![]() |
|
![]() |
Het Vondelpark is aan de stad Amsterdam geschonken op voorwaarde dat de honden er altijd zouden mogen loslopen. Nu wil stadsdeel Oud-Zuid dit verbieden en het park slechts gedeeltelijk toegankelijk maken voor honden.
Op onderstaade link staan twee zienswijzen die je kunt downloaden, ondertekenen en terugmailen als deze aansluiten bij de jouwe. Ik roep iedereen die het niet eens is met deze plannen dan ook op dat te doen. Het kost je nog geen tien seconden en is voor een goede zaak. http://www.hierstondeenwebsite.com En om er dan toch nog even een goede topic van te maken start ik bij deze de discussie over het loslopen van honden: Loslopende honden; Wat vind jij daar nou van? Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 11:47. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uh loslopende honden... ach... laat ze maar... maar ze moeten geen eenden gaan doodbijten enzo. Schijten mogen ze wat mij betreft overal wel. Maar ik wil ook graag wel kunnen wildplassen en schijten dan. Maar wel in de bosjes dan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tegen die kattenziektes kun je je laten inenten. |
![]() |
||
Citaat:
En dat je echt aangevallen bent door een rottweiler lijkt me sterk, dan was je er zeker niet zonder kleerscheuren afgekomen ![]() Het was waarschijnlijk gewoon een waarschuwing. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of het nou een zwerfkat is of niet, het blijft een kat, een kat die een kind aanvalt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En nee, die lieve hond zou ook geen jas bijten als die zou wapperen. Daar is ie sloom genoeg voor. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|