Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2005, 22:20
Verwijderd
hey mensen ik heb op MBO mijn Beveiliging gehaald ABM .. dit is gewoon een beveiligingsdiploma.
Nu wilde ik weten of iemand weet of er op HBO een niveau hoger bestaat, zodat ik met mijn ABM papieren nog hoger kan op HBO, zodat ik straks bijvoorbeeld leiding kan geven in de beveiliging??
wie weet hier wat meer over, dank je
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2005, 22:31
Verwijderd
Die is er zeker, integrale veiligheidskunde genaamd.
Hebben ze op veel hoge scholen bijvoorbeeld in Utrecht: klik
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 07:07
Miracle
Miracle is offline
In Enschede ook, een vriend van me doet dat.
Oud 04-11-2005, 10:33
Verwijderd
Zag dat ze m ook op de hoge school van Rotterdam hebben. Daar heb jij demnk ik ook wel wat aan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 16:54
Verwijderd
mwa...ik heb totaal niet de vooropleiding die er voor hoort maar ik heb wel me beveiligingsdiploma
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:15
Go
Go is offline
Citaat:
SolidRiver schreef op 04-11-2005 @ 17:54 :
mwa...ik heb totaal niet de vooropleiding die er voor hoort maar ik heb wel me beveiligingsdiploma
Is dat diploma dat jij hebt op mbo niveau 4?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:26
remy476
remy476 is offline
en wat kun je zoal worden als je deze hob studie hebt afgerond ?

en wat ga je verdienen zoal?

Laatst gewijzigd op 04-11-2005 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:26
angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
gerwin schreef op 04-11-2005 @ 18:15 :
Is dat diploma dat jij hebt op mbo niveau 4?
Volgens mij is dat niveau 2 of 3
dus kan je niet naar het hbo
Oud 04-11-2005, 17:31
Go
Go is offline
Citaat:
angel_girl schreef op 04-11-2005 @ 18:26 :
Volgens mij is dat niveau 2 of 3
dus kan je niet naar het hbo
Misschien weet jij het, maar als dat werkelijk zo is, dat zijn diploma niveau 2 of 3 is, kost het dan veel moeite om naar niveau 4 te komen? Of is dat niet bij elke opleiding mogelijk? Als ik hem was zou ik namelijk wel niveau 4 halen (als hij dat nog niet heeft), en dan de overstap naar het hbo maken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 09:59
I love stars
I love stars is offline
Citaat:
gerwin schreef op 04-11-2005 @ 18:31 :
Misschien weet jij het, maar als dat werkelijk zo is, dat zijn diploma niveau 2 of 3 is, kost het dan veel moeite om naar niveau 4 te komen? Of is dat niet bij elke opleiding mogelijk? Als ik hem was zou ik namelijk wel niveau 4 halen (als hij dat nog niet heeft), en dan de overstap naar het hbo maken.
Aangenomen dat hij dat aan kan dan. Maar als ik de ts. was zou ik het gewoon proberen en als het niet lukt pech..

ff van site gekopieërde toelatingseisen: ( die men al genoemd heeft en vast al gelezen heeft.)

Citaat:
Integrale Veiligheidskunde
Toelatingseisen
Als voorwaarde voor toelating moet je minimaal een diploma havo, vwo of mbo (‘oude’- of ‘nieuwe stijl’ op niveau 4) hebben.

Leerlingen die binnen het studiehuis hun havo- of vwo-diploma hebben gehaald, moeten Economie 1 in hun pakket hebben. Voor havo/vwo oude stijl is Economie 1 eveneens een vereiste.

Heb je geen Economie 1, dan kun je toegelaten worden als je een deficiëntietoets met positief resultaat aflegt. Je kunt aan deze toets deelnemen nadat de opleiding je aanmelding heeft ontvangen van de Informatie Beheer Groep. Je krijgt een opgave van lesmateriaal ter voorbereiding. De toets wordt eind juni en eind augustus aangeboden.

Vrijstellingen
Het is mogelijk dat je al specifieke kennis of ervaring hebt, die relevant is voor IVK. Dat kan vrijstellingen opleveren en kan ook versneld afstuderen mogelijk maken. Met een havo-, vwo- of mbo-diploma kun je niet op vrijstellingen rekenen.
Reageren

Regels voor berichten