Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Je kunt ook vertellen waar je dan wel bezopen gaat raken als je niet uit gaat.
![]() Ik ga naar het zwarte schaap onder de kroegen hier in Hoorn, 'underground soundcafe' Swaf. Vroeger (25 jaar geleden) werd daar binnen geblowed, en mijn ouders denken dat dat nu nog steeds gebeurd, maar dat is niet zo. Vaak komen er ook van die stoere mannetjes binnen die sigaretten komen halen, en dan gaan ze heel stoer staan dansen op de muziek. ![]() Het is wel lache daar, er wordt voornamelijk rock gedraaid, en dan echt de muziek van 1960 ofzo tot nu. In een dronken bui willen we nog wel eens gaan dansen, maar het is voornamelijk bar hangen en bier drinken en echt ontzettend veel roken. Ik denk vaak rond een uur of twee dat ik toch maar echt naar huis moet, omdat ik het gevoel krijg dat ik van mijn kruk af ga lazeren, maar dan staat er 'opeens' weer een glas bier voor mijn neus, en dan blijf ik maar weer zitten. Dit wordt soms een uur of vier/half vijf. Edit: ziehier |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dan denk je weken lang van hey het was toen zo leuk laat ik weer uitgaan. en dan kom je erachter dat dat best meevalt.
||
Citaat:
in verhouding met andere keren kan 1 keer soms leuker zijn dan de rest, maar echt leuk is het nooit in de stad ![]() feestjes in heerle en bij max ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en job je moet niet zo zeuren, want de afgelopen maanden heb ik je niet zien uitgaan dus je kunt er moeilijk wat over zeggen. maar ik geef toe, ik ga liever naar concerten of uit in a'dam.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() (K)(L)(K) |
![]() |
||
Citaat:
maar daar gaat het verder ook niet om, boz is gewoon zo erg nog niet. we konden ook in r'daal wonen he!
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik drink bier en ik rook niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja, maar niet meer zo veel als pakweg 5 jaar geleden. Swingen doe ik tegenwoordig 1x per twee weken ongeveer. Waar ga je uit? In Rotterdam: Now & Wow, Las Palmas (voordat het dicht ging), Cruise Terminal R' dam, Off_Corso. En in Amsterdam: 11, Panama, Jimmy Woo, Escape, de Trut. En om gewoon wat te drinken: Werck, Arc, Kamer 401 etc. Wat voor soort tent? Meestal ergens waar geluid, beeld en mode de boventoon voeren. En gecombineerd worden. Vage visuals van Now & Wow of 11 <3 Wat voor soort mensen? Hip richting alternatief. Welke muziek? Electro, electroclash, acid, mainstream house, techhouse <3 Wat drink je? Water, bier of gin-tonic. En op woensdag Mojito's van de Arc. Wat rook je? Marlboro Lights en wiet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
geheimpjes lifestyle. Verwijderd | 286 | 17-11-2005 00:47 | |
Lifestyle |
Film lifestyle aight! *oma* | 131 | 31-07-2005 21:47 | |