.
Met citaat reageren
ZerO
ZerO is offline
ja ik ga liever ook ergens anders uit dat moet even gezegd worden voor de duidelijkheid
Oud 30-09-2005, 14:52
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 30-09-2005 @ 15:49 :
nou ik vind het in de stad niet echt leuk PUNT, het kan gezellig zijn als je met wat mensen bent en je maakt het zelf leuk. niet zo dat we hippe tenten hebben waar het altijd wel leuk is ?
ja dat is wel zo, maar het is echt niet zo dat het altijd drama is.
Oud 30-09-2005, 14:52
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-09-2005 @ 15:47 :
want de afgelopen maanden heb ik je niet zien uitgaan
en dit is onzin want als ik niet moet werken blijf ik niet thuis, en 4 weken terug heb je nog een sigaret tegen mijn arm gedrukt, en de week daarna waren we in sambeek en de week daarna moest ik de hele nacht werken, en morgen weer.

(K)(L)(K)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 14:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 30-09-2005 @ 15:52 :
en dit is onzin want als ik niet moet werken blijf ik niet thuis, en 4 weken terug heb je nog een sigaret tegen mijn arm gedrukt, en de week daarna waren we in sambeek en de week daarna moest ik de hele nacht werken, en morgen weer.

(K)(L)(K)
ja, maar dat was de enige keer. en sambeek was niet in boz of wel soms?

maar daar gaat het verder ook niet om, boz is gewoon zo erg nog niet. we konden ook in r'daal wonen he!
Oud 30-09-2005, 14:59
Back Door Man
Back Door Man is offline
daar heb je een punt, maar de afgelopen maanden ben ik wel uitgeweest,noob
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:00
Haligh
Haligh is offline
gast waar was je dan als je niet in de musicology was?
in de zet?
Oud 30-09-2005, 15:02
idontcare
idontcare is offline
meestal ga ik naar de kroeg, supergezellig want sowieso iedere donderdag en vaak ook de vrijdag zitten daar heel veel vrienden. het is lekker dichtbij en dat is vet relaxed ik hou wel van dansen, maar ik haat discotheken dus daar ga ik sowieso niet heen. soms is er nog wel een leuk danscafe ofzo waar ik dan even binnen wip, maar ligt maar net aan m'n bui en de mensen waarmee ik ben.

ik drink bier en rook niet.
Oud 30-09-2005, 15:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
Dus vertel; ga je uit?

met grote regelmaat.

Waar ga je dan uit

In Amsterdam meestal.

wat voor soort tent

varieert van club tot kraakpand tot kroeg tot ppzaal.

wat voor soort mensen

30-.

welke muziek

IDM, electro, soms bandjes.

wat drink je

chocomel.

wat rook je?

lucky strike en soms een joint.
Oud 30-09-2005, 15:05
Verwijderd
ik ga veel naar concerten in venues en kraakpandjes. of ik ga bij iemand of met mensen bij mij thuis zitten zuipen. ook komt het wel eens voor dat ik in mijn oude stamkroeg opduik maar dat gebeurt nog maar weinig en meeestal na dat ik heb zitten drinken ergens. ook ben ik de laatste tijd in kraakkroeg Zorba hier op de grote markt te vinden, veel bekenden, goede muziek en goedkoop bier
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:06
Verwijderd
o ja

muziek: pank en sku
drank: bierrr godverdomme
rookwaar: wiet
volk: iedereen die hier in en om het punk/kraak wereldje hangt
regelmaat: iedere weekend dag en vaak ook doordeweeks
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:12
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 30-09-2005 @ 16:06 :
o ja

muziek: pank en sku
drank: bierrr godverdomme
rookwaar: wiet
volk: iedereen die hier in en om het punk/kraak wereldje hangt
regelmaat: iedere weekend dag en vaak ook doordeweeks
Zaterdag 15 oktober Beatbusters in Manifesto (Hoorn).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2005, 15:22
Jolene
Jolene is offline
Ik ben vaak te vinden in het patronaat.Bier lust ik niet dus drink ik vaak malibu of andere zoete drankjes.Dansen doe ik alleen als ik dronken ben wat altijd is en pimpen durf ik nooit.Blowen is stom als ik uitga want dan wil ik altijd slapen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:26
Metal
Metal is offline
Ik ben al vrij lang niet meer echt uitgegaan. Meestal ga ik genoeg naar een kroeg ofzo, om bier te drinken met vrienden of gewoon om wat te praten. Iig niet voor de muziek, en ook niet voor de mensen. Soms naar Heerlen, waar een redelijk gaaf cafe is waar ze techhouse en electro draaien, er lopen wel wat paupers maargoed. Vroeger ging ik ook naar het hardrock cafe maar dat is er al een half jaar niet meer. Was iig altijd wel gezellig. Ik ga ook af en toe poolen in Heerlen. Verder soms uit in Maastricht, met name de backstage, maar daar ben ik al lang niet meer geweest. 1 keer in de 3 weken Don Londi daar, en dan wordt er alleen maar relaxte muziek gedraait en lopen er zowat alleen maar relaxte mensen rond. Bier is wel wat duur, maar ach. Er schijnt ergens in Maastricht nog ergens een club te zijn maar die ken ik niet. Vroeger had je ook nog het lös theater wat een soort kraakdingetje was, niet helemaal maar wel zoiets. Was ook vaker gaaf, is nu OOK weg.

Verder ga ik eigenlijk het liefst naar Shows enzo.
Ik rook (eigenlijk alleen maar als ik alcohol drink, en dan rook ik VEEL) en ik drink bier. Soms whiskey. Vaak drink ik ook in bij feestjes ofzo.
Oud 30-09-2005, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Mandarijntje schreef op 30-09-2005 @ 16:12 :
Zaterdag 15 oktober Beatbusters in Manifesto (Hoorn).
thanx maar dan ga ik aol mee naar ask for bob
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:28
Jolene
Jolene is offline
Ohja ik rook ook altijd veel als ik dronken ben en al mn vrienden zeggen dat ze niet roken maar bietsen altijd bij mij
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:29
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-09-2005 @ 16:26 :
Ik ben al vrij lang niet meer echt uitgegaan. Meestal ga ik genoeg naar een kroeg ofzo, om bier te drinken met vrienden of gewoon om wat te praten. Iig niet voor de muziek, en ook niet voor de mensen. Soms naar Heerlen, waar een redelijk gaaf cafe is waar ze techhouse en electro draaien, er lopen wel wat paupers maargoed. Vroeger ging ik ook naar het hardrock cafe maar dat is er al een half jaar niet meer. Was iig altijd wel gezellig. Ik ga ook af en toe poolen in Heerlen. Verder soms uit in Maastricht, met name de backstage, maar daar ben ik al lang niet meer geweest. 1 keer in de 3 weken Don Londi daar, en dan wordt er alleen maar relaxte muziek gedraait en lopen er zowat alleen maar relaxte mensen rond. Bier is wel wat duur, maar ach. Er schijnt ergens in Maastricht nog ergens een club te zijn maar die ken ik niet. Vroeger had je ook nog het lös theater wat een soort kraakdingetje was, niet helemaal maar wel zoiets. Was ook vaker gaaf, is nu OOK weg.

Verder ga ik eigenlijk het liefst naar Shows enzo.
Ik rook (eigenlijk alleen maar als ik alcohol drink, en dan rook ik VEEL) en ik drink bier. Soms whiskey. Vaak drink ik ook in bij feestjes ofzo.
Ik ben in Maastricht eens in Nightlife geweest, een club gebouwd in een oude kerk ofzo. Totaal niet mijn ding, maar ik was met mijn moeder en een vriendin van haar en ik was dronken dus toen was het wel te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 15:39
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Kraakpanden/cafes en punk/hc-shows, doordeweeks of weekend maakt me niet zoveel uit, doordeweeks drink ik iets minder. Als ik niet uitga komen er 99% van de tijd toch wel mensen thuis langs.
Oud 30-09-2005, 15:44
Stevill
Stevill is offline
Zolang ik dus bezopen thuis of ergens anders aankom vind ik het prima maar gay bars vind ik toch een beetje eng.
Oud 30-09-2005, 15:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 30-09-2005 @ 16:29 :
Ik ben in Maastricht eens in Nightlife geweest, een club gebouwd in een oude kerk ofzo. Totaal niet mijn ding, maar ik was met mijn moeder en een vriendin van haar en ik was dronken dus toen was het wel te doen.
nightlife is erg homofiel verantwoord ja.
Oud 30-09-2005, 15:56
Verwijderd
ik ga soms uit in emmen, gelukkig bijna nooit. het is ook nooit echt leuk, en iedereen gaat maar uit, en iedereen hoopt dat het leuk wordt, en dat is het eigenlijk nooit. en ik ga vaak naar groningen, en daar zijn leuke kroegen en café's. ik wil wel punk, hardcore of drum&bass.

oja ik ga met vrienden uit, en voor de rest interesseert het me niet zoveel wat voor mensen er zijn, als er maar bier is. ik drink bier, witte wijn en ananassap, en ik rook sigaretten en joints.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 16:06
Ramble On
Ramble On is offline
Dus vertel; ga je uit?
Ja, meestal op vrijdag en zaterdag en soms nog op donderdag (en heel soms een andere dag).

Waar ga je dan uit, wat voor soort tent?
Amsterdam, tenten waar je kan barhangen en dansen.

wat voor soort mensen?
Ik ga met vrienden.

welke muziek?
Dansbare. Niet te kut aub.

wat drink je?
Bier en soms tequila.

wat rook je?
Gauloises blauw.
Oud 30-09-2005, 16:08
June bug
June bug is offline
Af en toe ga ik uit in Eindhoven, meestal naar de Bakkerij en dan nog ff langs de Altstadt. En een gast die soms met ons meegaat wil dan naar de Roadhouse, die bikerskroeg maar dat vind ik echt kut dus dan ga ik altijd met tegenzin mee. Ik drink altijd zoete witte wijn en ik rook eh, niet meer of minder dan normaal en dan goedkope lidl-peuken. En soms een paar hijsjes van een joint maar zoals iemand al zei word je daar slaperig van dus dat is niet echt prettig ofzo.
Oud 30-09-2005, 16:09
Verwijderd
Ik ga bijna nooit uit in Zoetermeer, dat heb ik na een paar jaar wel gezien.

Elk weekend ga ik wel een keertje uit, naar gothic/goafeesten of 80s feestjes ofzo. Meestal in Ekko, Baroeg, Nighttown, LVC of andersoortige obscure panden.
Als ik mazzel heb heb ik vervoer, anders wordt het eerste-treinen.

Ik wil ergens wel kunnen dansen, anders vind ik het al snel saai.

Verder zuip ik teveel, zeg ik rare dingen tegen mensen, doe ik stomme dansjes en ben ik de dag erna enorm brak.

Wodka. <3
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 16:18
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 30-09-2005 @ 17:09 :
Verder zuip ik teveel, zeg ik rare dingen tegen mensen, doe ik stomme dansjes en ben ik de dag erna enorm brak.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 16:52
Vice
Vice is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 30-09-2005 @ 17:09 :
Oud 30-09-2005, 17:02
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Adam Warlock schreef op 30-09-2005 @ 16:39 :
Kraakpanden/cafes en punk/hc-shows, doordeweeks of weekend maakt me niet zoveel uit, doordeweeks drink ik iets minder.
idem. en coffeeshops
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 17:04
Verwijderd
Job en Derek, wat een boz drama allemaal. Jullie lijken wel getrouwd <3
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 17:06
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-09-2005 @ 16:26 :
soms uit in Maastricht, met name de backstage, maar daar ben ik al lang niet meer geweest. 1 keer in de 3 weken Don Londi daar, en dan wordt er alleen maar relaxte muziek gedraait en lopen er zowat alleen maar relaxte mensen rond. Bier is wel wat duur, maar ach. Er schijnt ergens in Maastricht nog ergens een club te zijn maar die ken ik niet. Vroeger had je ook nog het lös theater wat een soort kraakdingetje was, niet helemaal maar wel zoiets. Was ook vaker gaaf, is nu OOK weg.
lös theater was toch ook maar een vervelende tent
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 17:10
ZerO
ZerO is offline
ga je uit?
regelmatig

waar ga je dan uit ?
bergen op zoom zz, rotterdam, den bosch

wat voor soort tent
kroeg, concerten, thema feesten

wat voor soort mensen
van hip tot semihip en alles daartussen

welke muziek
meestal draaien ze kutmuziek en ik wil het liefst swing muziek horen

wat drink je
bier,wijn, tequila

wat rook je?
soms peuken
Oud 30-09-2005, 17:30
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Fake schreef op 30-09-2005 @ 18:04 :
Job en Derek, wat een boz drama allemaal. Jullie lijken wel getrouwd <3
zijn we ook .
Oud 30-09-2005, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 30-09-2005 @ 17:52 :
Eh idd, weet je zeker dat je 't wel voor je lol doet? :x

Ik drink bier en ik rook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 17:58
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 30-09-2005 @ 15:13 :
Ik vind het interessant om te weten waar mijn mede-forummers naar toe gaan om vervolgens bezopen naar huis fietsen, en wat er tussen die twee situaties is gebeurd.

Dus vertel; ga je uit? Waar ga je dan uit, wat voor soort tent, wat voor soort mensen, welke muziek, wat drink je, wat rook je?

Ga je uit?
Ja, maar niet meer zo veel als pakweg 5 jaar geleden. Swingen doe ik tegenwoordig 1x per twee weken ongeveer.

Waar ga je uit?
In Rotterdam: Now & Wow, Las Palmas (voordat het dicht ging), Cruise Terminal R' dam, Off_Corso. En in Amsterdam: 11, Panama, Jimmy Woo, Escape, de Trut. En om gewoon wat te drinken: Werck, Arc, Kamer 401 etc.

Wat voor soort tent?
Meestal ergens waar geluid, beeld en mode de boventoon voeren. En gecombineerd worden. Vage visuals van Now & Wow of 11 <3

Wat voor soort mensen?
Hip richting alternatief.

Welke muziek?
Electro, electroclash, acid, mainstream house, techhouse <3

Wat drink je?
Water, bier of gin-tonic. En op woensdag Mojito's van de Arc.

Wat rook je?
Marlboro Lights en wiet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 19:25
Gary X
Gary X is offline
Q: ga je uit?
A: ik ga uit

Q: Waar ga je dan uit?
A: waterfront, nighttown, de diepte, paradiso en db's de laatste tijd.

Q: wat voor soort tent?
A: zalen

Q: wat voor soort mensen?
A: rockers

Q: welke muziek
A: garagepunk, rock'n'roll, punkrock

Q: wat drink je
A: bier, wijn en shotdrankjes, het liefst allemaal door elkaar.

Q: wat rook je?
A: gauloises en af en toe een hashjoint.
Oud 30-09-2005, 20:56
Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik ga uit in Korsakoff, Cafe Lazarus, Joppe, De Lans, N201, De Stip, etc
Voornamelijk zijn het kroegen en jongerencentra
Allerlei soorten mensen
Muziek verschilt van Deatmetal, Ska, drum n bass en top 40
Ik drink bier
Ik rook Marlboro en wiet/hasj
Oud 30-09-2005, 21:02
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ga je uit?
Jep

Waar ga je dan uit ?
Groningen standaard

Wat voor soort tent
Kroegen of discotheken, meestal beland ik in de kroeg

wat voor soort mensen
Toch wel voornamelijk Groningse studenten

Welke muziek
Ghehe dat hangt af van de bui van de DJ

Wat drink je
Bier, Passoa, Vodka, Tequila, Bessen, eigenlijk vind ik alles lekker

Wat rook je?
Malboro

Oud 30-09-2005, 21:16
AngelLena
AngelLena is offline
Voornamelijk Groningen, Zevenhuizen en tot een tijdje geleden ging ik zo heel af en toe ook nog wel eens naar Bakkeveen of gewoon oud vertrouwd in Appelscha.
Ben het meest te vinden in: De Ster, Vera, Tramps, Storm, De Zolder, bij hoge uitzondering met bepaalde vriendinnen kom ik nog wel eens in de Negende Cirkel, De Kar, Het Feest of Shadrak in Groningen.
Zevenhuizen: Pruim
Bakkeveen: De Bult maar daar kom ik eigenlijk nooit meer.
Appelscha: Café Hulst, Le Coq, De Haneburcht, Live In.
Zit veel verschil in al die tenten, sommigen bezoek ik om naar concerten te gaan of lekker te dansen, sommigen om gewoon even wat te drinken en bij een aantal wordt het gewoon iedere keer een zuipfestijn. Muziek verschilt van die=hard metal naar punk, naar top 40, naar funk/disco, naar 80's etc. Van alles wat. Dus ook met heel verschillende mensen.
Ik drink vrij veel verschillende dingen: bier gaat er altijd wel in, wijn, wodka, safari, eigenlijk van alles wel. Alleen geen tequilla aangezien ik dat puur uit iemand heb zien komen Sindsdien hoef ik die troep niet meer. Al misselijk bij het idee.
Ik rook gewoon wat ik bij me heb, zal meestal West, Pall Mall, Chesterfield, Caballero of gewoon Van Nelle halfzwaar zijn. Heb meestal ook wel wat wiet en hasj bij me dus als ik de gelegenheid zie mag ik er graag 1 opsteken. Of 2. Of meer.
Mnou dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
Reageren

Regels voor berichten