Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien zijn wij wel een anti virus, gemaakt om het heelal tegen de echte virussen te beschermen en is de aarde er voor ons om van te leven. Ja de bronnen zullen ooit opraken maar dat zou ons juist moeten pushen om het heelal in te gaan.
Ok we gebruiken dan misschien wel vele bronnen, maarja alles gebeurt met een reden en tenzij we 'slimmer' zijn geworden dan de natuur denk ik (hoop ik) dat het allemaal wel goed zal uitpakken in het 'grotere geheel'. (er was ooit een startrek aflevering waarin zoiets dergelijks ook ter sprake kwam ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hoi allemaal, Mm,
Ik ben het hier niet mee eens. De mens is absoluut geen fout in de natuur. En wat maakt de natuur zo, wel, dat is de mens. En dan doel ik niet hoe wij met de natuur om gaan, maar de hele schepping ervan. Wees zelf de verandering die je in de natuur wil zien. Probeer zo veel mogelijk in harmonie te leven met de natuur, en je er zo goed mogelijk bewust van te zijn. Maar wij zijn geen fout... anders waren we hier niet geweest... Misschien gebruiken wij het fout... dat is iets heel anders... Liefs en Bb, Darknezzz
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mens = Dier Upke | 65 | 02-11-2003 22:14 | |
De Kantine |
Dit topic is geheel gewijd aan rare ideeen Gatara | 141 | 28-10-2003 16:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sars-virus aangetroffen in civetkat Zuid-China Gatara | 6 | 26-05-2003 21:10 | |
De mens is een virus in het lichaam Aarde Verwijderd | 34 | 04-03-2003 23:36 | |
Zin uit 'The Matrix'... Dimension | 19 | 10-09-2002 17:16 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |