![]() |
||
Citaat:
ik had eigenlijk verwacht dat ik een klein prikje zou krijgen in mijn voet ofzo..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zou een volgende keer absoluut weer voor een ruggeprik kiezen als ik de keus had en niet voor narcose. Alleen kreeg ik toen ik thuis was hoofdpijn en die werd steeds erger. Er bleek hersenvocht te lekken omdat het gat waar ze de prik hadden gegeven niet dicht was gegaan. Krom gezegd kwamen mijn hersenen langzaam droog te liggen en dat geeft vreselijke hoofdpijn. Ik moest opnieuw naar het ziekenhuis waar ze bloed afnamen en dat in het gat spoten, het bloed vormt een korstje in/op het gat en sluit het af. Normaal gebeurt dit meteen na de ruggeprik maar bij mij dus niet. Ik heb beide keren niet als vervelend ervaren, de 2e keer was iets pijnlijker maar dat lijkt me niet gek, ze prikken in een wondje.
||
Citaat:
iig bedankt voor de informatie allemaal, volgens mij gaat het allemaal wel goedkomen dus. nu nog wachten op een oproep (misschiennog wel het allervervelendste, ik kan voor het komende half jaar niets plannen, niemand in het idee heeft ook maar enig idee wanneer ik moet, een week, een maand een paar maanden?), wachtlijsten.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dat onderzoek gehad. Er wordt altijd van gezegd (ook bij mij op school!) dat dat het pijnlijkste onderzoek is. Ik vond dit echter heel erg meevallen. Je voelt het, het is niet echt aangenaam, maar goed te doen. Bij ruggeprik verdoving is het eigenlijk hetzelfde, alleen in plaats van dat ze dan iets optrekken uit je ruggemerg, spuiten ze er wat in (verdoving). Ik zou me er niet te druk over maken. Mijn moeder heeft het ook eens gehad, en die vond het niet pijnlijk. Maar ja. Het ligt er ook aan hoe er geprikt wordt enzo. Dus zeg die arts ff dat ze goed moeten prikken ![]() Met pinnen heb ik verder geen ervaring... Suc6 ermee (wel balen voor je van die wachtlijsten!) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik zou altijd al voor een ruggenprik kiezen, narcose is gewoon kut zeker als je met knallende koppijn wakker wordt. Met een ruggenprik heb je nog een beetje controle over wat er met je gebeurd. Aangezien ik wel wil weten wat ze met me aan het flikken zijn tijdens een operatie wou ik ook een ruggenprik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja je hebt gelijk dus. Beetje dom van mij, maar ja ik heb wel weer wat geleerd ![]() Sorry Sarah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hoor ik ze straks ineens mijn botjeeruit hameren en zagen en daarna de boor waarmee ze die pin erin gaan zetten. aaaaaah! ![]()
||
Citaat:
ik moet vrijdag naar de anesthesist om te praten over die ruggenprik, hopelijk krijg ik ook de kans wat te vragen over die pinnen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik krijg na overleg met de anestesist ook volledige narcose ![]() ik wil er gewoon echt niet bij zijn als ze gaan hameren en boren! maar bah, dat je daarna zo'n pijn hebt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Plaatselijke verdoving of narcose? Nikki1986 | 48 | 14-04-2004 18:33 |