Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 20:35
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Welk programmaatje (of iets anders dat het doet) integreert het €-teken in bijna alle lettertypes? Nu gaat het enkel in Times New Roman, Arial en nog enkele standaards.
Oud 07-01-2002, 20:37
MmmaartennN
MmmaartennN is offline
Je kan wel gewoon het euro teken van een ander lettertype erin doen, maar dan is dat natuurlijk niet in de stijl van het lettertype. Ik weet hier verder geen programma's voor. Je kan het wel handmatig doen met Fontographer van Macromedia?, ik weet niet of ik die nog ergens heb..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 07:59
Verwijderd
Citaat:
BlueSkyraider schreef:
Welk programmaatje (of iets anders dat het doet) integreert het €-teken in bijna alle lettertypes? Nu gaat het enkel in Times New Roman, Arial en nog enkele standaards.
kan in princiepe niet, want dat programma wat jij zou willen zou dan voor ieder lettertype apart een manier moeten bedenken om dat eruro teken te tekenen

Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 13:59
The Fox
The Fox is offline
ja, dus dat word gewoon het standaard €je gebruiken, of heel veel werken
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 06:37
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
damn, dat wil dus zeggen dat ik iedere keer als ik een euro-teken wil schrijven, iedere keer een ander lettertype moet laden.

Bestaat er niets speciaals voor excel. Want het is vooral daar dat ik er last van heb.
Oud 09-01-2002, 16:22
Jade
Jade is offline
Citaat:
MmmaartennN schreef:
Je kan wel gewoon het euro teken van een ander lettertype erin doen, maar dan is dat natuurlijk niet in de stijl van het lettertype. Ik weet hier verder geen programma's voor. Je kan het wel handmatig doen met Fontographer van Macromedia?, ik weet niet of ik die nog ergens heb..

Denk dat je als je via fontographer het euro teken in je lettertypes gooit je een probleem krijgt met andere die het document op hun pc zien. aangezien zij een niet aangepaste versie van die font hebben en wat dus je aangepaste teken niet laat zien.

Heb wel gelezen dat zowat alle grote font ontwikkelaars de euro erkennen en hard bezig zijn nieuwe versies van hun fonts te maken waar de euro wel in zit.

groetjes, Jade
Reageren

Regels voor berichten