Nou, ben er gister geweest. Ik had Steve nog nooit live gezien (enkel de G3 in Denver op DVD) en hij speelde echt lang! Heel experimenteel af en toe (dat duurde op een gegeven moment te lang naar mijn zin) en ik vond ook dat de relaxte herkenbare nummers te lang wegbleven.
De laatste 4 nummers waren een verademing! Snoeiharde Riffs met geweldige (meer toegankelijke) solo's (zoals bv het my guitar wants to kill your mama). Dit omdat ik in de rest van het programma de lijn miste. Er zat geen rode draad in de nummers, dit misschien omdat je de zang mist (wat ie op de DVD toch wel enigszins compenseert) maar misschien ook wel dat Steve een andere visie op mooie muziek heeft dan ik (wat ik vantevoren niet verwacht had eerlijk gezegd). Dat neemt niet weg dat Steve een geweldige gitarist en performer is! Net als zijn fenomenale band

. Iedereen is multi-functioneel, en ongelooflijk goed op elkaar ingespeeld. De bassist is wellicht de snelste die ik gezien heb. En over het voorprogramma: Eric Sardinas is VET! Heb ik net zoveel van genoten als van Steve

.
greetz